Appartement La Cour

Appartement
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Cour voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement La Cour in het Nederlands

Familie

prachtige vakantie gehad

m. de vries - hoekstra
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

La Cour is zeker voor herhaling vatbaar. Eigenaar deed in het begin goed z'n best om het ons naar de zin te maken. Vaatwasser en koelkast waren stuk, ontdekten wij op zondag. Maandagmiddag werden beide apparaten gemaakt.

Ruimte om ski's op te ruimen was ook prima.

Wel moeilijk te vinden, navigatie snapte er niks van en de route beschrijving van jullie was minimaal. Na lang zoeken in het donker is hert uiteindelijk gelukt.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

het gebied is mooi om te skien zker de 15 km afdaling het dorp is leuk alleen jammer dat je moet boeken om uit eten te gaan we zaten met 5 volw. in le cour het is klein en we moesten constant bukken anders stoot je je hoofd maar het werd wel dagelijks schoon gemaakt het app. zeker geen aanrader voor lange mensen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Cour in Samoëns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Cour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.