Vakantiehuis Les Sis

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

32 reviews over Vakantiehuis Les Sis

• 9Fam Fransen12-10-2019

Fijn vakantiehuis in een prachtige omgeving!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit ruime en complete vakantiehuis net buiten het dorpje Saint-Étienne-de-Boulogne. Het huis ligt tegen een heuvel waardoor je vanaf het terras een prachtig uitzicht hebt over de omgeving. Een niveau hoger is een ligweide met comfortabele ligbedden en een schoon en professioneel onderhouden zwembad waarin de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken. Het huis ligt erg rustig en de omgeving nodigt uit om te wandelen. We wandelden zelf iedere dag een vast rondje vanaf het huis rechtsaf naar Chateau de Boulogne en dan via het dorp weer terug naar boven, maar in het huis lag ook veel informatie over andere wandelroutes in de omgeving. We zijn een dag gaan kanoën op de Chassezac en hebben nog wat leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving (o.a. Vals Les Bains en de zaterdagmarkt in Aubenas), maar eigenlijk was 2 weken gewoon te kort. We hopen hier dan ook zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam. Bergsma03-10-2019

Heerlijk vertoeven in vakantiehuis Les Sis!

Bonjour Henk,

Graag willen wij je bedanken voor het fijne verblijf in Les Sis. Wat een heerlijke plek om te genieten en tot rust te komen in de prachtige omgeving van de Ardeche. Onze complimenten voor de gastvrijheid, er is aan alles gedacht en het huis is zeer compleet (zelfs de championsleague is ons niet ontgaan). We hebben hier intens genoten van een heerlijk nazomer. Mochten wij weer eens deze kant op komen dan komen wij graag weer eens terug!

Hartelijke groeten, Fam. Bergsma

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Esther28-08-2019

Een aanrader!!

Een geweldig huis in een prachtige omgeving! Het huis is schoon, groot en van alle gemakken voorzien. Er is een heerlijke veranda met geweldig uitzicht waar je kunt eten, borrelen of bijvoorbeeld een boek kunt lezen. Ook heel fijn is het zwembad achter het huis met ligbedden en hetzelfde prachtige uitzicht. Goed te bereiken voor mijn dochters van 7 en 5 jaar oud. Het huis/zwembad is minder goed bereikbaar voor mensen die niet zo goed ter been zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Familie van den Akker02-08-2019

Comfortabel en compleet vakantiehuis

Rustige ligging. Huis is zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marian Weening09-07-2019

Prima

Twee heerlijke weken gehad in dit complete huis. Zeer rustige omgeving waar je alleen de vogels hoort zingen. Heerlijk weer gehad dus iedere dag buiten gegeten en afkoelen boven in het zwembad. Uitstapjes gemaakt zoals: Kanoën in de Ardèche, zwemmen bij Pont Diable en Balazuc. Gewandeld en gezwommen bij Labaume.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Peter Bos28-06-2019

We hebben een erg goede vakantie gehad in Les Sis. Het weer zat ons ook zeker niet tegen. Een ruim en gezellig huis waaraan naar onze mening niets ontbreekt. Schoon, goede bedden en zeer behulpzame en sympathieke beheerders. Het huis ligt erg rustig aan een weggetje met alleen wat lokaal verkeer, wel alle privacy maar niet eenzaam. De Ardeche is werkeijk adembenemend. Leuke dorpjes, marktjes en prachtige vergezichten. Ook iedere dag lekker gezwommen in het zwembad dat ook door de beheerder zorgvuldig wordt onderhouden. Kortom, een goed vakantieadres en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9s kerkhoven28-09-2018

Een fijne ontspannen vakantie

Het is een zeer compleet vakantiehuis. Dat heeft ons verrast.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Familie van Lent31-08-2018

Heerlijk huis in prachtige omgeving in de Ardèche.

Heerlijk huis in prachtige omgeving van de Ardèche. Grote supermarkt op een half uur rijden. Mooie steden en dorpjes in de buurt. Het looppas naar het zwembad kan voor kleine kinderen en minder mobiele mensen een uitdaging zijn. Onze kinderen van 11 en 15 hadden hier geen problemen mee en gingen regelmatig even naar “boven” voor een plons in het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Familie Weij26-08-2018

Alles wat je nodig hebt voor een super vakantie!

Het is een fijn huis met alles erop en eraan, een heerlijke veranda met mooi uitzicht en prima meubilair. Klein nadeel is, dat bakker en winkels op 10 minuten rijden zijn, maar de rust en ruimte maakt dat helemaal goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Meint en marian geerds17-07-2018

Héérlijk, voor herhaling vatbaar!

Een heerlijk huis ,waar alles op en aan zit! ....het zwembad niet te vergeten, super!! Prachtige omgeving, goed bereikbaar. Mooie plaatsen in de omgeving waar je voor een aantrekkelijke prijs van een“plat du jour” kunt genieten.

Gereisd met partner in juni 2018

1 tip over Vakantiehuis Les Sis

• Van Dijk, 16-02-2012

Aubenas gezellig markt op de zaterdeag en de gorges de Ardeche natuurlijk.

0 vragen over Vakantiehuis Les Sis

Vakantiehuis info