Camping Le Sougey

• 7Waardering
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 6.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

50 Reviews over Le Sougey

• 6Marc Claassen19-08-2017

Mooie plek maar matige camping

Snap niet dat deze camping 4 sterren heeft. Helft van onze vakantie was er geen warm water in toiletgebouw. Op onze plek 420 heb je last van de snelweg. Er is geen WiFi op de camping (ja... een stand alone pc bij de receptie 😳). Geen eigenaar met passie die aanwezig is, maar alleen vakantiekrachten (wel vriendelijke en beetje engelspratende). Vakantiekrachten slapen op camping in smerige caravans. Slechte verlichting op camping 's nachts. Wel ruime plekken. Mooi meer om te zwemmen op loopafstand. Te duur voor wat je krijgt. Alles is een persoonlijke ervaring, maar voor ons nooit meer.

• 7Eetgelegenheden

The campsite manager, Responsable Réservation, 09-04-2018

Hello, Thank you for telling us about what your opinion on our camping. We are very pleased to hear that you appreciated the kindness of our team. Hot water as been fixed of course, but we feel really sorry that our natural campsite doesn’t suit your expectations about a camping for your holidays. It is true we would like to provide nature, disconnection and time together. Regards,

• 7tison27-07-2017

quelle deception aucune chaleur,pas d ame.

Le camping en lui meme est correct,verdoyant, mais beaucoup de manques,poubelles vers les sanitaires,lumiere dans les cabines douches ,salle de jeux qui laisse à désirer, par son rangement. Et surtout pas d ame,pas d animation,on peut annoncer le concours de boules,autrement que par une simple feuille.peut etrene suis je pas le seul à faire ce constat car bcp d emplacements vides.la beaute du lac ne fait pas tout.habitué des lieux,j irais voir ailleurs,même si ce n est pas un 4 étoiles, que vous ne meritez plus.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Responsable Camping Le Sougey – Aiguebelette, Responsable Réservation, 04-10-2017

Madame Tison,

Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires.

Nous sommes désolés que votre séjour n’est pas répondu à vos attentes et nous prenons note de vos remarques.

Cordialement,

Céline Deruaz

• 3Plus jamais !07-07-2017

Non... vraiment plus jamais !

Séjour du 02 au 07 juillet 2017. Camping très propre, emplacements bien délimités, sanitaires propres. Le camping ne possède pas sa propre plage, mais accès gratuit pour la plage se trouvant juste à côté, accessible à pied en 2 minutes. Le camping est proche de la route qui est très passante et peut être gênante la nuit. Le gros gros point négatif : des groupes très très bruyants toute les nuits. Malgré des plainte de plusieurs campeurs auprès d'e la réception, aucune action de leur part pour arranger les choses. Nous ne reviendrons jamais dans ce camping malgré le cadre sympathique.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

L’équipe du camping, Responsable Réservation, 20-07-2017

Bonjour, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et sommes désolés que votre séjour n’ait pas répondu à vos attentes. En effet, nous avons eu quelques groupes bruyants pendant votre séjour ; malgré des rondes de nuit effectuées de la part de notre équipe afin d’assurer la tranquillité des autres campeurs. Cependant, sachez que toute l’équipe de notre camping est joignable 24h sur 24 par téléphone ou par l’interphone situé juste à côté de la réception. Nous sommes ravis de voir que la proximité et la gratuité de la plage, ainsi que la propreté du camping et des équipements vous ont plu. Nous espérons vous accueillir dans un autre camping Huttopia.

• 9Nora de veld12-08-2016

Super mooie camping met een prachtig meer.

Boomklimparcours, waterfietsen kano.s etc, te veel om op te noemen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Familie Deman30-07-2016

Terug fantastisch !

Na hier jaren geleden te zijn gekomen met onze kinderen ( 2003-2004 ) nogmaals hier gekomen. Buiten dat de bomen gegroeid zijn, niets veranderd. Mooie staanplaats, stilte, lekker zwemmeer , sanitair word elke dag schoongehouden maar sommige mensen kunnen er ook een boeltje van maken. Vriendelijk personeel, sommige spraken Nederlands, zeer mooie omgeving, toch altijd beter weer dan in Belgie! Mevrouw in winkeltje zeer vriendelijk, deed zelf de moeite om aan een Vlaamse krant te komen elke dag! Plaats om zeker terug te keren! Zeer goed restaurant, niet te duur en héél lekker eten ! Ik kan veel tips geven over de omgeving, te veel om op te noemen.

• 9Eetgelegenheden
  • 4van Rumpt03-09-2015

Pracht locatie, maar slecht verzorgd

Prima ontvangen en zeer welwillend toen we vroegen naar een schaduwrijke plaats. Mochten zelf de keus maken, voorstellen werden gedaan door vriendelijke receptioniste.

