Hotel Ibis Montelimar Nord

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Saulce-sur-Rhône

Op vakantie geweest naar Ibis Montelimar Nord?

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Montelimar Nord voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Ibis Montelimar Nord

• 2018
    8leny09-08-2018

prima hotel

We verbleven hier op weg naar Argeles sur Mer. Prima hotel met zwembad. Auto parkeren bij je kamer aardig personeel schoon en netjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

1KaNu13-08-2014

Meer een opvang dan een hotel voor 85 EUR...

Op de kamer schrokken we van de verouderde staat, erg klein ook. Bedden lijken schoon, maar de rest erg verpauperd. Haren aan onderkant bed(zie foto's), vieze randen. Ontbijt €9,95, maar je moet het brood zelf snijden, waarbij de personen voor je in de rij allen het brood met de blote handen vastpakken. Mijn zoontje wilde even zijn handen wassen in de toiletten naast de receptie: vieze bende. Het was 7:30 uur in de ochtend: papier stak uit de vuilnisbakken, oude toiletten, in 1 zat bloed en papier (damestoilet) de ander vol met papier en ??. Dit kun je geen hotel noemen! Fruit bij het ontbijt (nectarine) was rot. Zelf opzij gelegd omdat de dames (allen in privé-kleding, geen bedrijfskleding) het niet opviel en zo groot was het ontbijtbuffet niet. Kortom, hard doorrijden! Tenzij ze de kamers verlagen naar 45 EUR per nacht. Zeker geen kamer in het bijgebouw (kamer 101 en +)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9robertenmartine03-09-2012

Heel fijn overnachtingshotel langs A7

Na een aantal jaren overnacht te hebben bij Premier Class, dit jaar overnacht bij Ibis. Eveneens bij Montelimar Nord, ongeveer aan de afrit. Zeer ruimte familiekamer met geweldig fijne bedden! Buitenzwembad zag er schoon uit, maar hebben we zelf niet gebruikt. Sanitair in prima staat. Drankjes aan de bar zijn erg duur; ontbijt voor kinderen 50% van de prijs.

Zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7A.J.20-09-2011

Prima hotel voor overnachting.

Wij hebben in dit hotel 2x overnacht op onze reis naar Spanje. Vorige keer (2008) sliepen wij in het aparte gebouw op de 2e etage. Nu (september 2011) hadden wij een kamer op de begane grond in de aparte bijgebouwen. Je kunt de auto voor de voordeur parkeren, wat wel handig is. De vloerbedekking in de kamer was ontzettend vuil. Er was een dubbele deur naar het terras met zitje. De bedden en badkamer waren OK. We hebben in het restaurant gegeten ; dit was (voor Ibis begrippen) goed en niet te duur. Het ontbijt was ook prima verzorgd. De toegang tot de parkeerplaats wordt 's avonds afgesloten, waardoor de auto (met bagage) veilig staat. De ligging is ideaal ; op ca. 1 km. van de afrit van de autoweg. Voor een overnachting aan te bevelen; voor een langer verblijf niet zo geschikt.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Jennifer03-02-2010

Keurig doorreishotel

In de afgelopen jaren ben ik 2 keer naar dit hotel toe geweest tijdens onze vakanties naar Spanje. Het hotel beviel ons zo goed dat wij op de heenreis van de 2e keer, 1 nacht extra bij hadden geboekt. Heerlijk om na een lange autorit even een frisse duik in het zwembad te nemen. Het hotel ziet er leuk uit, nette kamers en lekker ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

• 7Rob08-11-2009

Hotel voor één nacht

Hotel ligt middenin het centrum, parking voor de deur. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Uitstekend ontbijtbuffet. Volop eetgelegenhden in de omgeving. Wij hebben dit hotel als overnachtingshotel gebruikt op weg naar Spanje

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2007

• 8Jasper14-09-2008

Prima 'op doorreis' hotel

Op doorreis naar Spanje hier een overnachting gehad. Beveiligde parkeerplaats. Vlak aan de Autoroute, terwijl je geen verkeer hoort op de accommodatie. Er is een zwembad aanwezig, voor het geval je na je lange rit een frisse duik wilt nemen. Kamers heel simpel, maar schoon en alles is aanwezig. Keurige badkamer en airco. Het eten was niet bijzonder, maar smaakte goed en was genoeg (wij hadden zalm lasagne). Kortom: voor een overnachting is dit het perfecte hotel als je je auto beveiligd geparkeerd wilt hebben, een schoon hotel zoekt en binnen 2 minuten weer op de snelweg wilt zitten!

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Ibis Montelimar Nord info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken