Camping Domaine la Garenne

• 6.2Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.8Activiteiten
  • 8.7Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine la Garenne voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Domaine La Garenne ligt in Saint-Avit in Frankrijk. Een nette en rustige camping met veel privacy bij de campingplaatsen. Met name geschikt voor gezinnen met jonge kinderen vanwege de animatie, het springkussen, de speeltuin en het voetbalveld. Camping Domaine La Garenne is een terrassencamping en ligt middenin het bos.

151 reviews over Camping Domaine la Garenne

• 7Roos23-10-2020

Prima Camping

Door het virus was het lekker rustig. Het zwembad was heerlijk en maar half bevolkt. Wij zijn benieuwd of het net zo lekker zou zijn met heel de camping bezet. Wij hadden gekozen voor een ruime plek met veel schaduw. Ze hebben hele grote plekken in de aanbieding. Het is handig een plek te kiezen die lager licht, gezien de aanloop naar het zwembad en receptie. Als je hoger zit moet je een stijle helling beklimmen. Tegenvaller: we moesten het hele bedrag vooruit betalen. De toiletgebouwen waren prima. Niet altijd even fris maar over het algemeen goed te doen. Een beetje gedateerd. Het eten dat je op de camping kon kopen viel ons tegen. Een foodtruck met weinig keuze. Een keer per week pizza maar dat was niet lekker. In de directe omgeving ook niet echt een goed restaurant. Ook misten we een gezellig dorpje waar je koffie kon drinken. Op de camping was de bar maar minimaal en koffie niet lekker. Ook misten we een winkeltje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Werner14-08-2020

Mooie rustige camping met mega ruime plaatsen...

Camping ligt even voorbij Lyon; we zijn hier gestopt op weg naar Zuid Frankrijk. Ongetwijfeld de grootste kampeerplaatsen die ik ooit gezien heb, echt zeer ruim! Personeel is heel vriendelijk; mooi in de natuur; sanitair was als nieuw en heel netjes. Wij zijn hier maar heel even geweest, maar zeker aan te raden voor langer verblijf.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Sjoukje09-08-2019

Fantastique

Voor de derde keer naar deze camping geweest. En niet voor niets! De kampeerplekken zijn erg ruim met genoeg privacy. De zwembaden zijn groot en worden elke avond gereinigd. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Perfect voor gezinnen met (kleine) kinderen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Meti25-07-2019

Rustige camping met hele ruime plaatsen!

Ruim opgezette, heuvelachtige camping. Hele rustige ligging. Op 5-10 minuten rijafstand van een supermarkt. Camping is een combi van stacaravans en kampeerplekken, met veel Nederlanders. Hele ruime kampeerplekken. Lekker zwembad (in het hoogseizoen uiteraard wel druk). Voor een viersterren camping zijn de horecafaciliteiten beperkt Sanitair is basaal, redelijk schoon. In het hoogseizoen toch iets te vaak vies aangetroffen. Grootste pluspunt vind ik de mooi aangelegde camping en de rust! Grootste minpunt : chemisch toilet moet je leeg gooien op een soort plateau (open en bloot) naast een picnictafel. En er is maar 1 plek waar dit kan, bij de receptie. Dus soms op een hele grote afstand van je caravan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9van Dijk23-03-2019

Nederlands sprekende animatrice, fijne vakantie

Hele fijne en rustige familie camping. Samen met mijn man en twee zoontjes van 3 en 6 jaar een prettige vakantie gehad. Vooral de kinderen hadden veel profijt van het animatieteam, erg fijn dat er ook een nederlandssprekende animatrice was. In iedergeval voor herhaling vatbaar!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    4Judith02-11-2018

Prachtige camping, vreselijke eigenaar

Een prachtige camping met ruime mooie plekken. Prima zwembad en personeel dat echt zijn best doet voor de gasten. Jammer alleen dat de campingeigenaar dit zelf niet doet. Na zelf gemeld te hebben dat onze zoon iets stuk gemaakt had, maakten we kennis met de opvliegerigheid van meneer. Een topcamping, maar we gaan nooit meer terug door dit voorval. Het gedrag werd namelijk dagen volgehouden en met de dag agressiever. Lijkt me niet de insteek die je als campingbaas zou moeten hebben. De andere personeelsleden proberen het nog recht te breien en schrokken overduidelijk zelf van zijn gedrag (ik ook trouwens) maar voor ons een reden om niet meer terug te gaan. De omgeving is mooi maar niet enorm levendig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Fam. Hensen26-08-2018

Super camping met prachtige plaatsen

Mooie nette en rustige camping met prachtige ruime plaatsen met veel privacy . Zwembad is mooi en erg overzichtelijk. Ideale camping voor gezin met jonge kinderen. Die van ons van bijna 3 en 5 hebben zich prima vermaakt. Animatie is leuk opgezet. Er is o.a. een trampoline, springkussen, kleine speeltuin, jeu de boule baan, voetbalveld en meerdere tafeltennistafels. Daarnaast bied de camping zelf ruimte genoeg om te spelen. De camping is een terrassencamping midden in een bos. In de avond is het een heerlijke rustige camping. Voor oudere kinderen (12+) is er naast het zwembad niet veel te doen. De camping had van alles wat maar van niets teveel, perfect!!. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. De omgeving vonden wij wat minder. Je moet echt met de auto op stap om wat te zien. Daarnaast vonden wij het sanitair op de camping voor een 4 sterren camping kwantitatief en kwalitatief wat onder de maat.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Meik14-06-2018

Gaan nog een keer met mooi weer

Fijne camping met ruime plaatsen voor kampeerders. Stacaravans liggen verspreid over het terrein met veel privacy. De onze was netjes en schoon. Zwembad heerlijk. Jammer dat er geen broodservice is.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Maria07-06-2018

Zoals een kampeervakantie hoort te zijn!

Een superleuke en gezellige camping. Niet te groot, niet te klein, niet te druk, niet te rustig, niet te weinig animatie, maar zeker ook niet teveel. Perfect! Mooie zwembaden, alles werd netjes schoon gehouden. Maar bovenal.... de ruime kampeerplaatsen! Heerlijk onder de bomen, en ruimte genoeg voor grote tent, bijzettentjes en auto. En dan nog genoeg ruimte om te spelen. Echt een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8Jan WIERSMA01-09-2017

Rustige camping.

Heerlijke vakantie gehad op camping Domaine la Garenne. We verbleven eind augustus hier twee weken. De camping is ruim opgezet en schoon. Het personeel is erg vriendelijk.

Nadeel was dat halverwege onze vakantie de bakker met vakantie ging. Hierdoor konden de campinggasten geen broodjes meer bestellen. Eerst werd dit nog opgelost door de camping. Gasten konden hun broodbestelling doorgeven en de volgende ochtend ophalen. Na drie dagen werd dit ook niet meer gedaan. De animatie stopte halverwege onze vakantie en ook de foodtruck ging weg. Dit vonden we wel erg vroeg in het seizoen aangezien het nog hoogseizoen was.

Al met al wel een heerlijke vakantie gehad op deze camping. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen. Kortom, een leuke camping!

Gereisd in september 2017

Camping Domaine la Garenne info