Camping Les Rives du Lac

8.8Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Sévrier (Haute Savoie)

8.8Fantastisch

• 5.5Eetgelegenheden

Meer camping info

274 reviews over Camping Les Rives du Lac

• 2019
    8G.jSteen Redeker06-11-2019

wij waren erg tevreden over de ligging en sanitair , ook de algemene informatie was goed

Gereisd in november 2019

• 2018
    10Ludo24-09-2018

Topcamping

Prachtige camping, ruime plaatsen en mooi gelegen dadelijk aan het meer. De camping ligt aan het fietspad en Annecy is te bereiken met de fiets op 15 min.

Gereisd in september 2018

• 8Melanie08-08-2018

Mooie camping met perfecte ligging

Mooie 3 sterrencamping aan het meer van Annecy, perfecte ligging! Gezellige camping met uitstekend sanitair ( 1 sanitairgebouw is verouderd). Nadeel; het douchegebouw was ' smiddags een uur gesloten i.v.m. schoonmaak. Verse broodjes verkrijgbaar helaas geen restauarant / winkeltje aanwezig. Met de fiets naar Annecy; net te doen , 6 km. Prima. Genoeg te beleven in de omgeving. Plekken prima met genoeg schaduw .

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Rial25-07-2018

Fantastische vakantie gehad. Voor het 5e jaar hier geweest. Komen beslist weer terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2018

• Oude reviews

7Jolanda BOUMAN06-09-2017

Vond de prijs wel duur voor september, maar prima camping

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd in september 2017

• 8Gezinus24-08-2017

Prachtige kleine camping aan het meer van Annecy

Ontvangst was ++, sanitair zeer modern en super schoon. Ligging t.o.v. Annecy ongeveer 6 km en over het super mooie aangelegde fietspad met de fiets heel goed te doen. 's Morgens broodjes verkrijgbaar op de camping en een ijsje bij de receptie. Vooral voor gezinnen met kleine kinderen een heel fijne camping met eigen privé strandje. Jammer dat er zoveel bomen staan op de camping. Al met al een prachtige camping aan een prachtig meer tussen de bergen.

Gereisd in augustus 2017

• 9JessicaD19-08-2017

Héérlijke camping!

Pluspunten: Deze camping kent alleen maar pluspunten. Het is één van mijn favoriete campings die we dit jaar hebben bezocht. Vier jaar geleden waren we hier ook al eens geweest en dat was toen ook al goed bevallen. Achteraf gezien hadden we hier nog wat extra nachten aan vast moeten plakken. We stonden dit keer op plek nummer 77 waar we genoeg schaduw en privacy hadden. Les Rives du Lac is een kleine camping, maar van alle gemakken voorzien. Het sanitair is schoon en modern, 's ochtends haal je op de camping de lekkerste croissants die je ooit zult eten (van een lokale bakkerij), en aan de camping ligt het vrij ondiepe meer van Annecy waar je heerlijk de hele dag aan en in kunt vertoeven. Als je wilt zou vanaf hier ook lekker een dagje Annecy kunnen plannen zoals wij vier jaar geleden ook gedaan hebben. Wij besloten dit jaar echter Chateau de Miolans te bezoeken, wat ook een erg leuk uitje was. O, en je hebt ook nog gratis wifi.

Minpunten: Geen?

Tip: Ook al staat aangeplakt dat de camping volledig vol is, het loont om het binnen toch even na te vragen. Wij zouden slechts twee nachten blijven en voor ons bleek er nog wel een plekje vrij te zijn (ook nog eens een prachtplek). Nog een tip is dat de Lidl lekker dicht bij de camping zit en ideaal om daar je boodschappen te doen.

Eindoordeel: Les Rives du Lac is een kleine maar absoluut fijne camping, één van mijn favorieten waar ik dan ook zeker graag eens terugkom. Het personeel is ook nog eens zeer vriendelijk en je bent van alle gemakken voorzien.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Erik MALJERS06-08-2017

Echte camping, geen bungalow park. Prachtig sanitair .

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2017

• 9Carin06-08-2017

Heerlijk

Erge fijne camping met ruime plekken. Denk aan de middagpauze van 12-14 uur, en ook al staat er aan het begin van de weg een bordje "complet" en ook op de deur van de receptie je toch even navraag moet doen. Wij kwamen om 12.40 uur aan, er stonden al mensen voor de entree. Rondje over de camping gelopen en gezien dat er nog voldoende plekken vrij waren. Inderdaad om 14 uur keuze tussen 2 plekken gekregen en uiteindelijk zalig 10 nachten gestaan. Je loopt zo naar het meer toe over de steiger. Er is voldoende schaduw en ruimte. Je moet wel een armbandje dragen. Het fietspad tussen Annecy en Albertville loopt achter de camping langs, erg rustig en fijn fietsen. WiFi op je plek hoewel niet altijd beschikbaar. Lidl in het dorp en brood op de camping. Ik vind het een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Esther KAMPHUIS13-07-2017

We hadden een leuke plek met schaduw en zon voor onze camper bijna aan 't water....konden 2 nachten blijven, daarna was de plek alweer gereserveerd anders waren we zeker nog wat langer gebleven!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd in juli 2017