Camping Du Sevron

1 review over Camping Du Sevron in het Nederlands

Fijne overnachtingscamping

Bas & Sas
29-7-2016

Nadat wij bij een gesloten poort bij de municipalcamping in Bourg en Bresse waren beland, zijn wij via een bord op de poort van deze camping bij camping du Sevron uitgekomen. Deze camping wordt gerund door een broer en een zus. Wij mochten zelf een plek uitoeken op deze camping. Voor onze caravan en twee tentjes was de plek groot genoeg. De plaatsen werden afgebakend dmv een heg. Het toiletgebouw staat wat hoger en is te bereiken met een brede trap (ong 10 treden). Sanitair was eenvoudig maar schoon. Ondanks het feit dat de camping omringd was door een gracht(je) geen last gehad van muggen oid. Heel af en toe op ruime afstand een trein horen passeren. De doorgaande weg ligt op een paar honderd meter. Wij hebben hebben er iig geen last van gehad. Op de camping was geen brood of andere boodschappen te halen. Op de weg naar Bourg en Bresse ligt op 6 km afstand een grote supermarkt (zondag gesloten). Tegenover de camping ligt een restaurant, maar deze was op die (zon)dag niet open. Uiteindelijk lekker gegeten in het centrum van Bourg en Br. Kortom een prima adresje voor 1 of een paar nachtjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Du Sevron

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Sevron in St. Etienne du Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Sevron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.