Hotel Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux

HotelWeer vandaag28°13°
Hotel Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux in het Nederlands

Aftandse Ibis

frank
20-5-2010

Bijzonder standaard IBIS hotel, voor het geld niet slecht en op een goede locatie recht tegenover het TGV station en op loopafstand van het centrum. Helaas zijn de kamers aan een opknapbeurt toe, standaard IBIS is al niet vrolijk maar hier wordt je niet vrolijk van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux in St. Etienne (Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Saint Etienne Gare Chateaucreux scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.