Camping La Gare des Amissterster

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, St. Fortunat Sur Eyrieux

Op vakantie geweest naar La Gare des Amis?

9.7Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

76 reviews over Camping La Gare des Amis

• 2018
    8Marius en Anneke11-07-2018

La gare des Amis, zoals de naam is is de camping !

We zijn na vier jaar weer terug gegaan naar St Fortunat , naar camping Gare des Amis en hebben er vijf nachten doorgebracht. Nathalie staat er met haar zoon Louis alleen voor na het overlijden van Patrick. Nathalie is een zeer bevlogen persoon en zal alles doen om het naar je zin te maken, samen met haar zoon die goed engels spreekt. We hadden weer een fijne plek met schaduw en zon. Veel in de omgeving gefietst en gewandeld wat prachtige tochten heeft opgeleverd. We waren er weer tijdens de oude motorclub bijeenkomst, ‘Rétro tour de l’Ardeche’, wat echt bijzonder is om mee te maken. Het is een mooie en fijne plek om volgend jaar ook weer naar toe te gaan!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    9Kees en Irene04-10-2017

Gastvrije camping met zeer behulpzame eigenaars

Fijne kleine camping die zijn naam eer aan doet: station van de vrienden. Mooie omgeving om te fietsen, te wandelen, oude dorpjes/stadjes te bekijken of te zonnen of te zwemmen. Eigenaresse is zeer behulpzaam en vriendelijk; dat zij alleen frans spreekt is geen belemmering. Voor herhaling vatbaar; een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Hans Egas11-07-2017

Rustige, schone kleine camping met net zwembad!

Als camping onderweg richting Zuid Frankrijk bij La Gare des Amis de zondag doorgebracht. Camping ligt wel een stukje binnendoorrijden vanaf snelweg. Zaterdagmiddag aangekomen en er was nog een plekje vrij. De camping oogde vrij leeg, maar weet niet wat voor reserveringen er waren. Campinghoudster en zoon runnen de camping. Ik begreep dat haar man 5 maanden geleden overleden was. Campinghoudster spreekt geen Engels, maar zoon wel wat. Ze is zeer behulpzaam en vriendelijk. Toiletten & douches zeer schoon en netjes. Plekje was groot genoeg met schaduw, ongeveer 9 bij 6. Omgeving is prachtig, mooie wegen om door de bergen te rijden, maar ook om te wandelen bij of door rivierbedding. Restaurant oogde wat eenvoudig, geen gebruik van gemaakt. Voor kinderen zwembad, luchtkussen, trampoline en glijbaan. Direct naast de cp een voetbal, basketbal en klein atletiekbaantje, openbaar te gebruiken.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jac en leonie25-06-2017

Geweldig fijne en rustige camping

Dit is een camping waar je naar toe gaat als je rust wil hebben en van de natuur houdt. Wij komen hier al een paar jaar en kennen de eigenaren goed. Je kunt hier fantastisch wandelen en fietsen over het voormalig treintraject. Een echte aanbeveling. Ze doen veel moeite om het naar je zin te maken. Met een paar Franse zinnen kom je een heel eind. Het sanitair is volledig vernieuwd en het weliswaar kleine zwembad is voldoende om even verkoeling te zoeken. Wij hebben het tot nu toe al verschillende jaren naar ons zin. Daarom proberen we elk jaar even terug te komen.

Gereisd met partner in september 2016

• Oude reviews

9Alain & Martine21-08-2016

Belangrijkst: vriendelijk en gastvrij onthaal

Wij werden onmiddellijk aangesproken door Patrick en mochten onze plaats rustig uitkiezen. We kregen de nodige stukken voor de elektriciteit en mochten een parasol gebruiken. De eerste avond is dans avond (enkel de woensdag) en hebben we dansend meegevierd. Een mooi gelegen familiale camping waar je ook vriendelijk aangesproken wordt door de habitués, en van waaruit je de vallei te voet, met de fiets en met de auto kan verkennen. Sanitair is gloednieuw en proper, zwembad is ook dik in orde. Proficiat Patrick en Nathalie. Een minpunt? Wat verkeer vroeg in de morgen, maar het is aan de gemeente om dit te verhelpen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Lizette Elzing04-08-2016

Heerlijk relaxte camping

Kleine, rustige camping, ca. 40 plaatsen, waarvan een groot deel met schaduw. Vriendelijke eigenaren die heel betrokken zijn bij hun gasten: ze waarschuwen als er onweer dreigt, maar gaan ook 's nachts met een zieke kampeerder naar de dokter. Schoon sanitair, klein restaurant met een eenvoudige maar goede kaart en een klein zwembad. Ook kun je er fietsen huren. Naast de camping is een gemeentelijke sportvoorziening met een tennisbaan en een basketbal - en voetbalveldje. Ernaast is nog een kleine speeltuin. Verder is de rivier dichtbij, is er een supermarkt op loopafstand en kun je er heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving. Als je van een rustige vakantie houdt, is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8leo28-08-2015

super

Verblijf van 6 dagen op deze camping. Zeer tevreden. Eigenaars zeer behulpzaam met het verstrekken van informatie over de omgeving. Prachtig schoon toiletgebouw bij de receptie. Sanitairgebouw bij het zwembad gedateerd maar wel schoon. Zwemmen in de rivier op 5 minuten loopafstand. Mooie omgeving waar je kunt fietsen langs de Eyrieux over een schitterend aangelegd fietspad (voormalige spoorbaan). Na 10 uur rust op de camping. Kortom: aanrader waar we zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 4geen camping voor met kinderen26-07-2015

hele harde muziek

's avonds hele harde muziek tot 12 uur 's nachts. Aan het feit dat veel campinggasten klaagden hadden ze geen boodschap. Je werd ook nergens gewaarschuwd hiervoor. Absoluut geen aanrader dus, in ieder geval niet als je met kinderen reist. campingbaas is erg klantonvriendelijk. sanitair stonk zwembad is prima fijne schaduwrijke plaatsen

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 3Peter18-10-2013

dit niet meer

Verblijf in augustus 2013 2 weken. al eerder hier gestaan nieuwe eigenaren zeer nederlandsklant onvriendelijk. een avond camping en sanitair gesloten wegens boule feest van een dorpsvereniging als je hun er op aansprak was het commentaar dan ga je maar hier betaal ik niet voor. kortom eigenaars niet geschikt voor een caming. ik kan het weten zelf 15 jaar een camping in de buurt gehad

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Fam. Van Unen14-07-2013

Gezellige camping in ontwikkeling

Fijne weken doorgebracht op deze camping, lekker zwembad, erg gezellige bar ernaast en vreselijk enthousiaste nieuwe eigenaars. Ze zijn volop bezig met up to date brengen van het sanitair. (Nieuw gebouw bij de entree) sanitair bij het zwembad was verouderd maar wel schoon. (2012) . Erg vriendelijke behandeling, goede plaatsen met schaduw en een mooie omgeving. Camping én de eigenaars verdienen een plús.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

0 tips over Camping La Gare des Amis

1 vraag over Camping La Gare des Amis

• Schatteman François, 12-03-2014

Prijslijst

Kan mij iemand een prijslijst door mailen van de camping La Gare des Amis . Ben er al tweemaal geweest maar wel met een andere eigenaar ik vond het een goede camping.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig