Appartement Ferme de Boulliane

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Soyans (Drome)

9.7Fenomenaal

Tonen op kaart

55 reviews over Appartement Ferme de Boulliane

• 2019
    9Chris en Daniël24-09-2019

Genoten van onze reis in de Drôme.

We hebben een week genoten van Le Milan Noir bij Ingrid en John. Twee mensen die je in alle rust laten genieten van de prachtige omgeving maar indien nodig ter beschikking staan om aan je wensen te voldoen. De gîte heeft alle nodige comfort voor een aangenaam verblijf. Voor ons zou een leeslamp en wat gedempt licht de sfeer nog intenser maken. Het terras is zeker een pluspunt wat betreft het uitzicht, om je te verdiepen in een boek en te genieten van een lekkere maaltijd. Het zwembad is zalig om te vertoeven en zeker een meerwaarde. Een informatiemap stuurt je naar vele bezienswaardigheden en leuke restaurantjes waar je zalig kan genieten van een lekker diner. Wij vonden Les 3 Becs in Pont-de-Barret en Cerise et Vinaigrette in Saoû leuke etablissementen. Wat betreft de dorpjes in de omgeving mag je het prachtige Mirmande en Le Poët-Laval niet missen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marijke en Ben17-08-2019

Geweldige vakantie gehad, komen beslist terug!

Wij zijn hier eind juni/begin juli geweest. Het heeft onze verwachtingen overtroffen! Op hun website ziet het er al geweldig uit, maar als je daar dan bent dan zie je pas echt wat een prachtige plek het is. Genoten van de rust, ruimte, de omgeving, de locatie, le Pic met het mooie terras en uitzicht op de ondergaande zon ... Ingrid en John zijn lieve mensen waar je altijd terecht kunt met vragen. Binnen ligt er een map klaar met informatie over de omgeving, winkels en restaurants. Saou is een leuk klein plaatsje met twee keer in de week een leuke markt. Zorg op woensdag dat je eind van de middag op het terras zit, je hebt dan zicht op het opbouwen van de avondmarkt en de drukte vanaf 18.00 u als de verkoop start. We hebben twee (erg) warme weken gehad, dus wat minder actief geweest dan anders. Luieren bij het zwembad onder de parasol was geen straf!

• 10Dirk, Rita, Emmelien29-07-2019

Ideale plaats om tot rust te komen

prachtige gîte; enorm rustgevoel, mooi uitzicht vanuit Le milan noir; vriendelijke gastheer en -vrouw; verkwikkend zwembad ter beschikking, ... Hier kom je zeker tot rust en vliegt de tijd te snel voorbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10bert en lief13-06-2019

Prachtige gite in een verrassend leuke omgeving

Wij vonden deze omgeving zeer boeiend en gevarieerd. Vele mogelijkheden voor wandelingen en fietstochten, niveau naar keuze.
    De gite is erg smaakvol ingericht, je vindt er alles wat je nodig hebt. Gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en tegelijkertijd gepast discreet. De tuin met zwembad is mooi ingericht en perfect onderhouden.

• 9Lisette Pennings09-06-2019

Zeer stijlvol verblijf in mooie omgeving.

Stijlvolle inrichting, mooie ruime gîte, terras en loungehoek met fantastisch uitzicht! Ultieme rust waarbij van alle vogels de nachtegaal de boventoon voert. Fijne eigenaren, behulpzaam en attent.

• 10Wilrik Thomas16-05-2019

Geweldig!

Top gite in een waanzinnig mooie omgeving. Hier kom je tot rust. Boodschappen dichtbij (top bakker en epicerie in Saou). Eigenaren zeer plezierig. Op de achtergrond aanwezig en zijn erop gericht het de gasten naar hun zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Marcel en Franci01-05-2019

Een ge-Drôme-de plek 😊.

Op deze heerlijke plek hebben we helaas maar een week geboekt. We hebben genoten van de prachtige natuur en de lieflijke dorpjes. Daarnaast is de locatie ferme de Boulliane een plek waar we hebben genoten van de uitzichten, de heerlijke rust en de fijne, comfortabele gîte. Ingrid en John gaven ons een warm welkom. De Drôme, een omgeving die we nog niet kenden, gaan we vast nog eens verder ontdekken waarbij we dan zeker de mogelijkheid bekijken of er bij ferme de Boulliane nog een plekje voor ons vrij is.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Nelise03-10-2018

Prachtige gites in fanatstische omgeving.

Wat een prachtige locatie, de zeer smaakvol ingerichte gite, het zwembad, de terrassen, de mogelijkheden om te fietsen en te wandelen, gezellige dorpjes vlakbij, goede restaurants, heerlijke Franse bakker. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in september 2018

• 10Frans en Karine08-09-2018

Bijzonder plekje!

Een fantastisch verblijf op een geweldige locatie. Ideaal om te wandelen, fietsen , gezellige dorpjes bezoeken en lekker genieten van de vele en zeer goede restaurantjes. Rust en stilte en toch maar 5 km van een klein mooi en aangenaam dorpje . Het was gewoon genieten👌

Gereisd met partner in september 2018

• 9Bert Kallen27-07-2018

Alles voortreffelijk!

Heerlijke plek en huisje!

Alleen gereisd in juli 2018

4 tips over Appartement Ferme de Boulliane

• Roel, 01-07-2014

Een wandeling naar het kasteel in Soyans of pootje baden in de Roubion en de omgeving is ook geschikt om mooie fietstochten te maken.

• Marcel en Simone Schultz, 20-07-2015

Zeer mooi wandelgebied of prachtige autoroute: Foret de Saou. Daarnaast heerlijk geluncht bij L'auberge des 3 becs in Pont de Barret.

• Gert Jan Willems, 10-08-2014

Bezem in het pand Erg warm op de slaapkamers

0 vragen over Appartement Ferme de Boulliane

Appartement Ferme de Boulliane info