Reviews over Seynod

Prima hotel, heel vriendelijk personeel

Katrien,
    8-2-2016

Goede kamers, heerlijke douche, prima bed, grote tv. Ontbijtbuffet uitstekend. Personeel alleraardigst. Menukaart van restaurant is niet heel uitgebreid, wel lekkere gerechten. Net te ver om te voet naar de binnenstad van Annecy te gaan. Onder stadhuis is een parkeergarage (goedkoop vergeleken met Nederland). Het oude centrum is prachtig! Gezellige restaurants en terrasjes.

Budgethotel met internet als gratis extra

Frans,
    9-8-2012

Een budgethotel met gratis draadloos internet als aardige extra. Alle kamers zijn gelijk en zijn direct vanaf de parkeerplaats te bereiken (voor de helft van de kamers moet je wel een trap op). Ik had een kamer als eenpersoonskamer, maar als je er met z'n tweeën in zit, is het wel klein. De bedden zijn uitstekend en de kamers worden elke dag schoongemaakt. De douchehokjes zijn klein en er lekt gemakkelijk wat water naar de kamer. Er is geen klerenkast, alleen een hoekje met een paar hangertjes. Stoelen zijn er niet, één krukje per kamer. De prijs is redelijk voor een budgethotel in een streek met veel toerisme. Het ontbijt moet apart worden betaald en is, met verschillende broodsoorten, jam en chocoladepasta, cornflakes, yoghurt, jus d'orange en warme dranken, net wat meer dan minimaal (geen kaas, vleeswaren, vis of eieren). In het restaurant zijn maaltijden verkrijgbaar - ik heb er geen gebruik van gemaakt, maar had de indruk dat de keuze klein is en de prijzen relatief hoog.