Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

37 Reviews over Les Sis

• 8Vandepoel22-10-2020

Heerlijke onthaasting

Een zeer plezierig huis met prima voorzieningen, ruime kamers (wij waren met 2 personen), gezellige veranda om de verte in te kijken. Op het bovenste landje (Het huis ligt op terrassen) staat het zwembad, gezellig met ligstoelen en eettafel met stoelen alwaar we echt genoten hebben van het nog prachtige weer; we hebben tot de laatste dag (14-9) gezwommen. De trappen om van het huis naar het zwembad te komen zijn wel steil, dus met onze hond liepen we even over de straat ‘om’; een wandelingetje van enkele minuten. Op loopafstand van het kleine dorpje alwaar 1 bar/auberge is en verder zeer rustig gelegen maar ook weer niet helemaal alleen. Goed gepositioneerd om zowel de bergachtige N-Ardeche als de gorges van de Ardeche in Z-Ardeche te bezoeken. Auto is wel noodzakelijk!!

• 9T en M15-09-2020

Heerlijk

Zonnig, ruim, comfortabel en schoon huis. Niks gemist. Voor mensen die slecht ter been zijn mogelijk wat minder geschikt.

• 9Bastiaan24-08-2020

Heerlijke vakantie gehad in een compleet huis. Alles is aanwezig en halverwege wordt het beddengoed gewisseld. Ruimte rust en een prachtige omgeving

• 9Eugenie16-08-2020

"Het waren 3 fantastische weken".

We hebben 3 weken mogen genieten van deze mooie en ruime vakantie woning, volledig voorzien van alle gemakken. De woning ligt mooi rustig in een prachtig landschap, biedt veel privacy en heeft een privé zwembad. Op het terrein om de woning ook heerlijke fruitbomen. De nabije omgeving biedt veel mogelijkheden voor uitstapjes en wandelingen. Het klimaat was heerlijk! De woning bleef lekker koel vanwege de luiken en gunstige ligging. Ondanks de Corona beperkingen hebben wij ons zeer vrij gevoeld tijdens deze vakantie en samen met de kinderen heerlijk kunnen genieten.

• 8Sabien14-08-2020

Perfecte vakantiebubbel in Coronatijd

Geriefelijk familiehuis in een mooie groene rustige omgeving. Zeer goed bereikbaar in een zeer rustige straat. Mooie wandelingen in de directe omgeving. Dorp op 10 minuten wandelen. Uitstap naar de ruïne van het kasteel kan te voet gedaan worden. Met de wagen mooie uitstappen naar Aubenas, Vals les bains, Pont d'Arc, ... Mogelijkheid tot rustig zwemmen in de Ardeche in de buurt ( St Privat). Voldoende wandelkaarten, leesboeken... ter beschikking. Weinig dagen dat het 'te warm' was. Een briesje en 's nachts koelde het goed af. Weinig toeristen gezien, wat voor ons een pluspunt is.

• 9Fam Fransen12-10-2019

Fijn vakantiehuis in een prachtige omgeving!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit ruime en complete vakantiehuis net buiten het dorpje Saint-Étienne-de-Boulogne. Het huis ligt tegen een heuvel waardoor je vanaf het terras een prachtig uitzicht hebt over de omgeving. Een niveau hoger is een ligweide met comfortabele ligbedden en een schoon en professioneel onderhouden zwembad waarin de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken. Het huis ligt erg rustig en de omgeving nodigt uit om te wandelen. We wandelden zelf iedere dag een vast rondje vanaf het huis rechtsaf naar Chateau de Boulogne en dan via het dorp weer terug naar boven, maar in het huis lag ook veel informatie over andere wandelroutes in de omgeving. We zijn een dag gaan kanoën op de Chassezac en hebben nog wat leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving (o.a. Vals Les Bains en de zaterdagmarkt in Aubenas), maar eigenlijk was 2 weken gewoon te kort. We hopen hier dan ook zeker nog eens terug te komen!

• 9Fam. Bergsma03-10-2019

Heerlijk vertoeven in vakantiehuis Les Sis!

Bonjour Henk,

Graag willen wij je bedanken voor het fijne verblijf in Les Sis. Wat een heerlijke plek om te genieten en tot rust te komen in de prachtige omgeving van de Ardeche. Onze complimenten voor de gastvrijheid, er is aan alles gedacht en het huis is zeer compleet (zelfs de championsleague is ons niet ontgaan). We hebben hier intens genoten van een heerlijk nazomer. Mochten wij weer eens deze kant op komen dan komen wij graag weer eens terug!

Hartelijke groeten, Fam. Bergsma

• 9Esther28-08-2019

Een aanrader!!

Een geweldig huis in een prachtige omgeving! Het huis is schoon, groot en van alle gemakken voorzien. Er is een heerlijke veranda met geweldig uitzicht waar je kunt eten, borrelen of bijvoorbeeld een boek kunt lezen. Ook heel fijn is het zwembad achter het huis met ligbedden en hetzelfde prachtige uitzicht. Goed te bereiken voor mijn dochters van 7 en 5 jaar oud. Het huis/zwembad is minder goed bereikbaar voor mensen die niet zo goed ter been zijn.

• 9Familie van den Akker02-08-2019

Comfortabel en compleet vakantiehuis

Rustige ligging. Huis is zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien.

• 9Marian Weening09-07-2019

Prima

Twee heerlijke weken gehad in dit complete huis. Zeer rustige omgeving waar je alleen de vogels hoort zingen. Heerlijk weer gehad dus iedere dag buiten gegeten en afkoelen boven in het zwembad. Uitstapjes gemaakt zoals: Kanoën in de Ardèche, zwemmen bij Pont Diable en Balazuc. Gewandeld en gezwommen bij Labaume.

Vakantiehuis Les Sis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)