Bed and Breakfast La Ferme d'Angèle

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag19°6°
Bed and Breakfast La Ferme d'Angèle

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme d'Angèle voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Ferme d'Angèle in het Nederlands

Met vrienden

• Ligging t.o.v. pistes7

Oude verbouwde boerderij, met zeer veel smaak en oog voor details ingericht. Warm welkom door Valerie en heerlijk gegeten en ontbeten (met wentelteefjes van oud brood 'pain perdu'). In de winter een ideale uitvalsbasis als je elke dag ergens anders wil skiën. La Rosiere, Les Arcs/La Plagne, Tignes/Val d'Isere zijn allemaal binnen 30 minuten bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Ferme d'Angèle in Séez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Ferme d'Angèle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.