Reviews over Saulce-sur-Rhône

prima hotel

leny,
    9-8-2018

We verbleven hier op weg naar Argeles sur Mer.

Prima hotel met zwembad. Auto parkeren bij je kamer

aardig personeel schoon en netjes

Heel fijn overnachtingshotel langs A7

robertenmartine,
    3-9-2012

Na een aantal jaren overnacht te hebben bij Premier Class, dit jaar overnacht bij Ibis. Eveneens bij Montelimar Nord, ongeveer aan de afrit. Zeer ruimte familiekamer met geweldig fijne bedden! Buitenzwembad zag er schoon uit, maar hebben we zelf niet gebruikt.

Sanitair in prima staat.

Drankjes aan de bar zijn erg duur; ontbijt voor kinderen 50% van de prijs.

Zeker een aanrader!!

Prima hotel voor overnachting.

A.J.,
    20-9-2011

Wij hebben in dit hotel 2x overnacht op onze reis naar Spanje. Vorige keer (2008) sliepen wij in het aparte gebouw op de 2e etage. Nu (september 2011) hadden wij een kamer op de begane grond in de aparte bijgebouwen. Je kunt de auto voor de voordeur parkeren, wat wel handig is. De vloerbedekking in de kamer was ontzettend vuil. Er was een dubbele deur naar het terras met zitje. De bedden en badkamer waren OK. We hebben in het restaurant gegeten ; dit was (voor Ibis begrippen) goed en niet te duur. Het ontbijt was ook prima verzorgd. De toegang tot de parkeerplaats wordt 's avonds afgesloten, waardoor de auto (met bagage) veilig staat. De ligging is ideaal ; op ca. 1 km. van de afrit van de autoweg. Voor een overnachting aan te bevelen; voor een langer verblijf niet zo geschikt.

Keurig doorreishotel

Jennifer,
    3-2-2010

In de afgelopen jaren ben ik 2 keer naar dit hotel toe geweest tijdens onze vakanties naar Spanje.

Het hotel beviel ons zo goed dat wij op de heenreis van de 2e keer, 1 nacht extra bij hadden geboekt.

Heerlijk om na een lange autorit even een frisse duik in het zwembad te nemen.

Het hotel ziet er leuk uit, nette kamers en lekker ontbijt.

Hotel voor één nacht

Rob,
    8-11-2009

Hotel ligt middenin het centrum, parking voor de deur. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Uitstekend ontbijtbuffet. Volop eetgelegenhden in de omgeving. Wij hebben dit hotel als overnachtingshotel gebruikt op weg naar Spanje