Camping Domaine la Garenne

• Activiteiten7,8
  • Sfeer in stad8,7

64 reviews over Camping Domaine la Garenne in het Nederlands

Anders

Super camping met prachtige plaatsen

Fam. Hensen
26-8-2018

Mooie nette en rustige camping met prachtige ruime plaatsen met veel privacy . Zwembad is mooi en erg overzichtelijk. Ideale camping voor gezin met jonge kinderen. Die van ons van bijna 3 en 5 hebben zich prima vermaakt. Animatie is leuk opgezet. Er is o.a. een trampoline, springkussen, kleine speeltuin, jeu de boule baan, voetbalveld en meerdere tafeltennistafels. Daarnaast bied de camping zelf ruimte genoeg om te spelen. De camping is een terrassencamping midden in een bos. In de avond is het een heerlijke rustige camping. Voor oudere kinderen (12+) is er naast het zwembad niet veel te doen. De camping had van alles wat maar van niets teveel, perfect!!. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. De omgeving vonden wij wat minder. Je moet echt met de auto op stap om wat te zien. Daarnaast vonden wij het sanitair op de camping voor een 4 sterren camping kwantitatief en kwalitatief wat onder de maat.

Gaan nog een keer met mooi weer

Meik
14-6-2018

Fijne camping met ruime plaatsen voor kampeerders. Stacaravans liggen verspreid over het terrein met veel privacy. De onze was netjes en schoon. Zwembad heerlijk. Jammer dat er geen broodservice is.

Zoals een kampeervakantie hoort te zijn!

Maria
7-6-2018

Een superleuke en gezellige camping. Niet te groot, niet te klein, niet te druk, niet te rustig, niet te weinig animatie, maar zeker ook niet teveel. Perfect!

Mooie zwembaden, alles werd netjes schoon gehouden. Maar bovenal.... de ruime kampeerplaatsen! Heerlijk onder de bomen, en ruimte genoeg voor grote tent, bijzettentjes en auto. En dan nog genoeg ruimte om te spelen. Echt een aanrader!

Rustige camping.

Jan WIERSMA
1-9-2017

Heerlijke vakantie gehad op camping Domaine la Garenne. We verbleven eind augustus hier twee weken. De camping is ruim opgezet en schoon. Het personeel is erg vriendelijk.

Nadeel was dat halverwege onze vakantie de bakker met vakantie ging. Hierdoor konden de campinggasten geen broodjes meer bestellen. Eerst werd dit nog opgelost door de camping. Gasten konden hun broodbestelling doorgeven en de volgende ochtend ophalen. Na drie dagen werd dit ook niet meer gedaan. De animatie stopte halverwege onze vakantie en ook de foodtruck ging weg. Dit vonden we wel erg vroeg in het seizoen aangezien het nog hoogseizoen was.

Al met al wel een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen. Kortom, een leuke camping!

Bijna perfect

Aloys HANRATH
1-9-2017

wat ik miste is een campingwinkeltje en een gezelligere bar/zitje om in de avond nog ff een drankje te doen. Verder helemaal top!

We waren met 3 stellen, elk in eigen accommodatie en hebben een heerlijk verblijf gehad. De accommodaties waren netjes en schoon, het WiFi bereik liet bij onze accommodaties te wensen over. Ruime plekken. Sanitairgebouwen zagen er ook netjes en schoon uit. Doordat het een terrassencamping is, zijn niet alle plekken even geschikt voor de allerjongsten.

Fijne vakantie met jonge kinderen

Post
29-8-2017

Fijne camping, we hadden een 3kamer sta caravan. Als je buggy voor kind hebt, houd dan rekening mee dat je niet helemaal bovenop de heuvel een caravan hebt. Loopt redelijk steil naar boven :-) Veel privacy rondom caravan. Fijn dat het allemaal schaduwplekken zijn.

Zwembad prima voor jonge kinderen, alleen wel gedoe dat je er niet mag eten en drinken. Moesten wij aan wennen. Temperatuur van het water is goed. Toilet bij zwembad vaker schoonmaken, was vaak erg vies. Springkussen groot succes, maar openingstijden graag verlengen. Geen horeca eigenlijk. Alleen foodtruck, maar moesten half uur op eten wachten (kindermenu en hamburgermenu), pizza truck niet eens geprobeerd. Grote supermarkt op 5 minuutjes rijden.

Animatie 3-6 jaar is leuk gedaan, fijn dat het in Nederlands is. Knutselen vonden kids leuk. Spelletjes op veld te ingewikkeld, houd het simpel, de spanningsboog is maar kort in deze leeftijdscategorie.

Fijne vakantie gehad!

Tevreden

Piet
22-8-2017

Grote plaatsen, vriendelijke mensen, super zwembad

De ligging van deze camping is prachtig in het groen! De stacaravan met veranda heeft een prachtig vrij uitzicht doordat de camping uit etages bestaat. Zeer ruime en vrije plek! De stacaravan zag er goed uit en was erg schoon! Personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels en een enkele Nederlands. Trampoline en glijbaan/springkussen staan in de schaduw erg fijn! Aandachtspunten; toillet zwembad soms niet schoon. Brood halen op de camping kan (fijn!) Maar alleen tussen 8.30 en 9.30.

Prima camping!

Daniel UULDRIKS
21-8-2017

Zwembad op zich oogt schoon. Alleen het water in het middelste zwembad lijkt vies.

Het eten van de foodtruck was super.

Hygiëne in de toiletten zou beter kunnen.

Over het algemeen een prima camping met gastvrij personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine la Garenne in St. Avit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine la Garenne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.