Géén boekingskosten

Appartement Ferme de Boulliane

FrankrijkRhône - AlpsSoyans (Drome)

9.7FenomenaalScore uit 63 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

63 Reviews over Ferme de Boulliane

• 9David en Mischa15-06-2022

Perfect in alle opzichten!

Ferme de Boulliane is prachtig gelegen in het glooiende landschap. Heerlijk stil met weids uitzicht. In de omgeving is genoeg te doen: dorpjes bezoeken, wandelen, culinair genieten. Wij verbleven in een van de drie giites, 'Milan Noir’. Een hele mooie en fijne gite. Smaakvol vormgegeven met natuurlijke materialen ‘sober chique’ en van alle gemakken voorzien. Vanuit ons eigen terras waanden wij ons zonnekoning(in)en. En dan nog het heerlijke zwembad met loungehoek. Werkelijk top! Ingrid en John, die heel knap eigenhandig de ferme gerenoveerd hebben, verwelkomden ons zeer hartelijk en hadden tips voor alles. Wij komen zeker terug!

• 10Natuur
  • 10Peter en Saskia30-08-2021

Aanrader!

Een prachtige plek die met veel aandacht en liefde is gerealiseerd, dat merk je in elk detail. Een fantastische ligging, ideaal als uitvalsbasis om natuur en cultuur te ontdekken. Voor zoekers van rust en comfort.

• 10Charlotte en Rob24-08-2021

Zo fijn! De ideale gite voor ons

Na vorig jaar hier 1 week te zijn geweest wisten we t zeker: hier komen we terug. Een week is tekort! Dit jaar zelfs 2 weken geboekt in Milan Noir, waar t nu al voelt als thuiskomen. Nu 1 week bijna voorbij en wat n feest dat we nog 1 week kunnen blijven! Het verblijf en de omgeving heeft alles wat wij heerlijk vinden. Milan Noir met t prachtige uitzicht en alle privacy en een heerlijk terras. Per dag bepalen we wat we gaan doen, niet ver vooruit plannen. Heerlijk!!! Ingrid en John jullie hebben n pareltje in De Drome, waar wij hopelijk weer n keer van mogen meegenieten.

• 10Charmayne05-07-2021

Prachtige gîtes in een sprookjesachtige omgeving!

Wij hebben twee weken gîte Le Pic gehuurd. In het echt is het nog mooier dan op de foto's. Het berglandschap in de directe omgeving is idyllisch, alsof je naar een stockphoto screensaver op je computer kijkt. De gîte Le Pic was fantastisch. Groot, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Door de nieuwe luiken die John en Ingrid hebben geplaatst blijft het binnen aangenaam qua temperatuur. Het enige minpuntje, vonden wij dat het huisje niet echt een normale bank had waar je met zijn tweeën op kon zitten. Met mooi weer ben je veel buiten en is dit geen enkel probleem, maar wij hadden enkele dagen regen en onweer. John en Ingrid zijn uiterst behulpzaam en helpen graag met tips. Na de eerste wandeling had ik een teek te pakken. Ingrid heeft de dag daarna meteen heel attent een tekentang voor me gehaald. Ook het zwembad, ligbedjes en het lounge gedeelte met schaduw overdag waren perfect. Heerlijk gehad, dank jullie wel!

• 9Hans en Loes24-06-2021

Zeer mooie gite in prachtige omgeving

John en ingrid hebben hier een prachtig vakantieverblijf gerealiseerd. De gites zijn luxe en van alle gemakken voorzien en zorgen voor een zeer comfortabel verblijf. Bij de gites ligt een mooi zwembad met lounge hoek waar het na een actieve dag goed vertoeven is. De omgeving is mooi en leent zich uitstekend voor wandelingen, fietstochten of het bezoeken van leuke Franse dorpjes. Natuurlijk zijn er de nodige provencaalse markten. Ook golfers kunnen hier terecht binnen 45 minuten rijden liggen twee mooie banen.

• 10Lizette15-01-2021

Very Nice!

Inmiddels zijn wij voor de 3e keer bij Ingrid en John geweest, ook deze keer was het weer fantastische. Zoek je rust, cultuur, culinaire of wil je iets sportiefs? Hier is alles voorhanden!

• 10Maxime24-08-2020

Fantastisch!

Geweldige Gite: rustig gelegen middenin de natuur, ruimtelijk, modern ingericht, van alle gemakken voorzien en het uitzicht is waanzinnig. Mooi zwembad met heerlijke bedjes. Lieve eigenaren die naar wens tips kunnen geven over eet-adressen en wandelroutes. Aanrader!

• 10Joyce & Sam26-07-2020

WAUW!!!

Het was hier gewoonweg prachtig! De renovatie - die ze helemaal zelf deden - is zo mooi. Het is echt een pareltje in een super mooie omgeving. De gites was tot in de puntjes met gevoel voor stijl afgewerkt. En het zwembad was heerlijk rustgevend. Wij komen zeker terug!

• 9Chris en Daniël24-09-2019

Genoten van onze reis in de Drôme.

We hebben een week genoten van Le Milan Noir bij Ingrid en John. Twee mensen die je in alle rust laten genieten van de prachtige omgeving maar indien nodig ter beschikking staan om aan je wensen te voldoen. De gîte heeft alle nodige comfort voor een aangenaam verblijf. Voor ons zou een leeslamp en wat gedempt licht de sfeer nog intenser maken. Het terras is zeker een pluspunt wat betreft het uitzicht, om je te verdiepen in een boek en te genieten van een lekkere maaltijd. Het zwembad is zalig om te vertoeven en zeker een meerwaarde. Een informatiemap stuurt je naar vele bezienswaardigheden en leuke restaurantjes waar je zalig kan genieten van een lekker diner. Wij vonden Les 3 Becs in Pont-de-Barret en Cerise et Vinaigrette in Saoû leuke etablissementen. Wat betreft de dorpjes in de omgeving mag je het prachtige Mirmande en Le Poët-Laval niet missen. Voor herhaling vatbaar.

• 10Marijke en Ben17-08-2019

Geweldige vakantie gehad, komen beslist terug!

Wij zijn hier eind juni/begin juli geweest. Het heeft onze verwachtingen overtroffen! Op hun website ziet het er al geweldig uit, maar als je daar dan bent dan zie je pas echt wat een prachtige plek het is. Genoten van de rust, ruimte, de omgeving, de locatie, le Pic met het mooie terras en uitzicht op de ondergaande zon ... Ingrid en John zijn lieve mensen waar je altijd terecht kunt met vragen. Binnen ligt er een map klaar met informatie over de omgeving, winkels en restaurants. Saou is een leuk klein plaatsje met twee keer in de week een leuke markt. Zorg op woensdag dat je eind van de middag op het terras zit, je hebt dan zicht op het opbouwen van de avondmarkt en de drukte vanaf 18.00 u als de verkoop start. We hebben twee (erg) warme weken gehad, dus wat minder actief geweest dan anders. Luieren bij het zwembad onder de parasol was geen straf!

Appartement Ferme de Boulliane info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)