Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Het domein van Ferme de Boulliane herbergt 3 ruime, sfeervolle gîtes. De met licht overgoten gîtes zijn gerenoveerd met ecologische materialen en in een moderne minimalistische stijl ingericht; stoer beton, warm hout en authentieke meubels. Omdat wij onze gasten graag laten genieten van de rust op het domein, de aangename loomte rondom het zwembad en de relaxte sfeer in de lounge hoek, zijn onze gîtes alleen voor volwassenen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

66 Reviews over Ferme de Boulliane

• 10Aldert en Alie28-08-2022

Prachtig!!!

Het verblijf in Ferme de Boulliane was in één woord heerlijk. Alles wat er nodig is voor een geslaagde vakantie is op deze plek te vinden. Een heerlijke gite om in te verblijven rust, stilte en mooie plekken om te gaan zitten en de omgeving op je in te laten werken. Schitterende natuur en zonsondergangen om naar te kijken. De gastvrouw heeft veel informatie en goede tips over de omgeving. Mooie dorpen elk met zijn eigen sfeer, kortom een plek om naar terug te keren.

Aldert en Alie Augustus 2022

• 10Pol en Karien24-07-2022

"A very nice place to be!"

Wat een zalige en rustige plaats! Na een heel warme ontvangst, voelden we ons al onmiddellijk thuis. De gîtes zijn gelegen in een prachtig landschap...tussen de lavendel- en zonnebloemvelden.Heel sfeervol ingericht: een keuken waar alles is voorzien, een ruime woonkamer met zitplaats en eetplaats. Het terras heeft een prachtig uitzicht waar je niet op uitgekeken raakt. Elke avond genoten we van een zonsondergang die ons telkens verraste. Bij het zwembad of in de sfeervolle lounge kan je wegdromen in een boek of gewoon genieten van het uitzicht en de frisse bries. Gîtes Boulliane liggen op een drietal km van het leuke dorpje Saou waar je op de terrasjes kunt genieten van de streekproducten. Het dorpje straalt ook de vriendelijkheid en rust uit van de plaatselijke bevolking. Heerlijk om er te vertoeven. Vele restaurantjes in de buurt. Voor wie van wandelen en fietsen houdt...ideaal! "A very nice place to be!"

• 9Carolijn29-06-2022

We hebben genoten van deze prachtige gîte in een bijzonder mooie omgeving. Alles klopt aan deze plek. Vooral ideaal voor mensen die van rust genieten. Een adres om nooit te vergeten!

• 9David en Mischa15-06-2022

Perfect in alle opzichten!

Ferme de Boulliane is prachtig gelegen in het glooiende landschap. Heerlijk stil met weids uitzicht. In de omgeving is genoeg te doen: dorpjes bezoeken, wandelen, culinair genieten. Wij verbleven in een van de drie giites, 'Milan Noir’. Een hele mooie en fijne gite. Smaakvol vormgegeven met natuurlijke materialen ‘sober chique’ en van alle gemakken voorzien. Vanuit ons eigen terras waanden wij ons zonnekoning(in)en. En dan nog het heerlijke zwembad met loungehoek. Werkelijk top! Ingrid en John, die heel knap eigenhandig de ferme gerenoveerd hebben, verwelkomden ons zeer hartelijk en hadden tips voor alles. Wij komen zeker terug!

• 10Peter en Saskia30-08-2021

Aanrader!

Een prachtige plek die met veel aandacht en liefde is gerealiseerd, dat merk je in elk detail. Een fantastische ligging, ideaal als uitvalsbasis om natuur en cultuur te ontdekken. Voor zoekers van rust en comfort.

• 10Charlotte en Rob24-08-2021

Zo fijn! De ideale gite voor ons

Na vorig jaar hier 1 week te zijn geweest wisten we t zeker: hier komen we terug. Een week is tekort! Dit jaar zelfs 2 weken geboekt in Milan Noir, waar t nu al voelt als thuiskomen. Nu 1 week bijna voorbij en wat n feest dat we nog 1 week kunnen blijven! Het verblijf en de omgeving heeft alles wat wij heerlijk vinden. Milan Noir met t prachtige uitzicht en alle privacy en een heerlijk terras. Per dag bepalen we wat we gaan doen, niet ver vooruit plannen. Heerlijk!!! Ingrid en John jullie hebben n pareltje in De Drome, waar wij hopelijk weer n keer van mogen meegenieten.

• 10Charmayne05-07-2021

Prachtige gîtes in een sprookjesachtige omgeving!

Wij hebben twee weken gîte Le Pic gehuurd. In het echt is het nog mooier dan op de foto's. Het berglandschap in de directe omgeving is idyllisch, alsof je naar een stockphoto screensaver op je computer kijkt. De gîte Le Pic was fantastisch. Groot, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Door de nieuwe luiken die John en Ingrid hebben geplaatst blijft het binnen aangenaam qua temperatuur. Het enige minpuntje, vonden wij dat het huisje niet echt een normale bank had waar je met zijn tweeën op kon zitten. Met mooi weer ben je veel buiten en is dit geen enkel probleem, maar wij hadden enkele dagen regen en onweer. John en Ingrid zijn uiterst behulpzaam en helpen graag met tips. Na de eerste wandeling had ik een teek te pakken. Ingrid heeft de dag daarna meteen heel attent een tekentang voor me gehaald. Ook het zwembad, ligbedjes en het lounge gedeelte met schaduw overdag waren perfect. Heerlijk gehad, dank jullie wel!

• 9Hans en Loes24-06-2021

Zeer mooie gite in prachtige omgeving

John en ingrid hebben hier een prachtig vakantieverblijf gerealiseerd. De gites zijn luxe en van alle gemakken voorzien en zorgen voor een zeer comfortabel verblijf. Bij de gites ligt een mooi zwembad met lounge hoek waar het na een actieve dag goed vertoeven is. De omgeving is mooi en leent zich uitstekend voor wandelingen, fietstochten of het bezoeken van leuke Franse dorpjes. Natuurlijk zijn er de nodige provencaalse markten. Ook golfers kunnen hier terecht binnen 45 minuten rijden liggen twee mooie banen.

• 10Lizette15-01-2021

Very Nice!

Inmiddels zijn wij voor de 3e keer bij Ingrid en John geweest, ook deze keer was het weer fantastische. Zoek je rust, cultuur, culinaire of wil je iets sportiefs? Hier is alles voorhanden!

• 10Maxime24-08-2020

Fantastisch!

Geweldige Gite: rustig gelegen middenin de natuur, ruimtelijk, modern ingericht, van alle gemakken voorzien en het uitzicht is waanzinnig. Mooi zwembad met heerlijke bedjes. Lieve eigenaren die naar wens tips kunnen geven over eet-adressen en wandelroutes. Aanrader!

Appartement Ferme de Boulliane info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    720 Chemin de Boulliane, F-26400