Appartement Les Chalets Les Fermes de Samoëns

Frankrijk, Rhône - Alps, Samoëns

7.2Goed

• 6.8Ligging t.o.v. pistes
  • 6.7Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets Les Fermes de Samoëns voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

36 reviews over Appartement Les Chalets Les Fermes de Samoëns

• 8kees zeuner31-01-2016

Topper

Goede organisatie. Fijn appartement. Redelijk skigebied. Prettige omgeving/ dorp. Goede restaurants.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8ingrid18-02-2013

PRIMA ACCOMODATIE !

bij aankomst geen wachttijd! zeer propere accomodatie ( chalet voor 10 personen ) zeer vriendelijke ontvangst ! alles tip top in orde. skibus vlakbij ! broodjesservice bij de receptie !
    ruimte genoeg in de accomodatie !! lakens en handdoeken zeer proper ! keuken goed uitgerust !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Kristine_beccu04-09-2012

mooie residentie

Het is 'n mooie,propere residentie.We hadden 'n groot appartement voor 6 personen,we waren met 3.Het appartement is eigenlijk geschikt voor 4 personen, maar heel ruim.De grote slaapkamer is echt groot, toch maar 'n bed van 1m40, dat zou beter kunnen. Het terras aan de residentie is lang en smal, dat maakt dat je maar net met zen 3 buiten kunt eten aan de mini tafel, de potten moet je wel binnen laten staan, en het beleg.We konden ook maar geen ijsblokjes maken, de ijskast heeft nl. geen vriesvak maar 'n kleine, open opening.In de winter is dit natuurlijk geen probleem. Dat waren de enige minpuntjes hier.Het zwembad buiten is klein, maar we hadden altijd 'n bedje.Het water lekker warm. Het zwembad binnen is echt mini. Aan de receptie spreken ze perfect Engels en frans natuurlijk, ze zijn vriendelijk, maar niet echt hartelijk. Samoëns is 'n mooi, gezellig dorp, er is vaak 'n evenement. De streek is geweldig : parapenten,raften,kabelbanen...wel allemaal niet goedkoop. Kortom, tevreden !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Jikke20-07-2011

Prima appartement

Met 7 personen 1 week in een 7persoons appartement geweest. Hierdoor moest er 1 op de bedbank in de woonkeuken slapen. Wisten we van tevoren hoor. Boven 3 slaapkamers, 2x een klein tweepersoonsbed en 1 stapelbed. Verder badkamer met bad. Wel weinig opbergruimte in de kamer met het stapelbed. Alles schoon toen we aankwamen, wel even alles bij langs gegaan en melding gemaakt van wat defect was. Opzich wel kleine woonkeuken met 7 mensen, al is de ruimte wel goed benut. Beneden ook nog een badkamer met douche & wastafel. Ook toilet beneden, zou prettig zijn als er boven nog 1tje was. Vrienden hadden met zn vieren een vier persoonskamer wat iets minder goed was, 1 slaapkamer en 2 bedbanken. Met kleine kinderen minder ideaal. Fijne ruimte om te internetten e.d., allemaal banken en stoelen. Zwembadje ook leuk, klein en niet speciaal verder. Wel gewoon mooi schoon. 100 meter lopen naar de bus die ons naar de piste bracht (5 minuutjes).

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 4elsbeth06-03-2011

Gebied top. App: jammer.

De busverbinding, het gebied én de sneeuw waren super. Van Franse appartementen moet je nooit veel verwachten. Maar ook hier geldt: weinig voor veel. Het 'gedoe' zat helaas in het eind. Het appartement hebben we vele malen schoner achtergelaten dan dat we het aantroffen (grote plukken en bollen stof onder alle bedden). Maar achteraf wel extra schoonmaakkosten in rekening brengen. Kijk... daar hou ik dus niet van. En als je dan vraag hoe dat zit wordt het allemaal erg vaag. Jammer.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9Dagny18-08-2010

Super vakantie

Hele mooie huisjes. Wij hadden een huisje voor 8 personen wij waren met zijn 2en dus hadden veel ruimte heerlijk. Het terras keek uit op een groot grasveld en op de waterval echt super mooi. Het dorpje is gezellig en op de woensdag is er een hele leuke markt met van alles en nog wat. Receptie erg vriendelijk en spraken engels. De broodjes service ook heerlijk iedere morgen vers stokbrood en croissants. Huis was goed schoon. En voor deze prijs echt super. Gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug hier.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2010

• 7JenVdS22-07-2010

budgetvriendelijke appartementjes

Erg leuk om met een groep te doen, al het nodige is aanwezig, het appartement was ruim genoeg, er stopt een skibus vlakbij. Het zwembad is echt mini, de receptie sluit tussen de middag, net als het hele dorp. Er is enkel wifi aan de receptie, erg onhandig maar wel gratis.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Patrick28-05-2010

Gezellig park

Mooi complex. Ruime kamers waar we ons zeker 2 weken hebben vermaakt. Van alle luxe voorzien. Ook de broodjesservice was erg gemakkelijk. Wel was het zo dat je niet te lang kon douchen omdat anders het warme water op was! Je kunt er heerlijk wandelen door het prachtig gebied!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7hendrik31-01-2010

goede week gehad

hendrik 31-1-2010 Dit appartement geboekt inclusief skipas voor 7dagen .skibus halte is voor de deur ,en binnen 5 minuten sta je bij de gondel van het grand massief .appartement zien er goed uit bedden zijn goed.woonkamer is wat klein .maar voor niet al te veel geld super naar ons zin gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5Rogge Bianca06-01-2010

NOOIT MEER

Veel te lawaaierig. Het stapelbed stond in de hall vlak naast de inkomdeur, die zelfs uit de muur kwam. De WC was stuk. 1 kast met 1 schap en 6 kapstokken voor 6 personen. Veel te klein. Kleine keuken, met vuile oven. Dampkap blaasde naar binnen in plaats van buiten. Koude vloer. Kleine receptie met onvriendelijke mensen. Sluit zelfs tussen 12u en 14u. De appartementen waren nog niet klaar, waardoor je vanaf 16u moest terugkomen, met als resultaat een wachtrij van meer dan één uur. Wanneer je aankomt per vliegtuig, en je moet uitchecken, sta je op straat. Je kan nergens je bagage kwijt en er is nergens een plaats waar je kan gaan zitten wachten. Zijn dan in een gang gaan zitten. Was wel niet praktisch met twee kleine kinderen. Geen openbaar vervoer om bv. naar een ander dorpje te gaan. Wel veel skibussen, met vriendelijk buspersoneel. 1 winkeltje "Sherpa" aanwezig voor heel het dorp, met als resultaat : alles snel uitverkocht en lange wachtrijen aan de kassa.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2009