Reviews over St. Etienne de Boulogne

Een fijne ontspannen vakantie

s kerkhoven,
    28-9-2018

Het is een zeer compleet vakantiehuis. Dat heeft ons verrast.

Heerlijk huis in prachtige omgeving in de Ardèche.

Familie van Lent,
    31-8-2018

Heerlijk huis in prachtige omgeving van de Ardèche. Grote supermarkt op een half uur rijden. Mooie steden en dorpjes in de buurt. Het looppas naar het zwembad kan voor kleine kinderen en minder mobiele mensen een uitdaging zijn. Onze kinderen van 11 en 15 hadden hier geen problemen mee en gingen regelmatig even naar “boven” voor een plons in het zwembad.

Alles wat je nodig hebt voor een super vakantie!

Familie Weij,
    26-8-2018

Het is een fijn huis met alles erop en eraan, een heerlijke veranda met mooi uitzicht en prima meubilair. Klein nadeel is, dat bakker en winkels op 10 minuten rijden zijn, maar de rust en ruimte maakt dat helemaal goed!

Héérlijk, voor herhaling vatbaar!

Meint en marian geerds,
    17-7-2018

Een heerlijk huis ,waar alles op en aan zit! ....het zwembad niet te vergeten, super!!

Prachtige omgeving, goed bereikbaar. Mooie plaatsen in de omgeving waar je voor een aantrekkelijke prijs van een“plat du jour” kunt genieten.

Genieten!

Frans,
    19-5-2018

Heerlijke rustige plek, een erg goed verzorgd en compleet huis.

Leuke streek met allerlei toeristische mogelijkheden.

veel leuke stadjes in de buurt, Privas, Aubenas, Val-les-bains, Vessaux, Alba la Romaine, Pont d Arc enz.

St. Etienne de Boulogne scoort een 8,3 uit 10, op basis van 5 reviews