Vakantiehuis Les Sis

Tonen op kaart

32 reviews over Vakantiehuis Les Sis

• 9Van Dijk16-02-2012

Vakantiehuis Les Sis St. Etienne de Boulogne

Een heel mooi huis op een mooi gelegen terrein in de Ardeche. We hebben daar een hele mooie vakantie gehad, het weer was super het zwembadwater heerlijk. Comfortabel en gezellig. Ook de beheerders Hans en Kini Kokenberg hebben ons prima geholpen met onze vragen over de omgeving. Gevist, gekanoed gewandeld , alles in de buurt heerlijk

Piet van Dijk

Henk, Eigenaar, 23-05-2014

Bedankt Piet. Inmiddels zijn er weer nieuwe zaken bijgekomen, een prachtige loungeset op het terras en binnen nieuwe meubels .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Ton Koopman08-10-2007

Heerlijk fris en nieuw vakantiehuis met zwembad in mooie omgeving. Leuk dorpje in bosrijke bergen in het midden van de Ardeche. Volop fiets- en wandelmogelijkheden in de directe omgeving van het huis. Leike plaatsen zoals Aubenas, Privas en de Gorges op 20 km afstand. Goede service van beheerderspaar in het dorp.

Gereisd met familie in oktober 2007

1 tip over Vakantiehuis Les Sis

• Van Dijk, 16-02-2012

Aubenas gezellig markt op de zaterdeag en de gorges de Ardeche natuurlijk.

0 vragen over Vakantiehuis Les Sis

Vakantiehuis info