Camping Du Sevron

5 reviews over Camping Du Sevron in het Nederlands

Fantastich goede plek

José en Riny
1-3-2018

Een goed Nederlands sprekende, vriendelijke en behulpzame eigenaar, met mooie aangemaakte plaatsen door middel van hagen voor caravans of campers, met een goed sanitair en warme douches en elektra. en het hele jaar geopend. langs de doorgaande weg van of naar het zuiden.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine intieme camping.

W. de Jong
1-7-2017

De ligging is ideaal voor vakantiegangers op doorreis. Ligt wel aan redelijk drukke weg en onder gehoor van het TGV spoor. Camping wordt keurig onderhouden door enthousiast jong stel waarvan de man goed Nederlands spreekt.

geen prettige hernieuwde kennismaking

Wr&RvdL
16-2-2017

Sanitair was vies en licht deed het niet Waarschijnlijk moest de boel nog worden geïnstalleerd en opgeruimd Was de 3e keer dat we er kwamen maar erg hard achteruit gegaan t.o.v. de municipal tijd Doorgaande weg op 50 mtr (geen paar honderd zoals word beweerd) en de trein op verhoogd spoor zorgen voor erg veel geluidsoverlast gedurende 24 uur per dag

Gereisd Met partner in juni 2016

enthousiaste jonge eigenaren

wout de jong
4-7-2016

Camping pas veranderd van eigenaar. Nieuwe eigenaar spreekt nederlands. Bij slecht weer zijn we goed opgevangen. De sanitaire afdeling verdient nog wat aandacht.

Zeer goed bevallen, schoon, ruimte, vriendelijk.

Kees
16-6-2016

De camping is niet meer "municipal", maar in maart 2016 opnieuw gestart o.l.v. een enthousiast jong stel. Ze zijn zeer gastvrij en vriendelijk. De naam is nu: "Camping du Sevron".. Er staan 4 nieuwe mobile homes. Bepaald een luxe! De camping is gemakkelijk bereikbaar. Hij ligt dicht bij een doorgangsweg. Daar liggen ook een aantal winkels, te voet bereikbaar. Het sanitair is goed bruikbaar en opgeknapt maar wordt dit jaar gerenoveerd. Overal mooie picnic tafels, fietsjes, karting.voor kinderen. Voor eetgelegenheid moet je naar het dorp, Dat was voor ons geen bezwaar. Volgend jaar gaan we graag kijken naar de verdere ontwikkelingen. Buiten de camping: Bourg-en-Bresse is dichtbij (10 km) en een tocht door de Jura is prachtig. .

Gereisd Met partner in mei 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Du Sevron

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Sevron in St. Etienne du Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Sevron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.