Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Au Rêve Chatoyant

We hebben een aantal aanbieders voor Au Rêve Chatoyant voor je op een rij gezet:

12 reviews over Bed and Breakfast Au Rêve Chatoyant in het Nederlands

Geweldig en een herhaling zeker de moeite waard.

C.E. Vermeulen
29-5-2019

Wij zijn per trein gekomen. De treinreis is echt de moeite waard. Het eindstation voor ons was Montelimar. Wij zijn daarna opgehaald met de auto. Er is een goede busverbinding van Montelimar naar Au Reve chatoyant. Wij hebben de omgeving verkend door veel wandeltochten te maken. De natuur is prachtig, veel huizen en huisjes en kerken langs de routes, leuke dorpjes, begraafplaatsen de moeite waard voor een bezoek, de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het verblijf in een 6persoons gites was zeer aangenaam, de gastvrouw en gastheer erg vriendelijk en gastvrij. Bij voldoende belangstelling is deelname aan een dinner mogelijk. De maaltijden zijn voortreffelijk, ook voor veganisten. In de tuin zijn er veel zitplekken om in alle rust te genieten. Er is een goede busverbinding naar Montelimar, maar met de auto kun je veel meer stadjes bezoeken.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldig! Lekker genoten in gite

Elly
4-6-2017

Als je wil relaxen, wandelen leuke dorpjes bezoeken geweldig. leuk ingerichte gite enontzettend gastvrije eigenaars die alle tijd nemen om leuke routes te rijden mooie wandelingen te vertellen en genoeg andere tips hebben in de omgeving! Zelfs de moeite nemen een restaurant voor je te reserveren

Gereisd Met partner in juni 2017

Weer heerlijk genoten

v_heel
16-6-2014

We hebben weer genoten van een paar heerlijke dagen. De gastvrijheid, het mooie weer, de prachtige omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2014

Wat een gastvrijheid, super!

v_heel
29-4-2014

Een heerlijke week in mei. Het weer wat wat minder maar we hebben ons prima vermaakt. We hebben heerlijke wandeltochten gemaakt. Frans kent het gebied goed en heeft ons verschillende routes geadviseerd. Onze hond was ook welkom en heeft net als wij genoten van dit heerlijke gastvrije verblijf. Er is in de omgeving veel te zien. Het is het een mooie uitvalbasis.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

gerbers
13-12-2013

Thuis gevoel en zullen hier zeker vaker terug komen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch!

Jolanda
27-9-2013

In juni 2013 hebben wij enkele dagen doorgebracht in deze chambres d'hôtes die gerund wordt door de Nederlandse eigenaren Frans en Lisa. Wij verbleven met drie personen in de "kamer plus" gelegen op de 1e etage met uitzicht op de tuin. Elke ochtend werd er door Frans een lekker ontbijt geserveerd en we hebben ook een keer kunnen genieten van de kookkunsten van Lisa. De Drôme is een prachtig gebied en wij hebben leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving, veel lavendelvelden gezien die in volle bloei stonden. Een prachtig gezicht en ook een heerlijk geur... Maar we hebben ook fijn kunnen relaxen op de loungebank, ons favoriete plekje in de tuin aan het riviertje. Kortom, we hebben een paar heerlijke en fantastische dagen gehad in deze "kleurrijke droom".

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Een nieuwe reden om weer terug te gaan

s.wernars
14-8-2013

Dit jaar twee weken bij Au Reven Chatoyant aangeschoven. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Met alle herinneringen van vier jaar geleden hadden we hoge verwachtingen en die kwamen meer dan uit. Mooie kamer met eigen opgang en terras. Prachtig weer en heerlijk vertoeven in de schaduw aan de rivier. Met het plaatsen van een loungehoek aan de rivier ervaar je wat leven als God in Frankrijk betekent. De service van de gastheren en gastvrouw zorgt ervoor dat je je volledig thuisvoelt. Dus kan wel zeggen, we gaan weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijk ontspannen vakantie

de Jager
19-12-2010

Een week verbleven op het domaine van Lisa en Frans. Heerlijk ontspannen en regelmatig 's avonds table d'hôtes met veel andere gasten. Relaxe sfeer en fantastische gegeten ook in mei was het al goed weer.

Gereisd Met partner in mei 2010

Geweldig!

Femke
29-9-2010

Wij zijn hier in 2008 één nachtje geweest, tijdens onze reis naar Spanje. We werden heel hartelijk ontvangen, het eten stond al klaar! Heerlijk gegeten! Erg mooie kamers, goed ingericht en heel schoon. Het is zeer rustig gelegen. Kortom; kort maar fijn verblijf!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2008

Fantastische plek met fantastische mensen

sabine
21-8-2010

Au Reve Chatoyant in Souspierre is een heerlijke plek om echt tot rust te komen. Kleinschalig als of je thuis komt. Niks is te veel, regelmatig hadden wij het genoegen om andere gasten te genieten van de kookkunsten van Lisa en aan deze diners werden veel leuke gesprekken en ontmoetingen een feit. In de ochtene een ontbijt of broodjes bestellen bij Frans. Deze twee mensen zorgen voor een heerlijke vakantie. Zeker een aanrader voor mensen die niet op zoek zijn naar herrie. Voor kinderen een zwembadje, tafeltennis en een heerlijk riviertje. Alle plek om rond te dollen en 's avonds bij te komen aan de kindertafel bij het diner.

Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Rêve Chatoyant in Souspierre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Rêve Chatoyant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.