Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Lavandes

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Lavandes voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 51 reviews
+35

9.3FenomenaalScore uit 51 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

51 Reviews over Les Lavandes

• 9imcavandenheuvel11-08-2022

Fantastische camping

Heerlijke dagen gehad op deze camping. Super schoon sanitair. Régina zorgt goed voor alles. Mooie en ruime schaduwrijke plaatsen. Prachtig gelegen zwembad. Echt plek om tot rust te komen. Wandelroutes op korte afstand en leuke plaatsen vlakbij om te bezoeken. Kindvriendelijk en eetgelegenheden is hier niet van toepassing. In directe omgeving eetgelegenheden genoeg

• 9Marjo&JP20-07-2022

Super plekje in de Drome

Wat een fantastische plek is dit. Wij houden van rust en de natuur op vakantie. Vanaf hier zijn er meerdere super mooie wandelingen (inc caches) te doen. Tips, Gorges d'Omblèze en het Chateau vanaf de camping. Verder heel veel leuke dorpjes in de omgeving! Regina, de host, is super vrolijk, behulpzaam en vaak druk in de weer om alles netjes en schoon te houden. Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal! Aanrader voor deze regio!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Marlijn en Theo19-07-2022

Prachtige, rustige plek, fantastisch uitzicht.

Rust, natuur, de geur van lavendel, gastvrije eigenaren, superschoon sanitair, heerlijk zwembad met geweldig uitzicht op de bergen. Geen minpunten.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Keith & Elaine13-07-2022

Another wonderful stay

Another wonderful stay at Les Lavandes! Our 3rd visit and we already look forward to our 4th, A campsite that fulfills all of our wishes. Large unmarked places in a small forest on a hilltop. Peaceful and quiet , wonderful starry nights and great views from the beautifully situated swimming pool. There is no bar, no entertainment only the sounds of wind in the trees to send you to sleep, The sanitary blocks are meticulously clean and there is also a washing machines. Beautiful walks , both easy and hard in the area. Interesting towns and markets in abundance Our thanks for the warm hospitality to Regina and Daniel.

• 9Henk en Marion van der Velde06-07-2022

Te mooi om naar een ander camping te verkassen.

Een zeer rustige aire naturelle in een schitterende omgeving met veel oude stadjes en uitzonderlijk mooie natuur. Alleen voor 18+. Honden toegestaan. Mooi en groot zwembad met uitzicht over de bergen met een ruïne en een oude kerk. Grote schaduwrijke plaatsen. Schoon en voldoende sanitair. Aan het einde van de camping kijk je over een lavendelveld met op de achtergrond de bergen. Een echte aanrader voor wie van rust en natuur houdt. Zeker niet de laatste keer dat we bij deze vriendelijke eigenaren van deze bijzondere camping zijn geweest!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Gert Schuitema en Alice Pol04-07-2022

Een hele rustige, schone schaduwrijke camping

Een fantastische camping. Heerlijk rustig. Zeer hygiënisch; toiletten en douches worden meermaals per dag schoongemaakt. Alle plekken zijn schaduwrijk en ruim. Mooi groot zwembad met schitterend uitzicht. Prachtige fiets en wandelmogelijkheden. Crest en Montelimar in de buurt. Een geweldige camping met dank aan de hulpvaardige Regine en Daniël.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Els04-07-2022

Rustige en schone camping. Mooi uitzicht vanaf de camping

• 10Eetgelegenheden
  • 9Truus22-05-2022

Na 10 jaar nog steeds niet uitgekeken

Wij hebben weer ontzettend genoten vorig jaar en gaan dit jaar waarschijnlijk weer. Vanaf 15 juni is de camping open, en dan zijn wij er zeker weer te vinden. Ook na 10 jaar verveelt de omgeving nog steeds niet, maar enkel het privilege om op de camping te onthaasten en te genieten van de weldadige rust maakt het de reis meer dan waard!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Emma Winkels24-08-2021

Fantastische plek midden in de natuur

Les Lavandes is een prachtige camping gerund door een aardig en behulpzaam stel, Regine en Daniel. De kampeerplekken liggen verspreid door een eikenbos zonder kunstmatige afzettingen, dit geeft bijna het gevoel van wild kamperen. Je zit echt midden in de natuur!Regine houdt de camping graag rustig en schoon, waar wij erg van genoten hebben. We konden hier helemaal tot rust komen. De locatie is ook erg centraal; er is van alles te zien en doen in de omgeving. Regine helpt graag mee met ideeen en tips voor wandelingen, concerten of marktjes. Er is een mogelijkheid vers brood te bestellen wat je in de ochtend kunt ophalen. Verder is er een wasmachine en een vriezer die je voor een klein bedrag kunt gebruiken. Er is een heel mooi zwembad met fantastisch uitzicht (let op: alleen met speedo's toegankelijk voor mannen) dat ook zeer schoon wordt gehouden.Kortom: fantastische plek waar wij zeker naar terug willen keren!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Lean de Smet24-08-2021

Fantastisch 🥰

Wederom een Heerlijke Vakantie mede dankzij een Super Camping met Fantastische plaatsen👍 Ik durf te zeggen na 25 jaar Frankrijk kamperen dit is de meest heerlijke rustige gezellige propere camping die ik ben tegengekomen🤩 Kleinschalig ontzettend frisse toiletten en douches altijd de geur van Lavendel👌Niet te vergeten de ontvangst van een hele bijzondere lieve gastvrouw Regine die inmiddels diep in mijn hart zit💙 Kortom een aanrader Pur Sang👌

Camping Les Lavandes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar