Appartement Ferme de Boulliane

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig en heerlijk rustig

Wolter
9-7-2018

Wat een geweldige plek in een magnifieke omgeving. Bovendien heerlijk rustig en veel ruimte. Een mooie locatie dichtbij het bos van Saou waar je heerlijk kunt wandelen of fietsen. Een plek om terug te komen. Ga je zonder kinderen op vakantie dan is dit een fantastische plek. De eigenaren weten naar welke restaurants je het beste kunt gaan.

Prachtig plekje in de Drome

Helma en Jan
6-7-2018

Afgelopen juni 2018 hebben we een week in de mooie Gite Le Hibou, onderdeel van Ferme de Boulliane gezeten.

Op de begane grond is een ruime woonkamer met open keuken en een badkamer met douche+wc, buiten een terras met parasol, tafel en twee stoelen. Er is geen TV aanwezig en internet moet gedeeld worden met de andere gites.

Op de eerste verdieping een slaapkamer met een losse bed en de grote slaapkamer, met fijn 2 persoons bed, met een klein openslaand raam.

Iets verderop het (onverwarmde) zwembad met zes (lig)stoelen en een apart groot overdekt lounche deel. Hou er wel rekening mee dat de Mistral soms hard kan waaien en dat het zwembad dan dicht is.

De omgeving is verder heerlijk rustig, je kunt er goed wandelen. Iets wat we ook veel gedaan hebben. In de Gite is een uitgebreide map met allerlei info aanwezig, inclusief wandelroutes.

Ons is het verblijf in Gite Le Hibou erg goed bevallen, de rust en de natuur, prima!

Een heerlijk verblijf in een uniek Frans gebied

Jans en Kees Jonk
1-7-2018

Als je van rust en privacy houdt moet je hier zijn. Eindeloos fietsen of wandelen door een schilderachtig mooie natuur zonder iemand of autoos tegen te komen. De gîtes zijn top, precies goed en liggen op fietsafstand( plm. 20 min.) van een mooi dorp. Eigenaren zijn vriendelijk, bescheiden en hulpvaardig. We zijn zelf trotse ouders maar zonder kinderen kan erg lekker zijn, weten we nu! We weten geen minpunten.

Fantastisch adresje

Jacob Nieuwsma
28-5-2018

Een schone en volledige gite.Als je van rust en stilte houdt is dit een fantastisch adres.De eigenaars zijn bescheiden op de achtergrond aanwezig.Vragen af en toe belangstellend hoe de dag is geweest.Geven goede tips over restaurannetjes en de omgeving

Schitterend!

familie Bonne
18-8-2017

Smaakvol ingerichte gîte met voldoende comfort. Mooi zwembad en heerlijke gemeenschappelijke zithoek in de schaduw.

Een wondermooie ligging tussen de zonnebloemen, weiden en bergen - met mooie vergezichten vanop het terras. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes, wandel- en fietstochten.

Vriendelijk, gastvrije eigenaars met respect voor ieders privacy.

Perfekte vakantie!

Familie Meijer
24-7-2017

Wat zijn wij blij dat we Ferme de Boulliane (op tijd) hebben gevonden op internet. Wat een heerlijke gîte op een prachtplek. Het was voor ons de eerste keer Frankrijk en wat 'n geweldige ervaring. We verbleven twee weken in Le Pic, de middelste van de drie gîtes, met een fijn terras vanwaar we een prachtig uitzicht hadden op o.a. de ruïne van het kasteel van Soyans. John en Ingrid zijn lieve mensen bij wie je makkelijk terecht kunt voor vragen. Ze hebben ons goede tips gegeven voor wandelingen en mede dankzij hen hebben we een goede indruk gekregen van hoe mooi de Drôme is.

We zijn elke dag op pad geweest en als we dan weer terugkwamen was het heerlijk in en bij het zwembad.

Ook de rust vonden wij er zo fijn, je hoort er alleen de krekels en de vogeltjes, super!

Wij komen graag nog een keer terug op deze heerlijke plek!

Uitzicht, rust en liefdevol

Will
10-7-2017

prachtige vergezichten, op de fiets naar de bakker, mooie ruime gite, lieve fijne mensen die deze gite gemaakt hebben tot wat het is.Heerlijke restaurants, leuke markjes, hele aardige mensen in alle plaatjes. Mooi wandel gebied, maar het liefst bleven we gewoon bij de gite omdat het er zo fijn is. Dus het was uitmuntend en voor ons te kort. Willen jullie het aub aan niemand door vertellen?

Heerlijk verblijf

Truus de Bruijn
25-6-2017

Licht, ruim, sfeervol, schoon.......dat was onze eerste indruk toen wij aankwamen op Ferme de Boulliane. Wij hebben een geweldig mooie vakantie gehad. Onze gite was een fantastische plek om iedere dag weer 'thuis' te komen na de mooie Drôme verkend te hebben.

John en Ingrid zijn een geweldige gastheer en -vrouw.

Wij hebben vanuit Ferme de boulliane prachtige wandelingen en uitstapjes gemaakt. Mede dankzij tips van Ingrid en John. Vanaf het terras, het zwembad en de mooie lounch hebben wij genoten van de rust, het mooie uitzicht, het gezang van de vogels en de mooie zonsondergang achter de ruïne van het chateau van Soyans. Ingrid en John, wij wensen jullie veel geluk met jullie mooie Ferme.

Twan, Truus en Ron

La douce France

Karolien
11-6-2017

Stijlvolle gites voorzien van alle comfort. Een prachtige locatie als je op zoek bent naar wat rust. Prima zwembad met een prachtige lounge waar je iedere avond van de zonsondergang kan genieten.

Er is voor ieder wat wils... cultuur, natuur of een dagje aan het zwembad.

Zeer aangename en warme ontvangst.

Echt vakantie!!

Cojo
8-6-2017

Mooie locatie, rustig en heel smaakvol. De huizen zijn wel wat gehorig, zowel binnen je eigen huisje als wat geluid van de buren. Maar als t goed is, ben je lekker buiten in de natuur, gezellige stadjes of aan het zwembad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferme de Boulliane in Soyans (Drome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferme de Boulliane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferme de Boulliane scoort een 9.6 uit 10 op basis van 45 reviews.