Vakantiehuis La Table Ronde

Meer vakantiehuis info

34 reviews over Vakantiehuis La Table Ronde

• 2018
    9Wim en Jeanne Verheijden23-10-2018

Rust, ruimte, privacy een geweldig vakantie

Gastvrij ontvangen in een heerlijke rustige omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Rob en Hanneke07-09-2018

Fantastisch !

Fantastisch mooi huisje midden in de natuur met een erg vriendelijke eigenaresse. We werden hartelijk ontvangen en kregen gedurende het verblijf allerlei tips over de omgeving. Onze hond mocht heerlijk rond banjeren samen met de huishond Tobi ! Het pad vanaf de weg bij het dorp is hobbelig , maar ook dat went en niet onoverkomelijk . Ook een paar keer heerlijk gegeten bij de eigenaresse . Echt een aanrader voor natuurliefhebbers , wandelaars en hondenliefhebbers.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Fam. Kramer29-07-2018

Op adem komen in een heerlijke omgeving!

La table ronde ligt relatief ver van toeristisch gebied. Niet iedereen zal daarvan houden; wij zeker wel! We hebben enorm genoten, net als onze 4 kids. Het is heerlijk rustig, met fantastische tuin, een koel huis, lekker zwembad, prima bedden en een geweldige gastheer en -vrouw. En het eten dat ze koken! 😱 FAN TAS TISCH!! Wat ons betreft een regelrechte aanrader en adres waar we vaker naartoe zullen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Maria en Tonny van Duren09-06-2018

Super

Ook al was t weer een beetje een tegenvaller, toch hebben we een super vakantie gehad! T was voor ons al de derde keer!!! Maar alles is zo fijn geregeld! Ook hun eigen restaurantje is super!!! Heerlijk vers bereide maaltijden en ontbijt!! Een echte aanrader als u van rust en lekker eten geniet!!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Tonny en Maria van Duren09-06-2017

Super plek!!

Vorig jaar hadden wij t houten chalet gehuurd! Was ook al super!! Dit jaar hadden we gekozen voor de grootste gite! Een heerlijke serre, super slaapkamer! Fijne douche en wasbak! Onze bedden waren zelfs al opgemaakt!! De eerste avond hebben we ook genoten van de kookkunsten van de verhuurders Chris en Carolien! Wat een verwennerij!! Ook t ontbijt de volgende dag is een aanrader onder hun gezellige overkapping!! De omgeving is een oase van rust en reinheid!! Een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Mhr. Cattoir28-03-2017

Topverblijf op mooie locatie in prachtige natuur

Uitbaters erg gastvrij, mooie onderhouden huisjes, mooi uitzicht en indien gewenst kan je er zelfs heel lekker eten voor een zacht prijsje. Mooie locatie, echt om te genieten van de rust en de natuur. Echt een aanrader voor wie tot rust wil komen. Geen moment getwijfeld om opnieuw te boeken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9A. Jordan17-08-2016

Een heerlijke locatie met veel rust en ruimte

Wij hebben genoten van de rust en de natuur. Het chalet en het terrein met grote tuin,bos en zwembad zijn met veel liefde onderhouden en goed verzorgd, er zijn verschillende plekjes op het terrein om te zitten en te genieten van de uitzicht. Voor de kinderen was er ook veel te ontdekken, vooral het zwembad viel erg in de smaak. Het chalet voelde voor ons als een boomhuis, met balkon in de kruinen en veel privacy. Je bent weg van alle drukte en je kan heerlijke wandelingen doen waarbij de hond van de eigenaren je graag als gids begeleid (en onze kinderen daardoor buitengewoon veel plezier hadden in de wandelingen). De eigenaren Chris en Carolien zijn vriendelijk en gastvrij. Een heerlijk plekje als je van rust en natuur houdt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Fam. Declercq31-07-2016

zalig terras op een berg met een prachtig uitzicht

Ontvangst is hartelijk. De laatste 4 km naar het huisje is nogal avontuurlijk rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Anita Oostelbos23-06-2016

Enorm genoten

Wat een heeeeerlijke plek om tot rust te komen. Je hebt vanaf de huisjes een prachtig uitzicht. Het enige wat je hoort zijn de fluitende vogels en eventueel wat geluid van de andere gasten.

Chris en carolien (gastheer en gastvrouw) zijn erg gastvrij, stellen je op je gemak, zijn flexibel, en je kunt op elk moment met vragen en opmerkingen bij ze terecht.

Gereisd in juni 2016

• 10tonny en maria van duren12-06-2016

fantastische plek in de ardesch

Een fantastisch landgoed met veel rust, ruimte en privacy. Heel gastvrije eigenaars. Ook heel goeie koks in hun eigen mini restaurant!!

Gereisd met partner in mei 2016

9 tips over Vakantiehuis La Table Ronde

• renate-broersma, 30-01-2014 Rapporteren

De markt in Lamastre op dinsdag is heel erg leuk!

• Harry van Houwelingen, 05-08-2014 Rapporteren

Vraag de eigenaars om hun tips. Zij kennen de omgeving heel goed alsook de beste restaurantjes.

• i slaats, 03-08-2014 Rapporteren

stoomtrein in St Jean du Loup, traptreintjes in Boucieux, markt in Lamastre om wat te noemen

0 vragen over Vakantiehuis La Table Ronde

Vakantiehuis La Table Ronde info