FrankrijkRhône - AlpsSamoënsAppartementen SamoënsAppartement Les Chalets Les Fermes de Samoëns

Appartement Les Chalets Les Fermes de Samoëns

FrankrijkRhône - AlpsSamoëns

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Chalets Les Fermes de Samoëns voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 36 reviews

• 6.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

36 Reviews over Les Chalets Les Fermes de Samoëns

• 8kees zeuner31-01-2016

Topper

Goede organisatie. Fijn appartement. Redelijk skigebied. Prettige omgeving/ dorp. Goede restaurants.

• 8ingrid18-02-2013

PRIMA ACCOMODATIE !

bij aankomst geen wachttijd! zeer propere accomodatie ( chalet voor 10 personen ) zeer vriendelijke ontvangst ! alles tip top in orde. skibus vlakbij ! broodjesservice bij de receptie !
    ruimte genoeg in de accomodatie !! lakens en handdoeken zeer proper ! keuken goed uitgerust !

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Kristine_beccu04-09-2012

mooie residentie

Het is 'n mooie,propere residentie.We hadden 'n groot appartement voor 6 personen,we waren met 3.Het appartement is eigenlijk geschikt voor 4 personen, maar heel ruim.De grote slaapkamer is echt groot, toch maar 'n bed van 1m40, dat zou beter kunnen. Het terras aan de residentie is lang en smal, dat maakt dat je maar net met zen 3 buiten kunt eten aan de mini tafel, de potten moet je wel binnen laten staan, en het beleg.We konden ook maar geen ijsblokjes maken, de ijskast heeft nl. geen vriesvak maar 'n kleine, open opening.In de winter is dit natuurlijk geen probleem. Dat waren de enige minpuntjes hier.Het zwembad buiten is klein, maar we hadden altijd 'n bedje.Het water lekker warm. Het zwembad binnen is echt mini. Aan de receptie spreken ze perfect Engels en frans natuurlijk, ze zijn vriendelijk, maar niet echt hartelijk. Samoëns is 'n mooi, gezellig dorp, er is vaak 'n evenement. De streek is geweldig : parapenten,raften,kabelbanen...wel allemaal niet goedkoop. Kortom, tevreden !

• 8MQ07-03-2012

Wonderful

Excellent holiday. Very friendly and helpful staff. Cross country trails within 20 mt. of apartment! Excellent , free skibus service. Restaurant Mezzinine in Samoen - wonderful dinner - best Monkfish i have had!!

• 8dupuis02-02-2012

Site typiquement savoyard avec un espace forme

les chalets les fermes de Samoens sont tranquilles près du centre du bourg mais un peu loin des télécabines. le Skibus est un bus non aménagé pour les skieurs ,voir ce qui existent aux Saisies ou à Chatel ou à la plagne ; l'appartement prévu par 4-6 personnes est vaste et avec une belle vue sur les montagnes enneigées . Dommage qu'il n'y ait pas de couloirs abrités pour se rendre à l'espace forme ( Piscine Sauna Hammam , fitness)et que l'agencement n'est pas très fonctionnel il faut passer au bord de la piscine pour se rendre aux vestiaires et l'espace fitness est exigu !

Heureusement l'accueil est de qualité !

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 2GPAS5129-08-2011

plus jamais

usine à pognons, aucune discution possible sur place ou avec la centrale, pas de réponse aux questions, ont ne vous dit que "c'est comme ca, vous n'êtes pas obligé de venir chez nous ! (personnel très cial!). Appart. rafistollés, mais pas aux normes de sécurité (plutôt étonnent pour un tel groupe!). Tout est fait pour que vous ne reveniez pas, à prendre ou à laisser, nous on laisse et repartons dans des résidences qui n'annonce pas "prestige" et qui vous en donne plus que vous n'en n'avez demandé! (les balcons de Val Cenis) Lagrange pourrez envoyer ces employés en stage.

• 8Jikke20-07-2011

Prima appartement

Met 7 personen 1 week in een 7persoons appartement geweest. Hierdoor moest er 1 op de bedbank in de woonkeuken slapen. Wisten we van tevoren hoor. Boven 3 slaapkamers, 2x een klein tweepersoonsbed en 1 stapelbed. Verder badkamer met bad. Wel weinig opbergruimte in de kamer met het stapelbed. Alles schoon toen we aankwamen, wel even alles bij langs gegaan en melding gemaakt van wat defect was. Opzich wel kleine woonkeuken met 7 mensen, al is de ruimte wel goed benut. Beneden ook nog een badkamer met douche & wastafel. Ook toilet beneden, zou prettig zijn als er boven nog 1tje was. Vrienden hadden met zn vieren een vier persoonskamer wat iets minder goed was, 1 slaapkamer en 2 bedbanken. Met kleine kinderen minder ideaal. Fijne ruimte om te internetten e.d., allemaal banken en stoelen. Zwembadje ook leuk, klein en niet speciaal verder. Wel gewoon mooi schoon. 100 meter lopen naar de bus die ons naar de piste bracht (5 minuutjes).

• 4elsbeth06-03-2011

Gebied top. App: jammer.

De busverbinding, het gebied én de sneeuw waren super. Van Franse appartementen moet je nooit veel verwachten. Maar ook hier geldt: weinig voor veel. Het 'gedoe' zat helaas in het eind. Het appartement hebben we vele malen schoner achtergelaten dan dat we het aantroffen (grote plukken en bollen stof onder alle bedden). Maar achteraf wel extra schoonmaakkosten in rekening brengen. Kijk... daar hou ik dus niet van. En als je dan vraag hoe dat zit wordt het allemaal erg vaag. Jammer.

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Dagny18-08-2010

Super vakantie

Hele mooie huisjes. Wij hadden een huisje voor 8 personen wij waren met zijn 2en dus hadden veel ruimte heerlijk. Het terras keek uit op een groot grasveld en op de waterval echt super mooi. Het dorpje is gezellig en op de woensdag is er een hele leuke markt met van alles en nog wat. Receptie erg vriendelijk en spraken engels. De broodjes service ook heerlijk iedere morgen vers stokbrood en croissants. Huis was goed schoon. En voor deze prijs echt super. Gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug hier.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7JenVdS22-07-2010

budgetvriendelijke appartementjes

Erg leuk om met een groep te doen, al het nodige is aanwezig, het appartement was ruim genoeg, er stopt een skibus vlakbij. Het zwembad is echt mini, de receptie sluit tussen de middag, net als het hele dorp. Er is enkel wifi aan de receptie, erg onhandig maar wel gratis.

Appartement Les Chalets Les Fermes de Samoëns info

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij