Appartement Chabrel

Appartement
Appartement Chabrel

Laatste review

Leven als God in Frankrijk ? Ja , dat kan ! Chabrel bied alles wat je nodig hebt voor een geslaagde rustige en ontspannen vakantie .

Gelegen midden in de natuur tussen de bossen aan de voet van de Col St Jean

Mooie ligweide , heerlijk zwembad , BBQ ... alles om de gasten te behagen

En niet te vergeten de geweldige gastvrouw en gastheer die zorgen dat je echt niks te kort komt . Een avondmaal wordt omgetoverd in een overheerlijke 3-gang menu

met echte culinaire toets : de passie is immers achter het fornuis staan

Verder is Chabrel ook de ideale uitvalsbasis voor verschillende excursies naar wondermooie gebieden , dorpen en steden : dit alles binnen een straal van 100 km. Een auto ter beschikking is dus noodzaak ! ! !

1 review over Appartement Chabrel in het Nederlands

Chabrel : Een oase van rust

Eddy
16-2-2011

Gelegen midden in de natuur tussen de bossen aan de voet van de Col St Jean

Mooie ligweide , heerlijk zwembad , BBQ ... alles om de gasten te behagen

met echte culinaire toets : de passie is immers achter het fornuis staan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chabrel in Sederon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chabrel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.