Reviews over Sévrier (Haute Savoie)

Mooie camping, geschikt voor kinderen.

Miekwit,
    29-11-2018

Camping Panoramic in Sevrier.

Eind augustus 2018. Vriendelijke ontvangst, we konden kiezen aan de hand van een kaartje met beschikbare plaatsen. We hadden niet gereserveerd. Eigenaar kwam zelfs nog in golfkarretje achter ons aan, om te zeggen dat er nog meer plaatsen vrij waren, terwijl we al in zijn middagpauze waren. Terrassencamping. De plaatsen zijn niet echt groot, en ook niet allemaal vlak. Plaatsen met en zonder schaduw. Plaatsen met meer en met minder uitzicht op het meer en de bergen, maar meestal zag je wel wat van het panorama . Net sanitair, geen wc papier, geen aparte sanitaire ruimten voor dames en heren. Warme douches, niet altijd warm water bij de vaatwas. Prachtig uitzicht bij vaatwas! ‘s Ochtends tot 10.15 uur broodverkoop zonder reserveren in piepklein winkeltje, zwembad, bar, restaurant. Afstand tot het meer 1,5 km, en 250 m hoogteverschil en dat is een pittige klimmetje met fiets. Wifi alleen bij receptie.

Fantastich

J. Trip en Janna. Wilkens,
    5-9-2018

Super camping. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schone douches en toiletten. Vriendelijke receptie.

J.Trip

Prettige camping

J.K. Reedijk,
    17-8-2018

Mooie ligging, dicht bij supermarkten en je hoort de door gaande weg niet.

Mooie camping met perfecte ligging

Melanie,
    8-8-2018

Mooie 3 sterrencamping aan het meer van Annecy, perfecte ligging! Gezellige camping met uitstekend sanitair ( 1 sanitairgebouw is verouderd). Nadeel; het douchegebouw was ' smiddags een uur gesloten i.v.m. schoonmaak. Verse broodjes verkrijgbaar helaas geen restauarant / winkeltje aanwezig. Met de fiets naar Annecy; net te doen , 6 km. Prima. Genoeg te beleven in de omgeving. Plekken prima met genoeg schaduw .

Fantastische vakantie gehad

Rial,
    25-7-2018

Fantastische vakantie gehad. Voor het 5e jaar hier geweest. Komen beslist weer terug.

Sévrier (Haute Savoie) scoort een 8 uit 10, op basis van 21 reviews