Reviews over St. Agreve

Fijne camping, maar onaardige bazin!

kristel,
    15-8-2015

Ruime plekken, fijn zwembad. Fijne camping. Dag voor aankomst gebeld of er plek was. Bij aankomst bleek dat ze reservering v gemaakt had, we moesten terplekke betalen vr 5 nachten. Na 3 nachten bleek regen op komst, we wilden dus weg. Kregen ons geld niet terug. Camping was niet vol. Op zich kan ik begrip voor hebben, maar bazin was zo onaardig, onvriendelijk, dat onze kinderen nog steeds zeggen boze mevrouw.

Topper!

Tijl ,
    22-7-2015

Ongetwijfeld een schitterende camping. Probably the best camping in the world! Als dat niet genoeg zegt....

Ideaal

Fam. Tempelman,
    8-8-2014

Van alle campings waar wij in Frankrijk ooit gestaan hebben is dit zondermeer de mooiste. Ideale camping voor wie houdt van rust, ruimte, groen, privacy en Franse gemoedelijkheid. De plekken zijn enorm groot (onze was zeker 300m2), het sanitair schoon, het zwembad heerlijk en de eigenaren supervriendelijk. De eigenaresse maakt elke dag een drie-gangen menu met groente uit eigen moestuin (voor een tientje!), brood is elke ochtend vers te krijgen en er is een terras waar je goedkoop wat kunt snacken en drinken (een fles rosé is 6 euro, waar vind je dat nog?)

Omgeving leent zich voor mooie wandelingen en in de buurt zijn genoeg leuke dorpjes. Als je een camping zoekt met veel entertainment, liefst alleen Nederlanders en tientallen vriendjes voor je kinderen moet je hier niet zijn. Als je komt voor rust, zwemmen en lezen zul je hier een gouden tijd hebben.

Een plek om heerlijk uit te te rusten.

Ronald,
    10-8-2013

We hebben op deze camping 12 dagen gestaan terwijl we er 3 of 4 van plan waren. Je wordt er zeer hartelijk ontvangen en de plekken zijn ruim en hebben allemaal schaduwplekken. Overdag is het er zeer rustig. Het verwarmde zwembad is een weldaad voor je lichaam en zeer stil. Vaak zwommen wij er met ons tweeën in de ochtenduren. Op het stille terrasje een heerlijke cafe crème en even gebruik maken van de wifi.

Als je geen zin hebt om te koken kan je er aardig eten voor weinig. Pizza, biefstuk, heerlijk gegrild varkensvlees of de Plate du Jour voor 9 euro. Elke dag weer anders. Een fles heerlijke wijn bij het eten voor 4 euro.

's Ochtends vers gebakken croissants, stokbrood, chocolade- en appelbroodjes.

De wegen er naar toe zijn erg slingerig en vermoeiend m te rijden ook duurt het daardoor lang voor je ergens anders bent. Als rustplek ideaal maar als uitgangspunt voor dagtochten minder geschikt.

Voor wandeltochten is het er wel leuk.

Een onverwacht pareltje

Leontine,
    4-8-2013

Deze camping vond ik in het boekje rustiek kamperen. Het is een on ondekt pareltje! Geweldig! Ruime mooie plaatsen in een bos. Aardige eigenaren, je krijgt zelfs een rondleiding. Er is een zwembad, eetgelegenheid en speelmogelijkheden voor de kinderen. De omgeving is mooi en helemaal niet toeristisch. Voor fietsers en wandelaars prima. Wij hebben er 2 nachten vertoeft op doorreis naar het zuiden midden in het hoog seizoen en hadden 1x het hele zwembad voor ons alleen! Waar is iedereen?

Een aanrader dus als je in de rust en ruimte wilt vertoeven. Deze camping heeft potentie!!

St. Agreve scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews