Hotel La Boule de Neige

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor La Boule de Neige voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Boule de Neige in het Nederlands

Leuk hotel met super keuken, 50 meter van skilift.

wietse veenstra
14-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super goed hotel, kleinschalig met zeer vriendelijke eigenaar. we hadden geboekt obv halfpension en zijn erg verrast door de kwaliteit die we voor deze lage prijs kregen. zeer schone kamers, goede bedden(boxspring), en een viergangendiner elke avond met de allerlekkerste gerechten, SUPER! de lift ligt op 50 meter lopen. Het skigebied biedt heel veel uitdaging en is erg mooi verzorgd. alleen eten op de piste is erg duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Boule de Neige in Samoëns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Boule de Neige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Boule de Neige scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.