Soyans (Drome)

We hebben een aantal aanbieders voor Soyans (Drome) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Soyans (Drome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Soyans (Drome)

Prachtige gites in fanatstische omgeving.

Nelise,
    3-10-2018

Wat een prachtige locatie, de zeer smaakvol ingerichte gite, het zwembad, de terrassen, de mogelijkheden om te fietsen en te wandelen, gezellige dorpjes vlakbij, goede restaurants, heerlijke Franse bakker. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in september 2018

Bijzonder plekje!

Frans en Karine,
    8-9-2018

Een fantastisch verblijf op een geweldige locatie. Ideaal om te wandelen, fietsen , gezellige dorpjes bezoeken en lekker genieten van de vele en zeer goede restaurantjes. Rust en stilte en toch maar 5 km van een klein mooi en aangenaam dorpje . Het was gewoon genieten👌

Gereisd met partner in september 2018

Een fantastische rustige camping

Roelien Boter-Smit,
    31-7-2018

Een fantastische camping! Heerlijk rustig, super schoon sanitair (dat werd meerder keren per dag bijgehouden), een fijn zwembad en in de buurt een lavendelveld.

Mooie en unieke plekken onder de bomen, en volop privacy. Regine ontvangt je heel gastvrij en houdt (zonder opdringerig te zijn) in de gaten of je het naar je zin hebt. Bovendien geeft ze tips voor de supermarkt en voor leuke stadjes in de omgeving.

Er is een broodservice, wasmachine en evt een vriezer.

Gereisd met partner in juli 2018

Alles voortreffelijk!

Bert Kallen,
    27-7-2018

Heerlijke plek en huisje!

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Geweldig en heerlijk rustig

Wolter,
    9-7-2018

Wat een geweldige plek in een magnifieke omgeving. Bovendien heerlijk rustig en veel ruimte. Een mooie locatie dichtbij het bos van Saou waar je heerlijk kunt wandelen of fietsen. Een plek om terug te komen. Ga je zonder kinderen op vakantie dan is dit een fantastische plek. De eigenaren weten naar welke restaurants je het beste kunt gaan.

Gereisd met partner in juni 2018
Soyans (Drome) scoort een 9,7 uit 10, op basis van 10 reviews