Tijdelijk €25 aanbetaling

7.3GoedScore uit 3 reviews
  • 7Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Lac de Champos voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Lac de Champos

• 8Lieske20-03-2013

Hele leuke, frisse camping.

Heerlijke valantie gehad. Ik mis een beetje extra speelgelegenheden voor jonge kinderen ( er is 1 klein speeltuintje). Vanwege grindpad en droog gras worden kinderen niet uitgenodigd om op de grond te spelen. Maar...camping is schoon, geen wespen e.d. Vriendelijk personeel. Een spreekt nederlands. Een prachtig meer. Kleinschalig. En erg, erg betaalbaar!

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Anne16-08-2012

Prachtig meer, maar niet zo rustig...

De locatie is super, het meer is echt zalig. Ik zit veel liever op een strandje met gras om mijn dochter in de gaten te houden dan op een plastic stoel aan een zwembad. Er zijn redders aan het meer en het water is proper. De camping zelf.Er zijn kleine animaties voorzien je kan brood bestellen en de drankjes die je er kan kopen vallen mee van prijs. De camping ligt langs de straat en daar heb je veel lawaai van. Er is een klein gedeelte voor tenten en caravans met een heel klein sanitair blok waar het altijd heel druk is. Er zijn maar een viertal toiletten een paar piscines en een paar douches. Er is nog een sanitair blok aan het begin van de camping maar dat is een eind lopen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Hans21-07-2012

Kleine en gemoedelijke camping

Camping Lac de Champos is een kleine camping gelegen aan een schitterend onderhouden meer. Dit is een typisch Franse camping met seizoensplaatsen en staanplaatsen. Wordt vooral door Fransen bezocht maar ook door Nederlanders. Na een vriendelijke ontvangst hebben we 10 nachten doorgebracht op deze camping. Er zijn niet veel voorzieningen maar het meer maakt veel goed. We hebben 10 goede dagen gehad. Een aanrader voor iedereen die niet op een megagrote camping wil zitten. Het sanitair is niet het modernste maar wel in ruime mate aanwezig en schoon.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Lac de Champos info