Vakantiepark Le Domaine des Hauts de Salavas

Vakantiepark Le Domaine des Hauts de Salavas

7.6Goed

Frankrijk, Rhône - Alps, Salavas (Ardeche)

7.6Goed

• 6.9Onderkomen
  • 7.3Activiteiten
  • 6.4Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Hauts de Salavas voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

86 reviews over Vakantiepark Le Domaine des Hauts de Salavas

• 7Fam.Buelens01-09-2016

basic comfort

ligging huisjes voor 6 personen is helemaal boven, dus echt wel klimmen met de bagage want je kan niet met de auto erbij. wel mooi opgevat in de natuur tussen de rotsen/bomen. huisje was groot genoeg en met basic uitrusting maar alles in orde. wel echt vuil, moet dringend grote poetsbeurt krijgen daar! leuke poolbar met lekkere mojito's. zwembad is in orde, glijbanen zouden wel toezicht moeten hebben vind ik. animatie doet zijn best maar is niet zo internationaal ingesteld, enkel frans. goeie ligging van het park voor uitstapjes. al bij al leuke plek enkel niet veel gebruik gemaakt van de extra parkfaciliteiten, had geen 'club' gevoel

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Nathalie29-08-2016

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar

Het zag er op de website heel wat mooier uit dan in werkelijkheid. Zwembad: heeft opknapbeurt nodig en water was steeds ijskoud. Geen supervisie aan het zwembad, super voor tieners zonder grenzen... Positief puntje: aangename ligbedden aan het zwembad. Huisje: zeer zeer vuil!! Was ook nog een huisje dat nog geen make-over geeft gehad. Toilet stuk, vuilbakken stuk! Ventilatie maakt hels lawaai, koffiemachine stuk, lichten stuk, diepvries stuk..,, Park: zeer centraal gelegen en nabij verschillende activiteiten. Trap naar huisjes boven in het park was de naam trap niet waardig. Bar: meer niet open dan wel Animatie: enkel in het Frans, volgens de website is er ook Nl animatie. Receptie: chaos, en weinig open.

• 2Onderkomen
    • 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Verhoeven29-06-2016

Meer luxe dan stacaravan is het niet

Auto kan niet bij alle huisje geparkeerd worden. Flink sjouwen in de hitte en met kleine kinderen niet fijn. Receptie open voor 12u of tussen 17-19. Wij moesten na aankomst nog 2 uur wachten op receptie. Huisje heel vies. Overal kruimels en er lag zelfs nog 1 ei boven in een keukenkastje. Na aankomst moesten we snel terug naar de receptie, want er was maar 1 pan aanwezig en onze kinderen hadden na de reis honger gekregen. Er is geen douchen. Alleen bad met douchekop en korte doucheslang. Douchen kan niet. Huisje is van steen maar meer luxe dan een stacaravan heeft het niet. Enorme tegenvaller. Op foto's ziet het er redelijk uit, maar dat is niet zo. Ligging is wel goed voor alle bezienswaardigheden.

• 4Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Jacqueline Smits27-06-2016

Heerlijke vakantie op een verzorgd park

Zowel het park als het huisje waren erg schoon.

De reacties betreffende de receptie qua taal: Je bent per slot van rekening in Frankrijk op vakantie dus je zult er zelf ook iets aan moeten doen. Er was wel altijd iemand aanwezig die Engels sprak.

De ligging van het park is erg centraal en uitstapjes maken van hieruit is dan ook prima te doen.

Privacy bij het huisje was ook erg fijn, afscheiding door een muurtje. Reviews die ik gelezen had van tevoren betreffende kleine huisjes daar hebben wij geen hinder van ondervonden. Je leeft het grootste gedeelte buiten. Een stacaravan is kleiner.

