Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

103 Reviews over Le Daxia

• 5W. De Jong19-09-2022

Geen 4 sterren niveau.

Mooie uitstraling camping, maar achterstallig onderhoud. Geen verstrekking toiletpapier. Schoonmaak sanitair te weinig. Slechte verlichting die snel uit is. Kranen die aan revisie toe zijn. Warm water vaak lauw en onvoldoende. Eigenaar geeft aan dat sommige kampeerders er een bende van maken, daarom geen papier. Dat is slecht argument. Er zijn altijd kampeerders die het met de hygiëne niet nauw nemen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Bussertje15-08-2022

Heel fijn om even tot rust te komen na lange reis

Een groene oase, fijne plekken, lekker brood, goed zwembad, aardige eigenaren.

• 8Munting06-08-2022

Fantastisch! Groen en sfeervol

Deze camping was voor ons een doorreis camping, maar als we van te voren geweten hadden dat het zo'n fijne camping was, dan waren we hier langer gebleven!! Veel beschutting van bomen, erg aardig personeel en een fijn zwembad. Een echte aanrader!!

• 9Robert Bronsema01-08-2022

Verborgen parel onder Lyon

Verborgen parel onder Lyon/Vienne. Gestaan op doorreis. Ook prima voor meerdere nachten . Heerlijk zwembad . Gemoedelijke sfeer, vriendelijk ontvangst bij receptie . Broodservice. Betaalbaar . Keurig nette sanitaire voorzieningen. Grote plekken . Rustig gelegen . Vlot weer op peage . Aanrader !!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Hannelore30-07-2022

Rustige camping met prima confort

Prima camping. Wij logeerden op doorreis en was erg fijn met onze 2 kinderen. Leuk zwembad en speelplein. Alles is ouder maar wel erg verzorgd. Big shout out naar de mega vriendelijke dame aan de receptie. Iets verder van de autosnelweg mazr dit zorgt dan weer voor een rustige nacht. Belangrijk punt: resto gesloten op zondag, wel afhaal pizza

• 9Eetgelegenheden
  • 8Danielle05-06-2022

Geweldige camping met mooi sanitair

Wij vonden dit een mooie goed onderhouden camping. Het sanitair zag er vrij nieuw uit. Er hing zelfs een föhn! Het was schoon er hing ook wc papier. Niks te klagen dus. Lekkere broodjes in de ochtend. Iets verder van de snelweg maar dat was voor ons geen probleem.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Martin Penterman25-11-2021

Zoals altijd gewoon goed 👍🏻

We komen hier al jaren op doorreis, het is een vaste plek geworden. Leuke plekjes zelf uitzoeken, aanrader het veldje aan de rivier. Fijn zwembad, gratis midgetgolf baan, leuke speeltuin, lekkere pizza’s en mogelijkheden tot het invriezen van je elementen voor de volgende dag.

Deze zomer 2 nachten gestaan, heerlijk rustig overdag omdat het natuurlijk veelal een doorreis camping is, fijn dammetjes gebouwd in de rivier en heerlijk gezwommen, voldoende uitgerust verder gereisd naar het zuiden.

Wij komen volgend jaar gewoon weer.

• 9Bas22-09-2021

Goede camping voor doorreis

Combinatie tussen doorreis en vaste plekken. Prima restaurant, brood service en receptie. Mooie plekken aan het water (vrij plek te zoeken). Sanitair eenvoudig, maar schoon. We zijn hier twee nachten geweest. Tip is nog nationaal park en de wijnplaatsen zoals Condrieu te bezoeken en toch wat langer te blijven. Ook op doorreis is heenweg vanuit Nederland wat verder van de snelweg (+/- 10 km), maar als je vertrekt dicht bij de snelweg. Wij gaan hier al jaren naartoe, stelt niet teleur.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Karin30-08-2021

Goede overnachtingscamping

Al een aantal keer hier 1 overnachting gedaan. Mooie, vrije plaatsen. Lekker zwembad. Vers brood s'morgens. Alleen jammer dat er dan dronken jeugd het nodig vonden om toch het zwembad in te duiken, s'nachts. Hopelijk een volgende keer beter.

• 8Gerard24-08-2021

Verzorgde camping

Ruim opgezette, verzorgd en natuurlijk gelegen camping. Aardige beheerder. Konden zelf plek uitzoeken, veel mogelijk. Mooie vrije plek bij beekje. Zwembad heeft groot peuter gedeelte. In het zwembad kan een volwassene overal staan. Snelle glijbaan vinden de kids geweldig. Veel voorzieningen voor kids. Goed gelegen voor bezoek aan Lyon (mooie stad), Vienne, wijngebied cote du rhone. Enkele watersport locaties in de buurt. Het is niet echt een toeristische streek. Prima voor enkele dagen als tussencamping. Wel wat mensen die het als doorreis camping gebruiken, maar niet extreem gelet op afstand tot snelwegoprit (ca 20 min). Prijs is vanaf dag 2 lager en dat vind ik een goede oplossing om langer verblijf te stimuleren. Niet gegeten in restaurant, maar het trekt ook veel mensen van buiten de camping dus dat lijkt een goed teken.

Camping Le Daxia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar