Camping L'Aloua

12 reviews over Camping L'Aloua in het Nederlands

Fantastich

J. Trip en Janna. Wilkens
5-9-2018

Super camping. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schone douches en toiletten. Vriendelijke receptie. J.Trip

Gereisd Met partner in september 2018

Prima onderhouden camping waar je naar terug wilt.

Burstner
1-7-2017

Camping is makkelijk te bereiken en op de camping goed berijdbaar voor caravans, Mooie doch kleine plaatsen ,sanitair sober maar netjes en goed bijgehouden,geen terras of snackbar in voorseizoen geen winkel wel brood service ,Carrefour op 500 meter .s nachts zeer rustig op de camping, Meer op 300 mtr.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima camping, we raden 'm zeker aan!

M. Kremer
5-9-2016

Het sanitair is netjes en schoon. Veel beplanting, hoge bomen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De Carrefour is op een kleine tien minuten wandelen van de camping. Vriendelijk personeel, spreekt ook Engels. Ideaal gelegen t.o.v. Annecy en Chamonix. Wij zouden zo weer naar deze camping gaan, is ons erg goed bevallen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Uitgerookt door bbq-ers....

Kristina
11-8-2016

Receptioniste spreekt Engels en denkt mee over uitstapjes in de omgeving, heel prettig. Camping met ca. 185 plaatsen voor caravan/camper/tenten of huurstacarvan. Auto's staan niet op aparte parkeerplaats. Sanitair is oud maar stinkt niet, geen ongedierte oid, watertemperatuur douches kan niet zelf gereguleerd worden, maar is constante temperatuur van ca. 37 graden, schat ik. Invalidentoilet en -douche aanwezig. Honden toegestaan op de camping. Carrefour en Lidl op loopafstand, evenals het meer. Er is echter een groot nadeel van de camping: er mag gebarbecued worden op houtskool en dat gebeurt dan ook zo ongeveer de hele dag, de camping werd vooral bevolkt door Fransen en zij eten blijkbaar zowel 's middags als 's avonds warm, dus de bbq gaat rond 11.00 uur aan en dat duurt tot halverwege de avond, de houtskool waarvan gebruikt gemaakt wordt, rookt enorm. Sevrier ligt ongeveer 8 km vanaf Annecy, goed te fietsen, met de auto is het filerijden. Weinig vertier in Sevrier zelf, Annecy is niet zo groot en de prijzen zijn schrikbarend (16.50 euro voor 3 drankjes (koffie,bier,chocomelk), 19 euro voor een broodje hamburger). Op sportief gebied is er veel te doen: kanoen, zeilen, fietsen, wielrennen, paragliding, duiken etc. Fietsen kunnen op de camping gehuurd worden, dat beviel ons prima. Netto was deze vakantie voor ons zeker niet top-10 waardig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Degelijke en rustige camping

MJM
17-9-2015

Middelgrote camping met redelijk doch schoon sanitair. Beheerdersechtpaar was erg behulpzaam en gaf leuke tips voor trips in de omgeving, zoals parapente, dagje Geneve, dagtrip Mont Blanc, etc.

Gereisd Met partner in juni 2015

Eenvoudige camping, fantastisch mooie omgeving

Stephan
18-8-2015

Vriendelijk ontvangst, Engels sprekende receptioniste. Middelgrote camping, wel weinig privacy. Simpel sanitair, maar prima voor op een camping. Niet heel veel overlast, wel regelmatig een band in het café op de camping waar je, afhankelijk van staanplaats, wel last van kan hebben. Mogelijkheden op camping om kano te huren, fietsen te huren. Wifi alleen bereikbaar bij receptie en café, verderop de camping geen bereik, maar ook niet nodig tijdens een echte vakantie. Omgeving is fantastich wat vanuit camping allemaal te goed te bereiken is. Carrefour supermarkt op loopafstand. Al met al genoten van de omgeving en een gemakkelijke camping met gastvrije receptioniste.

Gereisd Anders in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aan te bevelen

gust
27-5-2014

mooie camping met vriendelijke beheerders. mooi uitzicht op de bergen in de omgeving. zeer geschikt voor uitstappen rond annecy. op wandelafstand van het meer en supermarkt. mooie grote plaatsen onder de bomen. weg rond het meer is altijd druk.

Gereisd Met partner in Sat May 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke, simpele camping

jerney
14-8-2013

We wilden als jong stel een simpele camping, dat is dit. Wij konden zonder te reserveren terecht, sommige dagen zat de camping vol. We kregen een fijne, schaduwrijke plek aan de rand van de camping met uitzicht op de bergen. Sanitair is oud maar schoon. Personeel is super vriendelijk. Stokbrood en croissants sochtends. Er is een (snack)bar, handig! Je kunt fietsen huren als je wilt. Wij hebben veel gelopen, of met de auto. Geen animatie voor de kinderen, prima, lekker rustig vonden wij.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Goed voor twee steren

vanuytrecht
31-7-2013

Bij aankomst word je vriendelijk onthaald. We vroegen een bepaalde vrije plaats en kregen die zonder discusie. Er is wel maar een sanitairblok voor gans de camping. Soms moet je dus een eind lopen wat vooral 's nachts voor kinderen niet evident is. Het sanitair is wel proper. Faciliteiten voor mindervaliden vallen echter tegen. Vaak optredens en dus lawaai, vanaf 24 u stil. Door de dag rustige camping

Gereisd Met partner in juli 2013

al 24 jaar een fantastischeplek

anneke allaart
11-7-2012

de camping is gastvriendelijk, netjes, en het uitzicht is prachtig, het personeel is over het algemeen goed, kan soms wat beter, prijs, kwaliteit is goed, het resturant is voor een campind goed, er word van alles gedaan om de gasten het naar de zin te maken

Gereisd Met partner in januari 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Aloua in Sévrier (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Aloua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.