Géén boekingskosten
FrankrijkRhône - AlpsSamoënsAppartementen SamoënsAppartement Résidence La Reine des Pres

Appartement Résidence La Reine des Pres

FrankrijkRhône - AlpsSamoëns

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Résidence La Reine des Pres voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 25 reviews

Meer appartement info

25 Reviews over Résidence La Reine des Pres

• 9Juria Brander26-02-2019

Schitterende accomodatie, super skigebied

Ruim appartement in een van de gebouwen van de résidence gekregen. De auto kon (tegen betaling) in de ondergrondse parkeergarage. Skies in de verwarmde locker en op de sokken naar boven. Appartement had 2 slaapkamers, 2 badkamers en heel fijn, een apart toilet. Het zwembad is ruim en de sauna staat altijd aan. Je kunt lopen naar de skilift maar de parkeerplaats stond toen wij er waren niet vol. Het dorpje Samoëns is net de Efteling! Veel lekkere restaurants (Le Monde a l'Envers) en leuke winkeltjes.

• 8Tineke Blonk04-02-2013

Prachtig ontspannen residence

Deze residence is prachtig. Het appartement is netjes en volledig ingericht. Maar wij hadden een tweekamer appartement met zijn tweeen. Dat was prima, maar met zijn vieren zou het erg krap zijn, niet aan te raden. Personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Het zwembad is prachtig met twee bubbelbaden en een sauna gedeelte! echt heerlijk. Samoens is een ontzettend leuk en gezellig dorpje. Leuke winkeltjes en restaurants om rond te lopen en lekker te eten. Wij hebben gegeten bij la Clarine, erg leuk en goed eten. maar je staat binnen een uurtje weer buiten, zeer snelle bediening. De lift was een klein stukje lopen, met skischoenen best ver, snowboardschoenen gaat prima. Elk kwartier gaat er een bus.

• 8Fam. Booms18-10-2012

Mooi, schoon, ruim, en een fantastische omgeving!

Wij hebben met 2 volwassenen en 2 kinderen begin augustus een 6 persoons appartement gehuurd. De accommodatie is mooi , ruim, prima verzorgd en voorzien van alle luxe. We hebben iedere dag gebruik gemaakt van het indoor zwembad en sauna's. Overdag maakten we uitstapjes naar ao Chamonix en Annecy en bij thuiskomst nog even zwemmen. De kinderen vonden het geweldig. Enige nadeel was dat het gehorig was mbt bovenburen. De omgeving is ronduit geweldig. Schitterende uitzichten op bergtoppen en Samoëns op loopafstand. Het dorpje heeft karakteristieke panden en leuke kleine smalle steegjes met winkels die streekprodukten verkopen. Je broodjes en natuurlijk croissants zijn op 5 min. lopen bij de bakker/ super te koop of je reserveert bij de receptie. De pizzeria in het dorp is erg goed en betaalbaar. We hebben ons een week uitstekend vermaakt.

• 9nknl02-08-2012

Prima plek in de zomervakantie

Goed en volledig ingericht appartement. Goede bedden! Prima plek om een week zomervakantie te vieren. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. Relaxte sfeer, privacy genoeg, dicht bij het dorp voor een wandeling en een koffie. Goed bereikbaar, veel te doen in de omgeving.

• 9vincent02-06-2011

Erg mooi appartement

Fijn appartement, goede wellness, net ver naar pistes, parkeergarage ( wel tegen betaling helaas ), eigen opberghok voor skies. Enige minpunt is dat je zelf alle inventaris zoals keukengerei en kopjes moeten checken bij begin en eind via een lijst en dat je moet wachten tot het is gecontroleerd. Zeker een aanrader!!

• 10schwager29-03-2011

excellent

parfait, sauf attente à l'arrivée : nous ne savions pas que les appartements n'étaient disponibles qu'à partir de 17h.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Sasha23-03-2011

Mooie schone en luxe appartementen.

We zijn net terug van onze vakantie in samoëns. Een gezellig dorpje zonder lelijke toeristische hoogbouw. Het appartement was prima, goede douche en een heerlijk bed. We zaten, naa eerdere ervaringen met franse appartementen, met z'n 4en in een 6 persoons appartement. Dit was prima te doen. Als je met 6 personen gaat moet er een stel op de uitklapbank in de woonkamer slapen. De faciliteiten waren uitstekend. Bij de receptie kon je fondue stellen en een lenen. Je kon gebruik maken van de sauna/Turks stoombad/bubbelbad, die schoon en goed waren. In samoëns zelf was goede gelegenheid om te eten, borrelen. Maar wij zijn geen echte après ski gangers, dus dit kan in vergelijking met Oostenrijk wat tegenvallen. Kortom we hebben een heerlijke tijd gehad, ondanks de slechte sneeuw in onze vakantieweek. We gaan zeker nog eens terug, misschien in de zomer om lekker te wandelen

• 8vlinder7409-03-2011

zeer mooi en net appartement

We verbleven met 4 volwassen en 4 kinderen onder de 10 jaar in een 8 persoons appartement. Met 8 volwassenen lijkt het me iets te krap want dan slapen er 2 mensen in de woonkamer. We hebben 2 matrassen vd kinderen verplaatst naar de kamers van de volwassen. De keuken was zeer compleet met een Senseo en net bestek en service. Het meubilair in prima staat en de badkamers netjes met een zeer goede douche wat je in Frankrijk niet echt gewend bent. Broodjesservice en zwembad waren goed. Winkels op loopafstand net als de het centrum. De gondel grand massif express is op loopafstand. Parkeergarage kun je gebruiken tegen een schappelijke prijs. Het appartement was niet gehorig wat ook erg belangrijk is. De mensen bij de receptie waren zeer dienstverlenend en spraken goed engels.

• 9LEVESQUE MICHAELLE08-03-2011

Merveilleux séjour.

La reine des prés à Samoëns, pour celui qui dispose du budget... ,est une destination idéale pour des vacances au ski. En effet, le GME (télécabine qui monte à Samoëns 1600) est à deux minutes à pied et si on loue le matériel chez un loueur à 1600, c'est un vrai plaisir le matin. de plus les magasins (Sherpa) sont également à 2 mn à pied, donc la voiture ne bouge pas du garage pendant tout le séjour. coté équipement, c'est le grand luxe: le soir après le ski et jusqu'à 20h, hammam, sauna, jaccuzi et piscine à satiété vous délasseront pour repartir tout schuss le lendemain. Un monde merveilleux en dehors du temps...

• 9G.J. Mosselman26-02-2011

topappartementen, om terug te komen

La Reine des Pres is zeer compleet, fantastisch ingericht, top-niveau met zeer vriendelijk personeel,

• 6Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)