Sorteren

Reviews over St. Basile

Rust, ruimte, privacy een geweldig vakantie

Wim en Jeanne Verheijden
    23-10-2018

Gastvrij ontvangen in een heerlijke rustige omgeving.

Fantastisch !

Rob en Hanneke
    7-9-2018

Fantastisch mooi huisje midden in de natuur met een erg vriendelijke eigenaresse. We werden hartelijk ontvangen en kregen gedurende het verblijf allerlei tips over de omgeving. Onze hond mocht heerlijk rond banjeren samen met de huishond Tobi ! Het pad vanaf de weg bij het dorp is hobbelig , maar ook dat went en niet onoverkomelijk . Ook een paar keer heerlijk gegeten bij de eigenaresse . Echt een aanrader voor natuurliefhebbers , wandelaars en hondenliefhebbers.

Op adem komen in een heerlijke omgeving!

Fam. Kramer
    29-7-2018

La table ronde ligt relatief ver van toeristisch gebied. Niet iedereen zal daarvan houden; wij zeker wel! We hebben enorm genoten, net als onze 4 kids. Het is heerlijk rustig, met fantastische tuin, een koel huis, lekker zwembad, prima bedden en een geweldige gastheer en -vrouw. En het eten dat ze koken! 😱 FAN TAS TISCH!! Wat ons betreft een regelrechte aanrader en adres waar we vaker naartoe zullen gaan!

Super

Maria en Tonny van Duren
    9-6-2018

Ook al was t weer een beetje een tegenvaller, toch hebben we een super vakantie gehad! T was voor ons al de derde keer!!! Maar alles is zo fijn geregeld! Ook hun eigen restaurantje is super!!! Heerlijk vers bereide maaltijden en ontbijt!! Een echte aanrader als u van rust en lekker eten geniet!!

Super plek!!

Tonny en Maria van Duren
    9-6-2017

Vorig jaar hadden wij t houten chalet gehuurd! Was ook al super!! Dit jaar hadden we gekozen voor de grootste gite! Een heerlijke serre, super slaapkamer! Fijne douche en wasbak!

Onze bedden waren zelfs al opgemaakt!!

De eerste avond hebben we ook genoten van de kookkunsten van de verhuurders Chris en Carolien! Wat een verwennerij!! Ook t ontbijt de volgende dag is een aanrader onder hun gezellige overkapping!!

De omgeving is een oase van rust en reinheid!!

Een aanrader!!!

St. Basile scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews