Vakantiehuis Les Sis

Tonen op kaart

32 reviews over Vakantiehuis Les Sis

• 8Leys Brigitta03-08-2016

Als God in Frankrijk

Het was heerlijk vertoeven in Les Sis! Dominique, de gastvrouw van dienst, was heel hartelijk...de ideale gastvrouw! Prachtige vergezichten en zalig rustig, je hoort er enkel natuurgeluiden (de krekels, kwakende kikkers, vogelgezang) Het huis heeft een groot terras met een praktische electrische grill BBQ 👍 Wat ons ook enorm beviel, was het uitzicht over de bergen, vanuit het zwembad 👌 De keuken is heel geriefelijk, er ontbrak niets. Henk, de eigenaar, is heel begaan met zijn gasten en staat erop dat alles tip top in orde is 😃 Kortom, wij keren zonder fout nog eens terug...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Ton Goverde07-07-2016

Geweldig

Prachtig gelegen huis met schitterend uitzicht en veel privacy. We hebben erg genoten van alle rust. Je kan van hieruit mooie autotochten maken en genieten van alles wat de Ardèche te bieden heeft. Echt een aanrader !!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Fam Heerdink27-10-2015

Geweldig

We hebben 2 geweldige weken gehad in het vakantiehuis. Het huis is comfortabel en van alle gemakken voorzien. Lekker rustig. 's Ochtends ontbijtje in de zon en dan lekker het zwembad in. We hebben met de kano de Ardeche verkent, gelopen in een droge rivierbedding met spectaculaire klimpartijen en de tour de France voorbij zien razen. Vooral het welkom en de hulp van de beheerster hebben we erg op prijs gesteld. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9atty en loek30-09-2015

geweldig

vier weken in les sis doorgebracht en geleefd als " god in Frankrijk". Het huis is kompleet, zelfs met kasten om kleding e.d. in op te bergen! De locatie is perfect! Rust en ontspanning zijn hier de sleutelwoorden. Het zwembad maakt het kompleet! Kortom, een locatie om naar terug te gan.

Gereisd met partner in september 2015

• 9weggemans20-08-2015

geweldig en comfortabel

De rust en comfort geeft je de tijd om heerlijk te ontspannen. Complimenten aan de eigenaar, we hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9H. v. Vilsteren28-07-2015

Een mooi huis met een top uitzicht, een aanrader.

Les Sis ligt op de helling met een mooi uitzicht op de omgeving. Het buitenterras nodigt uit om lange zomeravonden te genieten. Luxe ingericht, het ontbreekt je aan niets. We hebben een heerlijke week gehad en veel van de omgeving gezien.

In Aubenas zijn veel winkels en supermarkten, wel altijd ca. 15 minuten rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Mirjam28-08-2014

Heerlijke vakantie gehad

Les Sis is een goed verzorgd vakantiehuis. Het is prima geschikt voor 6-8 personen maar ook wanneer je met tweeën bent heeft het een goed formaat. De keukenuitrusting is ook erg royaal. Uitzicht is schitterend, goede wandelmogelijkheden. Het zwembad was helaas niet beschikbaar omdat we buiten het seizoen waren. Voldoende supermarkten e.d. op 20 minuten rijden afstand. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Marjan Lucassen13-08-2014

Niet twijfelen gauw boeken!

Met heimwee denk ik terug aan onze vakantie in Les Sis in de Ardeche. Wat een prachtig huis, met alle luxe, veel ruimte, heerlijke bedden en een prachtige overdekte veranda waar we de zwoele zomeravonden heerlijk konden genieten. En dan hebben we nog het prive zwembad, de kinderen waren hier elke dag in te vinden en als we een dagje weg waren wilde ze graag weer terug om te gaan plonzen in het zwembad. De omgeving is ook prachtig, je kan heerlijk toeren in de bergen, we zijn ook naar de krokodillenfarm geweest, erg leuk! Dus wat de titel al zegt, echt niet twijfelen! Wij komen heel graag nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9D. Vorrink02-07-2014

Mooie vakantiewoning op fantastische plek

Wij hebben een heerlijk weekje gehad in deze vakantiewoning. Het was prachtig weer, zodat wij 's ochtends in het zonnetje op het terras konden ontbijten en 's avonds gezellig de houtkachel konden opstoken. Verder veel gewandeld en genoten van de prachtige omgeving. Echt een plek om even helemaal tot rust te komen. Het is een keurige, ruime woning met een grote open keuken en van alle gemakken voorzien. Zelfs een privé zwembad maar daarvoor was het een beetje te koud. We komen hier zeker nog eens terug.

Henk, Eigenaar, 31-01-2015

Dank je Mirjam, ik hoop zeker dat je nog eens terug komt!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Herman ter Huurne30-11-2012

fantastisch huis

We zijn in de laatste week van juni 2012 met 3 vrienden een week op vakantie geweest in dit fantastische huis. Het is zeer luxe uitgevoerd, en het is van alle gemakken voorzien. Wij hadden prachtig weer en daardoor hebben wij veelvuldig gebruik gemaakt van het zwembad dat achter de woning op een verhoging is aangelegd. Het uitzicht vanaf de veranda is prachtig en de omgeving is adembenemend mooi. Het huis bevindt zich in een schitterend wandelgebied waarin veel kastanjes worden verbouwd. Op ongeveer 20 autominuten rijden ligt Aubernas, een mooie en gezellige stad met alle winkelfaciliteiten die je nodig hebt. Ook vind je hier gezellige terrasjes. Kortom wij hebben hier een geweldige week gehad, vandaar dat wij in juni 2013 opnieuw een week hebben gereserveerd. Wij hopen de streek dan nog verder te verkennen.

Henk, Eigenaar, 23-05-2014

Dank jullie wel , de zaterdagmarkt hebben jullie nog beschreven in het boek. Hartelijk dank voor de leuke reacties!

Gereisd met vrienden in juni 2012

1 tip over Vakantiehuis Les Sis

• Van Dijk, 16-02-2012

Aubenas gezellig markt op de zaterdeag en de gorges de Ardeche natuurlijk.

0 vragen over Vakantiehuis Les Sis

Vakantiehuis info