Camping Du Sevron

6 reviews over Camping Du Sevron in het Nederlands

• 2018
      9José en Riny01-03-2018

Fantastich goede plek

Een goed Nederlands sprekende, vriendelijke en behulpzame eigenaar, met mooie aangemaakte plaatsen door middel van hagen voor caravans of campers, met een goed sanitair en warme douches en elektra. en het hele jaar geopend. langs de doorgaande weg van of naar het zuiden.

9Prijs/kwaliteit
      9Staat v/h sanitair
      9Ligging

• 2017
      8W. de Jong01-07-2017

Kleine intieme camping.

De ligging is ideaal voor vakantiegangers op doorreis. Ligt wel aan redelijk drukke weg en onder gehoor van het TGV spoor. Camping wordt keurig onderhouden door enthousiast jong stel waarvan de man goed Nederlands spreekt.

9Prijs/kwaliteit
      8Staat v/h sanitair
      7Ligging

• 4Wr&RvdL16-02-2017

geen prettige hernieuwde kennismaking

Sanitair was vies en licht deed het niet Waarschijnlijk moest de boel nog worden geïnstalleerd en opgeruimd Was de 3e keer dat we er kwamen maar erg hard achteruit gegaan t.o.v. de municipal tijd Doorgaande weg op 50 mtr (geen paar honderd zoals word beweerd) en de trein op verhoogd spoor zorgen voor erg veel geluidsoverlast gedurende 24 uur per dag

4Prijs/kwaliteit
      2Staat v/h sanitair
      6Ligging

• Oude reviews

7Bas & Sas29-07-2016

Fijne overnachtingscamping

Nadat wij bij een gesloten poort bij de municipalcamping in Bourg en Bresse waren beland, zijn wij via een bord op de poort van deze camping bij camping du Sevron uitgekomen. Deze camping wordt gerund door een broer en een zus. Wij mochten zelf een plek uitoeken op deze camping. Voor onze caravan en twee tentjes was de plek groot genoeg. De plaatsen werden afgebakend dmv een heg. Het toiletgebouw staat wat hoger en is te bereiken met een brede trap (ong 10 treden). Sanitair was eenvoudig maar schoon. Ondanks het feit dat de camping omringd was door een gracht(je) geen last gehad van muggen oid. Heel af en toe op ruime afstand een trein horen passeren. De doorgaande weg ligt op een paar honderd meter. Wij hebben hebben er iig geen last van gehad. Op de camping was geen brood of andere boodschappen te halen. Op de weg naar Bourg en Bresse ligt op 6 km afstand een grote supermarkt (zondag gesloten). Tegenover de camping ligt een restaurant, maar deze was op die (zon)dag niet open. Uiteindelijk lekker gegeten in het centrum van Bourg en Br. Kortom een prima adresje voor 1 of een paar nachtjes.

7Staat v/h sanitair
      7Ligging

Met oudere kinderen

• 7wout de jong04-07-2016

enthousiaste jonge eigenaren

Camping pas veranderd van eigenaar. Nieuwe eigenaar spreekt nederlands. Bij slecht weer zijn we goed opgevangen. De sanitaire afdeling verdient nog wat aandacht.

6Staat v/h sanitair
      8Ligging

• 7Kees16-06-2016

Zeer goed bevallen, schoon, ruimte, vriendelijk.

De camping is niet meer "municipal", maar in maart 2016 opnieuw gestart o.l.v. een enthousiast jong stel. Ze zijn zeer gastvrij en vriendelijk. De naam is nu: "Camping du Sevron".. Er staan 4 nieuwe mobile homes. Bepaald een luxe! De camping is gemakkelijk bereikbaar. Hij ligt dicht bij een doorgangsweg. Daar liggen ook een aantal winkels, te voet bereikbaar. Het sanitair is goed bruikbaar en opgeknapt maar wordt dit jaar gerenoveerd. Overal mooie picnic tafels, fietsjes, karting.voor kinderen. Voor eetgelegenheid moet je naar het dorp, Dat was voor ons geen bezwaar. Volgend jaar gaan we graag kijken naar de verdere ontwikkelingen. Buiten de camping: Bourg-en-Bresse is dichtbij (10 km) en een tocht door de Jura is prachtig. .

6Staat v/h sanitair
      6Ligging