Appartement Ferme de Boulliane

Weer vandaag6°-4°
Appartement Ferme de Boulliane
9,7

48 reviews over Appartement Ferme de Boulliane in het Nederlands

Prachtige gites in fanatstische omgeving.

Nelise,
3-10-2018

Wat een prachtige locatie, de zeer smaakvol ingerichte gite, het zwembad, de terrassen, de mogelijkheden om te fietsen en te wandelen, gezellige dorpjes vlakbij, goede restaurants, heerlijke Franse bakker. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in september 2018

Bijzonder plekje!

Frans en Karine,
8-9-2018

Een fantastisch verblijf op een geweldige locatie. Ideaal om te wandelen, fietsen , gezellige dorpjes bezoeken en lekker genieten van de vele en zeer goede restaurantjes. Rust en stilte en toch maar 5 km van een klein mooi en aangenaam dorpje . Het was gewoon genieten👌

Gereisd met partner in september 2018

Alles voortreffelijk!

Bert Kallen,
27-7-2018

Heerlijke plek en huisje!

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Geweldig en heerlijk rustig

Wolter,
9-7-2018

Wat een geweldige plek in een magnifieke omgeving. Bovendien heerlijk rustig en veel ruimte. Een mooie locatie dichtbij het bos van Saou waar je heerlijk kunt wandelen of fietsen. Een plek om terug te komen. Ga je zonder kinderen op vakantie dan is dit een fantastische plek. De eigenaren weten naar welke restaurants je het beste kunt gaan.

Prachtig plekje in de Drome

Helma en Jan,
6-7-2018

Afgelopen juni 2018 hebben we een week in de mooie Gite Le Hibou, onderdeel van Ferme de Boulliane gezeten.

Op de begane grond is een ruime woonkamer met open keuken en een badkamer met douche+wc, buiten een terras met parasol, tafel en twee stoelen. Er is geen TV aanwezig en internet moet gedeeld worden met de andere gites.

Op de eerste verdieping een slaapkamer met een losse bed en de grote slaapkamer, met fijn 2 persoons bed, met een klein openslaand raam.

Iets verderop het (onverwarmde) zwembad met zes (lig)stoelen en een apart groot overdekt lounche deel. Hou er wel rekening mee dat de Mistral soms hard kan waaien en dat het zwembad dan dicht is.

De omgeving is verder heerlijk rustig, je kunt er goed wandelen. Iets wat we ook veel gedaan hebben. In de Gite is een uitgebreide map met allerlei info aanwezig, inclusief wandelroutes.

Ons is het verblijf in Gite Le Hibou erg goed bevallen, de rust en de natuur, prima!

Gereisd met partner in juni 2018

Een heerlijk verblijf in een uniek Frans gebied

Jans en Kees Jonk,
1-7-2018

Als je van rust en privacy houdt moet je hier zijn. Eindeloos fietsen of wandelen door een schilderachtig mooie natuur zonder iemand of autoos tegen te komen. De gîtes zijn top, precies goed en liggen op fietsafstand( plm. 20 min.) van een mooi dorp. Eigenaren zijn vriendelijk, bescheiden en hulpvaardig. We zijn zelf trotse ouders maar zonder kinderen kan erg lekker zijn, weten we nu! We weten geen minpunten.

Fantastisch adresje

Jacob Nieuwsma,
28-5-2018

Een schone en volledige gite.Als je van rust en stilte houdt is dit een fantastisch adres.De eigenaars zijn bescheiden op de achtergrond aanwezig.Vragen af en toe belangstellend hoe de dag is geweest.Geven goede tips over restaurannetjes en de omgeving

Gereisd met partner in mei 2018

Schitterend!

familie Bonne,
18-8-2017

Smaakvol ingerichte gîte met voldoende comfort. Mooi zwembad en heerlijke gemeenschappelijke zithoek in de schaduw.

Een wondermooie ligging tussen de zonnebloemen, weiden en bergen - met mooie vergezichten vanop het terras. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, wandel- en fietstochten.

Vriendelijk, gastvrije eigenaars met respect voor ieders privacy.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfekte vakantie!

Familie Meijer,
24-7-2017

Wat zijn wij blij dat we Ferme de Boulliane (op tijd) hebben gevonden op internet. Wat een heerlijke gîte op een prachtplek. Het was voor ons de eerste keer Frankrijk en wat 'n geweldige ervaring. We verbleven twee weken in Le Pic, de middelste van de drie gîtes, met een fijn terras vanwaar we een prachtig uitzicht hadden op o.a. de ruïne van het kasteel van Soyans. John en Ingrid zijn lieve mensen bij wie je makkelijk terecht kunt voor vragen. Ze hebben ons goede tips gegeven voor wandelingen en mede dankzij hen hebben we een goede indruk gekregen van hoe mooi de Drôme is.

We zijn elke dag op pad geweest en als we dan weer terugkwamen was het heerlijk in en bij het zwembad.

Ook de rust vonden wij er zo fijn, je hoort er alleen de krekels en de vogeltjes, super!

Wij komen graag nog een keer terug op deze heerlijke plek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitzicht, rust en liefdevol

Will,
10-7-2017

prachtige vergezichten, op de fiets naar de bakker, mooie ruime gite, lieve fijne mensen die deze gite gemaakt hebben tot wat het is.Heerlijke restaurants, leuke markjes, hele aardige mensen in alle plaatjes. Mooi wandel gebied, maar het liefst bleven we gewoon bij de gite omdat het er zo fijn is. Dus het was uitmuntend en voor ons te kort. Willen jullie het aub aan niemand door vertellen?

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferme de Boulliane in Soyans (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferme de Boulliane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.