Camping Le Riou la Selle

FrankrijkRhône - AlpsSt. Agreve

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Riou la Selle voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 13 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 13 reviews
  • 6.9Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

13 Reviews over Le Riou la Selle

• 1MariHonnête19-07-2019

accueil très désagréable

si vous aimez être épié, observé... ne cherchez plus, vous avez trouvé! nous sommes partis le lendemain mais à la tête de la gérante nous avons compris qu elle n était pas contente... et oui il faut quitter le camping à 11h au plus tard!. il était 10h50 mais pour elle s'était déjà trop tard... elle nous a engueulé... bref, lisez bien les commentaires sur tripadvisor, booking etc et vous comprendrez vite qu il y a un souci côté accueil... de nombreuses critiques! et les clients qui ont été extremement bien accueilli, si vous faites une petite recherche facebook , vous comprendrez que ceux sont ses amis... alors avis objectif... à vous de voir.

• 1Eetgelegenheden
  • 1Servajean25-07-2016

A éviter

Camping situé dans un joli petit bois de pinèdes, c'est après que ça se gâte... Une fois passé le portail d'entrée pour ce qui en on eu la chance car nous étions "accueilli" en dehors de l'enceinte close du camping sur le terrain de badminton. Une prise électrique à 50m pour 6 caravannes, sanitaires sales et douches bouchées, piscine fermée 1 jour après notre arrivée (fin juillet), tarif trop élevé au vue de la prestation. Bref si vous voulez vous sentir en vacances il va falloir trouver une autre adresse car moi je ne suis pas resté jusqu'au bout de ma réservation.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7kristel15-08-2015

Fijne camping, maar onaardige bazin!

Ruime plekken, fijn zwembad. Fijne camping. Dag voor aankomst gebeld of er plek was. Bij aankomst bleek dat ze reservering v gemaakt had, we moesten terplekke betalen vr 5 nachten. Na 3 nachten bleek regen op komst, we wilden dus weg. Kregen ons geld niet terug. Camping was niet vol. Op zich kan ik begrip voor hebben, maar bazin was zo onaardig, onvriendelijk, dat onze kinderen nog steeds zeggen boze mevrouw.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Tijl 22-07-2015

Topper!

Ongetwijfeld een schitterende camping. Probably the best camping in the world! Als dat niet genoeg zegt....

• 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. Tempelman08-08-2014

Ideaal

Van alle campings waar wij in Frankrijk ooit gestaan hebben is dit zondermeer de mooiste. Ideale camping voor wie houdt van rust, ruimte, groen, privacy en Franse gemoedelijkheid. De plekken zijn enorm groot (onze was zeker 300m2), het sanitair schoon, het zwembad heerlijk en de eigenaren supervriendelijk. De eigenaresse maakt elke dag een drie-gangen menu met groente uit eigen moestuin (voor een tientje!), brood is elke ochtend vers te krijgen en er is een terras waar je goedkoop wat kunt snacken en drinken (een fles rosé is 6 euro, waar vind je dat nog?) Omgeving leent zich voor mooie wandelingen en in de buurt zijn genoeg leuke dorpjes. Als je een camping zoekt met veel entertainment, liefst alleen Nederlanders en tientallen vriendjes voor je kinderen moet je hier niet zijn. Als je komt voor rust, zwemmen en lezen zul je hier een gouden tijd hebben.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Noirat Clarisse19-08-2013

Un accueil positivement hors norme

Très bien situé dans un bois, de grandes places bien adaptées aux camping-cars, tous les services nécessaires à disposition. Arrivés très tard (nous avions réservé) l'acceuil à été parfait en tout point à la réception et aussi au restaurant qui n'a pas hésiter à nous préparer des pizzas et autre hamburgers à 23h!!! De plus, le lendemain, ne trouvant pas de taxi pour nous rendre en ville, la patron (ou gérant?) nous y a conduit...et est venu nous rechercher gracieusement. Si si, la gentillesse, ça existe encore! Seul bémol, le camping étant plein, la propreté des sanitaires n'a pas toujours été au top.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Ronald10-08-2013

Een plek om heerlijk uit te te rusten.

We hebben op deze camping 12 dagen gestaan terwijl we er 3 of 4 van plan waren. Je wordt er zeer hartelijk ontvangen en de plekken zijn ruim en hebben allemaal schaduwplekken. Overdag is het er zeer rustig. Het verwarmde zwembad is een weldaad voor je lichaam en zeer stil. Vaak zwommen wij er met ons tweeën in de ochtenduren. Op het stille terrasje een heerlijke cafe crème en even gebruik maken van de wifi. Als je geen zin hebt om te koken kan je er aardig eten voor weinig. Pizza, biefstuk, heerlijk gegrild varkensvlees of de Plate du Jour voor 9 euro. Elke dag weer anders. Een fles heerlijke wijn bij het eten voor 4 euro. 's Ochtends vers gebakken croissants, stokbrood, chocolade- en appelbroodjes. De wegen er naar toe zijn erg slingerig en vermoeiend m te rijden ook duurt het daardoor lang voor je ergens anders bent. Als rustplek ideaal maar als uitgangspunt voor dagtochten minder geschikt. Voor wandeltochten is het er wel leuk.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Leontine04-08-2013

Een onverwacht pareltje

Deze camping vond ik in het boekje rustiek kamperen. Het is een on ondekt pareltje! Geweldig! Ruime mooie plaatsen in een bos. Aardige eigenaren, je krijgt zelfs een rondleiding. Er is een zwembad, eetgelegenheid en speelmogelijkheden voor de kinderen. De omgeving is mooi en helemaal niet toeristisch. Voor fietsers en wandelaars prima. Wij hebben er 2 nachten vertoeft op doorreis naar het zuiden midden in het hoog seizoen en hadden 1x het hele zwembad voor ons alleen! Waar is iedereen? Een aanrader dus als je in de rust en ruimte wilt vertoeven. Deze camping heeft potentie!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Yvette25-08-2012

Heerlijk

Eigenlijk is alles in eerder commentaren al genoemd. Rustige en overzichtelijke camping, aardige eigenaren en lekker zwembadje. In de omgeving hoef je je zeker niet te vervelen!!! 2 kleine nadelen: het enigszins verouderde en wat bedompte sanitair en door de hoogte van de camping koelt het s avonds flink af ( ik hebben helaas niet buiten kunnen zitten s avonds) Overall is deze camping zeker een aanrader!

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Lara1312-08-2012

Prachtige camping in het bos!

Op de bonnefooi hiernaartoe gereden en wat waren we tevreden! Een camping zoals hij volgens ons moet zijn! Heerlijk ruime staanplaatsen met mooie grote bomen. Veel privacy, maar toch het camping gevoel. Ontzettend aardige Franse eigenaren die hun best doen het je naar de zin te maken. Helaas spreken ze geen Engels, maar dat zorgt juist voor dat vakantie gevoel. Mooi zwembad, tafeltennistafel, voetbalveld e.d. Hier 2 avonden gegeten en was eenvoudig maar goed. Vanaf de camping mooie wandelroutes, vraag ernaar bij de beheerder, dan krijg je ze op papier mee.

Zat te doen in de omgeving, je kunt er prachtige plaatsjes bezoeken en heerlijk rondrijden door de bergen. Mooie uitkijkpunten in de buurt. Besef wel dat je door alle bochten niet snel kunt gaan waardoor bijvoorbeeld het zuiden van de Ardeche nog 2 uur rijden is.

Enige minpunt aan de camping vonden wij het sanitair: wel schoon, maar douches klein en erg vochtig.

• 6Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar