Camping Le Giffre

Thijs
1-7-2019

Goede Camping, met voldoende ruime en boomrijke plaatsen

Gereisd Anders in juli 2019

Afwasruimte niet hygiënisch vanwegen kapotte tegels

Eli
2-5-2019

Afwasruimte niet hygiënisch vanwegen kapotte tegels. Sanitair gebouw gedateerd. Camperplaatsen te modderig. Moeten te vaak worden uitgetrokken .

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig, , dicht bij skilift

Nel van den Berk
20-5-2017

Grote plaatsen, sanitair aan vernieuwing toe ,wel schoon!

Prima gelegen zowel voor wintersport al zomervakantie, goede wandelmogelijkheden. Mooi oud dorpje met op woensdag grote lokale markt.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping, mooie omgeving, vlak bij lift.

Nel van den Berk
20-2-2017

Heerlijke camping, goed bereikbaar met caravan in winter. Dicht bij skilift, auto kan je laten staan en mooie wandelmogelijkheden pal naast camping, ideaal voor wintersport als je tevens je hond meeneemt. Minpuntje, middagpauze camping van 12.00 tot 14.00 uur. Slagboom dicht.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping mooi gelegen meteen aan de rivier

Ellen
15-9-2016

Franse camping dus niet teveel Nederlanders. Toiletten niet heel erg netjes. Veel sportfaciliteiten op de camping

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Simpele camping met mooie omgeving

Miranda T
8-8-2014

De eigenaren spreken frans en gebrekkig engels. Wij spreken geen frans en daardoor maakte de eigenaren geen kletspraatje. Helaas, want dit is altijd wel het leuke van een camping. Er is een klein speeltuintje aanwezig, volleybalveld, tafeltennistafel en een kamer met speelkasten. (muntjes). Er is een recreatiepark en een aardig buitenzwembad naast de camping. Omdat wij een plaats huurden op de camping kregen wij bij de receptie 1 entreekaartje per persoon/per dag gratis. Paragliders landen op een veld naast het zwembad, dit was ook een pracht gezicht. Er is geen communicatie als er een probleem is met electra of warm water, het wordt wel binnen een dag opgelost. Er is veel te zien en te doen in de buurt. Een aanbeveling is kanoen op de rivier als je sportief ingesteld ben. Als je de camping af loopt heb je daar een bakker en met 5 min. Autorijden kom je bij een flinke Carrefour.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wintersport gunstige ligging

Zagers
10-1-2014

Een week gestaan met de camper voor een wintersport vakantie met onze kinderen. Ligging is erg gunstig. Camping nog geen 200 meter lopen van de gondel vandaan. Helaas is er aldaar geen dal afdaling. Naast de gondel is een ski verhuur winkel. Waar je je gehuurde ski materiaal kunt opbergen. Ook met een bakker ernaast. Waar diverse broodjes te halen zijn om aldaar te kunnen ontbijten. Ski gebied is groot genoeg en divers Camping voldoet aan alle voorzieningen. Verwarmd sanitair. Helaas was er regelmatig koud water als je met meerdere tegelijk douchte. Droog ruimte voor de ski's voldoende groot en verwarmd. Helaas geen echte ruimte om kleding te drogen. Camping ligt zo'n 1 kilometer van het dorpje Samoëns centrum vandaan. Dorpje is wel érg sfeervol. Wandelen rondom de camping is ook erg mooi. Mooi meer ernaast. en snel stroomde rivier. Volgens mij in de zomer ook een hele fijne plek om er te staan. Zelfs gratis wifi voor meerdere gebruikers en gewoon vanaf je campingplaats goed bereik.!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013

Prima camping in prachtige omgeving

Jelle
16-9-2013

In de zomer/herfst mooi uitgangspunt voor tochten te voet en op de fiets. Paragliding/rafting! Supermarkt rand dorp! Bakker in centrum. Buiten hoofdseizoen is in dorp wel veel dicht! Rustig op camping in september. Twee sanitairblokken open! In september prima schoon!

Gereisd Met partner in september 2013

Mooie omgeving en campings is wel goed maar...

Bert de Jager
2-8-2013

De camping is prachtig gelegen tussen de hoge bergen van het grand massif. Niet een hele grote camping en gezellig ingedeeld. Een groot minpunt voor ons was het vreselijk vieze sanitair terwijl wij als normale mensen daar niet snel over zullen struikelen. 1 keer per dag schoonmaken met een doekje is toch echt niet genoeg. Gevolg is vieze geuren en hier en daar zelfs ontlasting op de muren....Nu de meeste Fransen weggaan wordt het wel beter overigens (niet generaliserend bedoeld) . De receptie straalt ook niet de meeste vriendelijkheid uit en kan maar weinig info over de omgeving geven. Verwijzen alleen maar door naar de plaatselijke VVV. Toch hebben wij een prachtige vakantie en zullen nog vaak met genoegen terug denken aan dit prachtige deel van Frankrijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Goede uitvalsbasis maar een beetje basic

Tamara van Weeghel
5-8-2012

Wij hebben 4 nachten op deze camping gestaan. Voor ons als liefhebbers van bergwandelen een prima uitvalsbasis. De ligging van de camping niet ideaal, relatief veel omgevingsgeluiden van de wegen en ook de van de camping zelf gezien de omvang van de camping (grote camping). Voor oudere kinderen meer als voldoende vermaak in de nabije omgeving, voor de kleinere wat minder. Wel redelijke sanitaire voorziengen voor de allerleinste maar niet af (maar bv geen stop voor het babybad). Sanitair over algemeen eenvoudig maar volstaat.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Giffre in Samoëns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Giffre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.