Voor ons was het dus een zeer geslaagde vakantie.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Paula09-08-2015

Leuk park, voornamelijk Franse gasten

We zijn in Nederland meer luxe gewend in de huisjes, maar op zich was het prima te doen. Wel een beetje klein en airco was fijn geweest.Het personeel sprak voornamelijk alleen Frans, een stuk of twee bij de receptie ook Engels. Er is volop animatie op het park. Heel erg leuk om dat enthousiasme te zien, maar deze spraken helaas ook alleen Frans. De animatie kan voor sommige mensen misschien wat te luid zijn. Wij vonden het wel gezellig dat ze iedere avonden karaoke, disco's e.d. organiseerden, en na 23 uur was het stil. Er verblijven bijna alleen Fransen op het park, wat eigenlijk ook best leuk was. Het restaurant is leuk gelegen, boven het zwembad, en het waren geen culinaire hoogstandjes, maar de pizza's waren er prima. Er zijn twee zwembaden. Niet al te groot, maar ze voldoen, en er zijn twee glijbanen. Al met al een heel leuke vakantie op dit park gehad. Vallon Pont d'Arc is erg leuk om 's avonds te bezoeken. Winkels zijn tot 23 uur open. Kajakken op de rivier is ook een aanrader!

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Johnny Bravo27-07-2015

Prima accomodatie

Aardig park simpel maar doeltreffend. Personeel spreekt alleen Frans met geluk klein beetje Engels. Zou anders verwachten van een vakantieparken. Broodjes service is prima. Alleen het avond eten is erg slecht en goed aan de prijs derhalve.

• 8Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Janny08-10-2014

Prijs kwaliteit komen aardig overeen

Het is een prima park, simpele inrichting maar voldoet. We boeken altijd een groter appartement vdan we nodig hebben voor twee personen. De bedden zijn matig maar omdat we met twee personen naar een groot appartement gaan kunnen we wat schuiven en stapelen met de bedden/matrassen daardoor slapen we goed. De appartement zijn erg gezellig gelegen wat het idee van een klein dorp geeft. Wij weten wat we krijgen en zijn hier dus al twee keer geweest.

Gereisd met partner in september 2014

• 7meneer Van der Molen16-06-2014

Rustig park, buiten de bebouwde kom.

Rustig gelegen park (geen verkeerslawaai) ligt tegen toeristisch stadje Vallon Pont'd Arc aan. Maar je moet wel met de auto naar Vallon, omdat de weg ernaartoe geen looppad bevat en een drukke weg is.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Carla van Damme25-09-2013

Goeie plek hoor

Wat zijn er een hoop zeurpieten. Wij zijn hier in september een week geweest. Huis is goed, inrichting goed, zonnetje schijnt, het Nederlandse meisje aan de receptie was steeds aanwezig. (tenminste als wij daar waren). Vergeet niet dat we in Frankrijk zijn en vergeet ook niet dat daar Frans gesproken wordt. Kom op! Als je echt luxe wilt, betaal dan ook meer. Voor deze prijs is dit helemaal goed!

Gereisd met partner in januari 2013

• 8F. Grisnich16-09-2013

Tevreden!

De ligging van dit vakantiepark is prachtig. Het lijkt alsof je in een dorpje verblijft, met in het centrum een zwembad (2x), kidsclub, receptie, restaurant, supermarktje en wasserette. Een groot voordeel was dat het bij ons niet druk was, vanwege het naseizoen. Het huisje was zoals verwacht niet groot, maar wel praktisch en schoon. De bank en stoelen binnen zaten niet erg comfortabel, maar je leeft voornamelijk buiten. Het is echt een aanrader om de grotten te bezichtigen (o.a. Aven d' Orgnac) en te kanoën op de Ardeche. Op donderdag is er een leuke markt in Vallon Pont 'd Arc en uiteraard een bezoekje aan de Pont d' Arc is de moeite waard! Wij hebben enorm genoten van deze vakantie en zouden zo weer naar dit park gaan, maar dan wel in het naseizoen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Vakantiepark Le Domaine des Hauts de Salavas info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette