Camping Les Ulèzes

Camping Les Ulèzes

29 reviews over Camping Les Ulèzes in het Nederlands

Keurige camping met ruime afgebakend plaatsen en veel privacy . Elke plaats heeft watertap en waterafvoer en 16A stroom.Sanitair is keurig schoon met zeer royale doucheruimte met wastafel. Het zwembad is niet erg groot maar wel schoon en heeft voldoende stoelen en ligstoelen met parasols.

De eigenaresse is zeer gastvrij en vriendelijk en probeert het iedereen naar de zin te maken. De camping is een echte aanrader. In de omgeving is het voor fietsers nogal heuvelachtig maar voor wandelaars zijn er voldoende routes.

Verblijf was oke, maar 4 sterren waardig ??

suus_80,
12-8-2017

Nette camping met grote plaatsen en genoeg sanitair verdeeld over de hele camping. Helaas vaak niet netjes. Geen wisser in de douche, toilet stonk erg naar urine, vieze afwasplek met maar klein prullenbakje dus troep bleef liggen.

Franse leiding, maar mevrouw doet erg haar best Engels te spreken en samen kom je er echt wel uit. Verder een Nederlands meisje voor de animatie, stelde niet heel veel voor.

Simpel klein zwembad, leuke speeltuin, luchtkussen (die vaak uit stond), restaurant en afhaal (alleen pizza besteld, viel tegen) prijzen op terras aan de hoge kant. Broodjesservice aanwezig.

Camping bestaat uit 2 delen, veel Fransen en Nederlandse gezinnen aanwezig. In onze periode veel doorreis. Wel kleinschalig en kinderen kunnen alleen op pad gaan en de camping over.

Wij vonden camping tegenvallen, sanitair niet netjes, restaurant/terras nodigde niet uit. Verder wel vriendelijke sfeer. Soms wel het idee genegeerd te worden als je stond te wachten. Eerst werd hele terras bedient, kon tussendoor geen ijsje kopen. Dat soort kleine dingen.

Er moet bij aankomst betaald worden. Wij deden dit niet, omdat wij aangaven niet te weten hoe lang wij zouden blijven. Meegemaakt dat mensen die van tevoren gepind hadden en eerder weggingen geen geld terug kregen, maar mensen die contant betaald hadden wel.

Prima camping als je rust zoekt

Familie Bal,
7-8-2017

Staanplaatsen geweldig... zwembad wel redelijk.. maar heel gek... 35 graden en 1 parasol voor het hele zwembad ?? Eten redelijk voor een keertje... Wel ontzettend behulpzaam ook het Nederlandse

Vakantie hulpje.. Daar mogen ze heel

Blij mee zijn... Wij hebben genoten

voor herhaling vatbaar

Elly,
1-7-2017

Uitstekende camping. Goed verzorgde plaatsen met sanitair in de directe nabijheid. Zeer vriendelijke en betrokken beheerdersechtpaar dat het de gasten volledig naar de zin wil maken. Mooi zwembad en restaurant met eenvoudige, doch smakelijke gerechten.

Paradijsje in Frankrijk

Monique
28-9-2016

Kamperen tussen de zonnebloemen. Fijne kleine Franse camping. Echt kamperen in Frankrijk! Lieve eigenaren, leuke ontspannen sfeer. Fijne mix tussen Franse, Nederlandse, Belgische en andere camping nationaliteiten. Schoon sanitair, WiFi bij de tent. Lekker koel zwembad. Eigenaren staan altijd voor je klaar, er is een soort van kleinschalige kinder animatie. onze kinderen voelden zich hier gelijk 'thuis'. Ook leuk, achter de camping loopt een rivier waar je visjes kunt vangen of kunt zwemmen. Dorp is op loop afstand, langs de moestuinen en dan ben je er. Camping ligt in het minder toeristische gedeelte van de Drome, dus volop ontspannen. Wij komen volgend jaar terug.

Prima

j_gvdb
5-7-2016

Hele rustige, prima verzorgde camping. Wordt gerund door een supervriendelijk echtpaar. Restaurant is meer een luxe snackbar, maar ze hebben lekker eten tegen een redelijke prijs. Camping is een aanrader als je op zoek bent naar rust.

Aanrader

Hans
9-9-2015

Wij, 59 & 62 jr, hebben hier 4 dagen gestaan op onze terugreis. Mooi onderhouden camping, uiterst vriendelijke en behulpzame campng eigenaren. Mooie omgeving waar mooie uitstapjes gemaakt kunnen worden zoals Palais Ideal en Romans sur Isere met z'n vele winkels en terasjes. Zullen er zeker nog eens terugkomen.

Geweldig!

Gelderland
17-8-2015

Super nette kleinschalige camping. Wij waren er met onze 2 kinderen van 8 en 12. Wij stonden op het nieuwe gedeelte en de plekken zijn zeer ruim. Half zon en half schaduw. Het sanitair is schoon en heel. De douche gelegenheid is ruim zodat je als ouder met een kind samen goed uit de voeten kan in het hokje. De eigenaren zijn vriendelijk en zijn nergens te beroerd voor. Kregen zelfs nog koud drinken mee voor onderweg naar huis vanwege de hitte! Prima uitvals basis voor de Drome en de Ardèche. Binnen een 1/2 uur veel te zien en te doen. Kleinschalige animatie wat super geregeld was.

Aanrader!

limburg
12-8-2015

Les Ulezes is een kleinere camping. Op het oude gedeelte zeer mooie, ruime, schaduwrijke plekken.Hier heb je bij elke 4 plekken een klein douche/toiletgebouwtje wat goed schoon is. Ook op het nieuwere gedeelte liggen enkele schaduwplekken, de plaatsen 63 tm 67. Het zwembad is niet erg groot maar heerlijk voor een verfrissende duik. Bij de entree vind u het terras waar u een lekker drankje/ ijsje of diner kunt nuttigen. Voor de kinderen is er een nederlandse dame Gwen die de annimatie met veel plezier en inzet verzorgt. Last but not least!!!!! Er zijn dit jaar nieuwe eigenaren....zeer gedreven en enthousiast vooral de dame... een dikke pluim voor haar!!!! Dus wanneer u een camping zoekt in deze omgeving, ga voor ulezes!

de moeite waard om terug te komen !

Koen en Yvonne Koning
18-5-2015

Nieuwe zeer aardige en gastvrije eigenaar, ontbrak ons aan niets, met een slecht-weerdag boden ze een mogelijkheid om eventueel een caravan of ander onderkomen aan , netjes tafeltje en stoeltjes voor fietsers !! Goed geregeld !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ulèzes in St. Donat-sur-l'Herbasse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ulèzes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.