Camping Le Chauvieux

gewoon goed.

schone, kleine gezellige camping

Elze van der linden
5-9-2017

Schoon toiletgebouw, aan de Ardeche, grote plekken , na 23.00 u rustig, bewaakt,lekker stokbrood, restaurant lekker en niet duur, personeel aardig, aan de Ardeche, veel fransen, dichtbij vallon pont d arc en bezienswaardigheden, winkels enz, voor ons een erg leuke camping en niet duur

rustige camping, grote plaatsen

baele (west-vlaanderen)
16-8-2017

de camping is zeer ok betreffende rust, schaduw en omvang van kampeerplaats.

het sanitair is zeer proper en goed uitgerust - ook voor mama's met kleine baby's.

de bar en resto zijn te renoveren.

vriendelijk en behulpzaam personeel in onthaal, geven prima advies voor uitstapjes.

zwembad is klein.

één opmerking : tot 's avonds laat wordt glas in glascontainer gegooid, sommigen maken er een sport van om dit met zoveel mogelijk lawaai te doen. afvalcontainers afsluiten na 22u00 zou mooi zijn, net zoals de douches worden gesloten om 23u00.

nachtwaker doet wat hij moet doen en doet dat prima (veilig gevoel).

Super vriendelijke camping

Een fan van de ardech
14-8-2017

Super vriendelijke camping. Misschien wel fijn om camera s te plaatsen voor de in en uitgang van toilet gebouw wegens het stelen van andermans spullen.

Gezellige kleine camping

Jorrit Vermeulen
10-7-2017

Prima camping met klein maar heerlijk zwembad. Veel vaste Franse gasten die hier jaarlijks naar toe komen. Ruime plekken met eigen wastafel en aan de rand prachtig zicht over de wijngaard in de richting van Salavas. Jammer dat om 22 uur de verlichting van de douche en wastafels al uit gaat. Het sanitair is wat gedateerd, maar schoon. Mini supermarkt met vers brood vooraan de camping. En tegenover de camping met korting (7 euro p.p.) kano's huren. Aanrader!

Rustige prima camping, met een gunstige ligging. Rivier vlakbij pont vallon dorpje op loopafstand kanoverhuur op 200 meter.

Oude reviews (archief)

Geweldige plek

Elze van der Linden
      5-9-2016

Een niet grote camping aan de Ardeche,super sanitair, heet afwaswater, winkeltje,restaurant, aan de Ardeche en dichtbij vallon p d arc, gezellige camping met vriendelijke eigenaars

Leuke camping

Alex
      1-8-2016

Leuke camping. Ben hier in juli 2016 10 dagen geweest. Stel van 2 20-30 jaar. De camping is netjes en overzichtelijk. Sanitair is goed en meestal schoon. Geen wachtrij voor de douche. Er waren veel Franse (oudere) stellen, sommige met jonge kinderen. Vrijwel geen tieners. Plekken zijn ruim en voldoende schaduw.

Deze camping ligt erg neutraal voor leuke uitstapjes, kanotochten, grotten, leuk.stadje en marktjes.camping ligt aan de ardeche met leuke waterval en mooie ingeving

Anoniem
      28-8-2015

Prima camping, wij hebben hier 15 nachten gestaan met onze 2 kinderen van 6 en 7. We hadden een grote plaats aan de rand van de camping. Zwembad is goed. Helemaal niet druk en altijd een ligbed, geen handdoeken die s' morgens alvast worden neergelegd. Een bad meester die alles goed regelt. Vallon pont de arc is goed aan te lopen. 1 km. In de omgeving is genoeg te doen. Niet veel Nederlanders, veel Fransen wat Belgen en Engelse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chauvieux in Salavas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chauvieux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chauvieux scoort een 8.69 uit 10 op basis van 70 reviews.