Camping Le Sougey

• Kinderopvang
Meer camping info

50 reviews over Camping Le Sougey

• 6Marc Claassen19-08-2017

Mooie plek maar matige camping

Snap niet dat deze camping 4 sterren heeft. Helft van onze vakantie was er geen warm water in toiletgebouw. Op onze plek 420 heb je last van de snelweg. Er is geen WiFi op de camping (ja... een stand alone pc bij de receptie 😳). Geen eigenaar met passie die aanwezig is, maar alleen vakantiekrachten (wel vriendelijke en beetje engelspratende). Vakantiekrachten slapen op camping in smerige caravans. Slechte verlichting op camping 's nachts. Wel ruime plekken. Mooi meer om te zwemmen op loopafstand. Te duur voor wat je krijgt. Alles is een persoonlijke ervaring, maar voor ons nooit meer.

• 7Eetgelegenheden

The campsite manager, Responsable Réservation, 09-04-2018

Hello, Thank you for telling us about what your opinion on our camping. We are very pleased to hear that you appreciated the kindness of our team. Hot water as been fixed of course, but we feel really sorry that our natural campsite doesn’t suit your expectations about a camping for your holidays. It is true we would like to provide nature, disconnection and time together. Regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Nora de veld12-08-2016

Super mooie camping met een prachtig meer.

Boomklimparcours, waterfietsen kano.s etc, te veel om op te noemen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Familie Deman30-07-2016

Terug fantastisch !

Na hier jaren geleden te zijn gekomen met onze kinderen ( 2003-2004 ) nogmaals hier gekomen. Buiten dat de bomen gegroeid zijn, niets veranderd. Mooie staanplaats, stilte, lekker zwemmeer , sanitair word elke dag schoongehouden maar sommige mensen kunnen er ook een boeltje van maken. Vriendelijk personeel, sommige spraken Nederlands, zeer mooie omgeving, toch altijd beter weer dan in Belgie! Mevrouw in winkeltje zeer vriendelijk, deed zelf de moeite om aan een Vlaamse krant te komen elke dag! Plaats om zeker terug te keren! Zeer goed restaurant, niet te duur en héél lekker eten ! Ik kan veel tips geven over de omgeving, te veel om op te noemen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 4van Rumpt03-09-2015

Pracht locatie, maar slecht verzorgd

Prima ontvangen en zeer welwillend toen we vroegen naar een schaduwrijke plaats. Mochten zelf de keus maken, voorstellen werden gedaan door vriendelijke receptioniste.

Het uitzicht was geweldig, maar dit was dan ook het enige wat een hoge waardering krijgt. Sanitair zeer onverzorgd, mini market gesloten, men heeft geen hart voor de camping die zo "mooi aangekleed" zou kunnen worden. Bloemen al maanden verdord bij de receptie. Vraag over WIFI werd zonder woorden( door een andere receptioniste) beantwoord door een prijslijst voor de neus te leggen die vanonder het bureau werd gehaald.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 3Ingrid18-08-2015

AF SCHU WE LIJK!

De eerste indruk is prima. Het terrein ziet er verzorgd uit met ruime, beschutte plekken. Het prachtige meer ligt op loopafstand. Dat is dan ook het enige positieve.

Het toiletgebouw werd niet regelmatig schoon gehouden. Het water in douches was verre van warm. Ook waren niet alle urinoirs achter een muurtje weggewerkt, waardoor je hier zicht op had.

Wij stonden aan de rand van de camping. De weg naar het meer loopt achter de heg en deze weg wordt dag en nacht gebruikt. Brommers, auto’s en vrachtwagens, alles scheurt er langs. Kortom we hebben ’s nachts geen oog dichtgedaan vanwege het verkeerslawaai. Met onze buren hebben we het ook niet getroffen. Op beide perken vonden ze het nodig om ’s avonds en ’s nachts op het perk te gaan staan plassen…. Het was de bedoeling dat we hier 3 nachten zouden blijven. Wij hebben het 1 nacht volgehouden! Dat deze camping door de touroperator een charmecamping genoemd wordt, is onbegrijpelijk, evenals het feit dat het een 4 sterren camping is!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Janneke12-08-2015

Camping goede prijs-kwaliteitsverhouding

De camping is gelegen op loopafstand van het prachtige blauwgroene meer van Aiguebellette, de omgeving is heel mooi! We waren met jonge kinderen van 4 en 6 en hebben o.a. een leuke kinderwandeltocht langs melkbussen in Dullin gemaakt, de waterval van La Bridoire en die van Cirque de Sainte Meme beklommen. De camping vinden wij geen 4*, maar heeft zeker een goede prijs-kwaliteitsverhouding, E 28,80 Grand Confort in het hoogseizoen! En ja dan neem je voor lief dat je harde douchestralen en af en toe koud water hebt. Het restaurant van de camping is zeer goed, de supermarkt heeft weinig en er is kleinschalige maar wel enthousiaste animatie. Ook zit de camping aan een doorgaande weg, daar kan je af en toe last van hebben. Kortom, zet de voor-en nadelen tegen elkaar af, stel je er op in en je hebt een heeeele leuke vakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Caroline28-07-2015

Prima camping! Heerlijk meertje!

Prima camping. Sanitair gewoon prima. Het strandje aan het meer is voor campinggasten gratis. Wel redelijk druk (vooral op zondag) maar nooit te. Wat wel jammer is, is dat de hond wel is toegestaan op de camping maar niet op het strandje. Nergens aan het meer overigens. Dat is soms lastig. Wij hebben onze hond maar op de camping gelaten. Niet ideaal, maar alá, hond slaapt toch. Het campingwinkeltje, wat overigens heel klein en behoorlijk prijzig is, gaat dicht van 12-17. Zelfs voor Franse begrippen is dat lang. Daarna zijn ze nog maar 2 uurtjes open. Hollen dus. Wij zijn hier gestrand door een kapotte auto maar vonden het een heerlijke plek.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Igm van boxtek23-06-2015

Vakantie bij soufey

Deze camping is prachtig! Ruime plek voor caravan met prachtige struiken en bomen als afscheiding..., het strand aan het meer en de prachtige ligging van het restaurant maakt de camping perfect ! Ook zijn er schitterend gelegen chalets en stacaravans te huur in een hele rustige omgeving..... Paradijselijk

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Hilly07-10-2013

Mooie plek, fijne eenvoudige camping.

Fijn rustige camping. Mooie gescheiden ruime kampeerplekken. Vriendelijk receptiepersoneel. Sanitair kan beter, regelmatig hadden we een koude douche. Zwembad niet aanwezig, wel een kun je gratig naar het meer iets verderop. Jammer dat het op vrije dagen van de Fransen erg druk is. Omgeving is prachtig, mooie landschappen, mooi plekjes in de buurt.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 5Schuring05-08-2013

Koude douches en verkeerslawaai

Veel lawaai van (alle vormen van) verkeer welke hard optrekken vanaf de parkeerplaats naast de camping. Vanaf onze campingplaats was dit nou niet echt rustgevend... Ook waren de douches koud, dat kan natuurlijk echt niet bij een viersterren camping. Kortom, Het sanitair heb ik daarom als onvoldoende gescoord en de ligging net een zesje vanwege het verkeerslawaai, maar de wel mooie ligging bij het meer dat het net een voldoende maakt.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013