Vakantiehuis Le Chastan

1 review over Vakantiehuis Le Chastan in het Nederlands

Super

Genieter
2-5-2016

Le Chastan heeft meerdere huisjes, maar ze liggen helemaal vrij. Ons huis had fantastisch uitzicht. Groot ruim terras op de zon.

Ruime gite met twee slaapkamers, voor de kinderen een stapelbed. Oven, magnetron, koelkast met vriesvak.

Tv ( beetje verouderd,maar hij doet het) met DVD speler. Er zijn films voor iedereen aanwezig.

Op het terrein een zwembad( overkapping die eraf kan) trampoline.

De jongens vermaken zich hier goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Chastan in Soyans (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Chastan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.