Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine la Garenne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine la Garenne voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 153 reviews

7.4GoedScore uit 153 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Domaine La Garenne ligt in Saint-Avit in Frankrijk. Een nette en rustige camping met veel privacy bij de campingplaatsen. Met name geschikt voor gezinnen met jonge kinderen vanwege de animatie, het springkussen, de speeltuin en het voetbalveld. Camping Domaine La Garenne is een terrassencamping en ligt middenin het bos.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

153 Reviews over Domaine la Garenne

• 6Familie S.23-08-2022

Leuke, simpele camping voor een week

Wij zijn met onze kids van 6, 3 en baby een week hier geweest. Vier sterren is twijfelachtig; prima drie sterren. Chalet (6p nr 66 airco) was netjes. Geen waterkoker; aanrader om die mee te nemen (flesjes baby/thee). Douche is lauw, maar goede druk. Grote veranda met overkapping, ruime plek, veel privacy en mooi uitzicht. Campingplekken zijn heel groot en veel schaduw. Toiletgebouwen zijn simpel (geen wcpapier) en netjes. Wel een klim naar boven gezien het hoogte verschil. Leuk peuterbadje en twee gewone zwembaden. Nauwelijks schaduw en ligbedden altijd bezet. Helaas geen mogelijkheid om eigen parasol oid neer te zetten (minpunt met een baby). Animatie beperkt en geen overlast. Omgeving is rustig. Veel regels rondom aankomst en vertrek en alleen WiFi bij receptie (4g nauwelijks bereik). Bij receptie klein speeltuintje. Conclusie: leuke simpele camping voor een weekje met kleine kids.

• 2Eetgelegenheden

Eigenaar, 31-08-2022

Bedankt voor de evaluatie familie S., We zoeken naar een oplossing om meer schaduw te creëren aan het zwembad, parasols zijn niet toegestaan vanwege de harde wind die we soms hebben. Hopelijk hebben jullie toch een fijne vakantie gehad. MVG, Domaine La Garenne

• 8Ruben15-07-2022

Fijne camping!

Fijne en rustige camping, wordt veel leuks georganiseerd elke avond met bijv. een lokale kraam met delicatessen en plaatselijke biertjes. Receptie ook erg behulpzaam. Elke ochtend (met uitzondering van zaterdag) staat de bakker er met lekker brood. Goed zwembad, klein minpunt zijn de wat weinige ligbedden en schaduw. Wij waren met een kind van 1,5 en zwangere vrouw. De tocht naar de stacaravan viel daardoor wat tegen, zeker gelet op de temperaturen (35+). Veel hoogteverschil en beste klim elke dag. Daarom de ligging beoordeeld met een 5. Al met al wel een goede camping!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 31-08-2022

Beste Ruben, het is inderdaad een terrassencamping, en dus zijn er ook hoogteverschillen. De klim hangt af van de accommodatie die gekozen werd. Bedankt om deze evaluatie achter te laten, blij te horen dat u voor de rest tevreden was. Mvg, Domaine La Garenne

• 8Ashley Slot04-07-2022

Mooie, groene, rustige en ruime camping!

Wat een heerlijk groene en rustige camping met enorm grote staanplaatsen. Wij waren met een grote tent en onze baby. Op de plek zelf (nr. 17) hadden we elektriciteit en water. Ook veel schaduw. Wel erg zanderig. Wij zaten er nog net voor het hoogseizoen waardoor het erg rustig op de camping was. Het sanitair werd niet dagelijks schoongemaakt. Helaas ook geen broodjesservice ivm laagseizoen (was niet duidelijk aangegeven). Het personeel is super vriendelijk. De zwembaden waren top! Voor ieder wat wils. Het toiletgebouw zat voor ons tegenover onze plek. Wel een babybadje maar geen plek om te verschonen of de baby om te kleden. Dit deden wij bij de afwasplek met onze eigen spullen. Helaas alleen wifi bij de receptie. Verder goed om te weten dat er veel hoogteverschil was. Soms stijle stukken om te lopen met bijv. Kinderwagen. Camping is goed onderhouden en ziet er top uit!

Eigenaar, 31-08-2022

Dag familie Slot, leuk dat jullie tevreden zijn over de camping. Het sanitaire gebouw wordt dagelijks gecontroleerd en we komen schoonmaken wanneer nodig. In het laagseizoen is dit inderdaad iets minder vaak dan in het hoogseizoen. Ook de broodjesservice is inderdaad enkel beschikbaar in het hoogseizoen zoals aangegeven. Hopelijk heeft u toch leuke herinneringen meegenomen. Met vriendelijke groeten, Domaine La Garenne.

• 7Roos23-10-2020

Prima Camping

Door het virus was het lekker rustig. Het zwembad was heerlijk en maar half bevolkt. Wij zijn benieuwd of het net zo lekker zou zijn met heel de camping bezet. Wij hadden gekozen voor een ruime plek met veel schaduw. Ze hebben hele grote plekken in de aanbieding. Het is handig een plek te kiezen die lager licht, gezien de aanloop naar het zwembad en receptie. Als je hoger zit moet je een stijle helling beklimmen. Tegenvaller: we moesten het hele bedrag vooruit betalen. De toiletgebouwen waren prima. Niet altijd even fris maar over het algemeen goed te doen. Een beetje gedateerd. Het eten dat je op de camping kon kopen viel ons tegen. Een foodtruck met weinig keuze. Een keer per week pizza maar dat was niet lekker. In de directe omgeving ook niet echt een goed restaurant. Ook misten we een gezellig dorpje waar je koffie kon drinken. Op de camping was de bar maar minimaal en koffie niet lekker. Ook misten we een winkeltje.

• 8Werner14-08-2020

Mooie rustige camping met mega ruime plaatsen...

Camping ligt even voorbij Lyon; we zijn hier gestopt op weg naar Zuid Frankrijk. Ongetwijfeld de grootste kampeerplaatsen die ik ooit gezien heb, echt zeer ruim! Personeel is heel vriendelijk; mooi in de natuur; sanitair was als nieuw en heel netjes. Wij zijn hier maar heel even geweest, maar zeker aan te raden voor langer verblijf.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Sjoukje09-08-2019

Fantastique

Voor de derde keer naar deze camping geweest. En niet voor niets! De kampeerplekken zijn erg ruim met genoeg privacy. De zwembaden zijn groot en worden elke avond gereinigd. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Perfect voor gezinnen met (kleine) kinderen!

• 8Meti25-07-2019

Rustige camping met hele ruime plaatsen!

Ruim opgezette, heuvelachtige camping. Hele rustige ligging. Op 5-10 minuten rijafstand van een supermarkt. Camping is een combi van stacaravans en kampeerplekken, met veel Nederlanders. Hele ruime kampeerplekken. Lekker zwembad (in het hoogseizoen uiteraard wel druk). Voor een viersterren camping zijn de horecafaciliteiten beperkt Sanitair is basaal, redelijk schoon. In het hoogseizoen toch iets te vaak vies aangetroffen. Grootste pluspunt vind ik de mooi aangelegde camping en de rust! Grootste minpunt : chemisch toilet moet je leeg gooien op een soort plateau (open en bloot) naast een picnictafel. En er is maar 1 plek waar dit kan, bij de receptie. Dus soms op een hele grote afstand van je caravan.

• 6Eetgelegenheden
  • 9van Dijk23-03-2019

Nederlands sprekende animatrice, fijne vakantie

Hele fijne en rustige familie camping. Samen met mijn man en twee zoontjes van 3 en 6 jaar een prettige vakantie gehad. Vooral de kinderen hadden veel profijt van het animatieteam, erg fijn dat er ook een nederlandssprekende animatrice was. In iedergeval voor herhaling vatbaar!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4Judith02-11-2018

Prachtige camping, vreselijke eigenaar

Een prachtige camping met ruime mooie plekken. Prima zwembad en personeel dat echt zijn best doet voor de gasten. Jammer alleen dat de campingeigenaar dit zelf niet doet. Na zelf gemeld te hebben dat onze zoon iets stuk gemaakt had, maakten we kennis met de opvliegerigheid van meneer. Een topcamping, maar we gaan nooit meer terug door dit voorval. Het gedrag werd namelijk dagen volgehouden en met de dag agressiever. Lijkt me niet de insteek die je als campingbaas zou moeten hebben. De andere personeelsleden proberen het nog recht te breien en schrokken overduidelijk zelf van zijn gedrag (ik ook trouwens) maar voor ons een reden om niet meer terug te gaan. De omgeving is mooi maar niet enorm levendig.

• 8Fam. Hensen26-08-2018

Super camping met prachtige plaatsen

Mooie nette en rustige camping met prachtige ruime plaatsen met veel privacy . Zwembad is mooi en erg overzichtelijk. Ideale camping voor gezin met jonge kinderen. Die van ons van bijna 3 en 5 hebben zich prima vermaakt. Animatie is leuk opgezet. Er is o.a. een trampoline, springkussen, kleine speeltuin, jeu de boule baan, voetbalveld en meerdere tafeltennistafels. Daarnaast bied de camping zelf ruimte genoeg om te spelen. De camping is een terrassencamping midden in een bos. In de avond is het een heerlijke rustige camping. Voor oudere kinderen (12+) is er naast het zwembad niet veel te doen. De camping had van alles wat maar van niets teveel, perfect!!. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. De omgeving vonden wij wat minder. Je moet echt met de auto op stap om wat te zien. Daarnaast vonden wij het sanitair op de camping voor een 4 sterren camping kwantitatief en kwalitatief wat onder de maat.

Camping Domaine la Garenne info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (53)

Het complex

• TafeltennisBeschikbaar (4)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters