St. Etienne de Boulogne

vakantie St. Etienne de Boulogne

Reviews over St. Etienne de Boulogne

• 8Mirjam28-08-2014

Klein plaatsje

Klein dorp, weinig toerisme. Soms verkoopt het plaatselijke café vers brood op bestelling!

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Herman ter Huurne30-11-2012

Prachtige omgeving

Uitstekend geschikt voor gezinnen met of zonder kinderen. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

• 8Sfeer in stad
    • 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Robert02-08-2010

Genieten!

Eigenlijk zijn wij in St. Michel de Boulogne geweest. En eigenlijk wil ik helemaal geen reclame maken voor de geweldige boerencamping in dat gehucht. Want er is inderdaad geen zak te beleven, behalve het bezichtigen van het Chateau de Boulogne. Maar dat is juist het mooie! Je kunt er geweldig wandelen, wielrennen/mountainbiken of gewoon van het fantastische uitzicht genieten. Met een wijntje uit de Ardeche gekocht voor 2,50 Euro in de enige alimentation in de wijde omtrek. Je begrijpt, ga hier vooral niet heen als je een levensgenieter bent. Stel je voor dat het er veel te druk wordt .....

• 9Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Ton Koopman17-10-2007

St Etienne de Boulogne is een zeer klein plaatsje in de Montagne de Ardeche. Mooie kerk (niet goed toegankelijke, aardig dorpspleintje en één restaurany annex kruidenier annex bakker annex krantenkiosk. Prachtige omgeving met volop wandel en fietsmogelijkheden.

• 9Cultuur

Gereisd met familie in juli 2007