Het uitzicht was geweldig, maar dit was dan ook het enige wat een hoge waardering krijgt. Sanitair zeer onverzorgd, mini market gesloten, men heeft geen hart voor de camping die zo "mooi aangekleed" zou kunnen worden. Bloemen al maanden verdord bij de receptie. Vraag over WIFI werd zonder woorden( door een andere receptioniste) beantwoord door een prijslijst voor de neus te leggen die vanonder het bureau werd gehaald.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3beaudoin26-08-2015

un séjour...un seul !

pas droit à assez de caractères pour décrire mon horrible impression de ce camping, non entretenu, non soigné, bruyant, à l'eau chaude ultra bouillante, aux poubelles dégueulant sur la route, aux caleçons qui trainent près des sanitaires, aux nettoyage de sanitaires fait entre 9h et 10h00 du mat, pile poil quand on se réveille; au propriétaire qui ne passe même pas faire un p'tit tour dans son camping pour voir si tout le monde est content ; d'ailleurs il n'y a pas de questionnaire de satisfaction en fin de séjour...on comprend pourquoi ! fuyez les crêpes au Nutella à 7,50 €, fuyez les pizzas au saumon à plus de 15 € que nous n'avons même pas le droit de manger sur la terrasse du "Bellevue"...je propose un stage de management, de chef d'entreprise, de développement de l'activité et de stratégie pour améliorer tout ca, parce que là...heureusement que le lac sauve tout ça....!!

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Ingrid18-08-2015

AF SCHU WE LIJK!

De eerste indruk is prima. Het terrein ziet er verzorgd uit met ruime, beschutte plekken. Het prachtige meer ligt op loopafstand. Dat is dan ook het enige positieve.

Het toiletgebouw werd niet regelmatig schoon gehouden. Het water in douches was verre van warm. Ook waren niet alle urinoirs achter een muurtje weggewerkt, waardoor je hier zicht op had.

Wij stonden aan de rand van de camping. De weg naar het meer loopt achter de heg en deze weg wordt dag en nacht gebruikt. Brommers, auto’s en vrachtwagens, alles scheurt er langs. Kortom we hebben ’s nachts geen oog dichtgedaan vanwege het verkeerslawaai. Met onze buren hebben we het ook niet getroffen. Op beide perken vonden ze het nodig om ’s avonds en ’s nachts op het perk te gaan staan plassen…. Het was de bedoeling dat we hier 3 nachten zouden blijven. Wij hebben het 1 nacht volgehouden! Dat deze camping door de touroperator een charmecamping genoemd wordt, is onbegrijpelijk, evenals het feit dat het een 4 sterren camping is!

• 2Eetgelegenheden
  • 7Janneke12-08-2015

Camping goede prijs-kwaliteitsverhouding

De camping is gelegen op loopafstand van het prachtige blauwgroene meer van Aiguebellette, de omgeving is heel mooi! We waren met jonge kinderen van 4 en 6 en hebben o.a. een leuke kinderwandeltocht langs melkbussen in Dullin gemaakt, de waterval van La Bridoire en die van Cirque de Sainte Meme beklommen. De camping vinden wij geen 4*, maar heeft zeker een goede prijs-kwaliteitsverhouding, E 28,80 Grand Confort in het hoogseizoen! En ja dan neem je voor lief dat je harde douchestralen en af en toe koud water hebt. Het restaurant van de camping is zeer goed, de supermarkt heeft weinig en er is kleinschalige maar wel enthousiaste animatie. Ook zit de camping aan een doorgaande weg, daar kan je af en toe last van hebben. Kortom, zet de voor-en nadelen tegen elkaar af, stel je er op in en je hebt een heeeele leuke vakantie!!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Caroline28-07-2015

Prima camping! Heerlijk meertje!

Prima camping. Sanitair gewoon prima. Het strandje aan het meer is voor campinggasten gratis. Wel redelijk druk (vooral op zondag) maar nooit te. Wat wel jammer is, is dat de hond wel is toegestaan op de camping maar niet op het strandje. Nergens aan het meer overigens. Dat is soms lastig. Wij hebben onze hond maar op de camping gelaten. Niet ideaal, maar alá, hond slaapt toch. Het campingwinkeltje, wat overigens heel klein en behoorlijk prijzig is, gaat dicht van 12-17. Zelfs voor Franse begrippen is dat lang. Daarna zijn ze nog maar 2 uurtjes open. Hollen dus. Wij zijn hier gestrand door een kapotte auto maar vonden het een heerlijke plek.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair