Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

92 Reviews over Le Chauvieux

• 10Daniel van de Kamp16-09-2020

Super camping!

Prima rustig en op fiets afstand van alle leuke plekjes. Restaurant echt top, met super fijne bediening. Zeker even doen! Plaats nummer 44 gestaan, heerlijk uitzicht. Top plek.

• 8Callista17-08-2020

Heerlijke vakantie op camping Le Chauvieux

Wij hebben twee weken op camping Le Chauvieux gestaan. De toiletten waren voor Franse begrippen zeer schoon en netjes. Maar dat geldt eigenlijk voor de gehele camping. Bijna de hele dag waren er activiteiten om de camping netjes te houden. De plekken zijn ruim en bijna allemaal voorzien van schaduw. Ook het restaurant voorziet in prima eten en de bediening is vriendelijk. Geen animatie en veel Franse vakantiegangers (wat wij juist leuk vinden). 's Nachts is het heerlijk rustig. Het enige minpuntje is dat de camping niet direct aan de Ardèche ligt, maar met 5 à 10 minuten lopen ben je op het publieke strand. Al met al hebben wij een fijne tijd gehad op deze camping waar wij zeker nog wel eens naar terug zouden willen keren.

• 10Erwin14-08-2020

Heerlijke camping aan de ardeche

Perfecte ligging en een zeer goede uitvalsbasis voor vele activiteiten en gezelligheid

• 8Ingrid08-08-2020

Goede rustige camping

Goede rustige camping centraal gelegen vlak bij centrum Net sanitair goede vriendelijke receptie. Incl kleine winkel en klein restaurantje.

• 8Eric03-08-2020

Prima camping

prima camping, ruime plaatsen , rustig gelegen. Weinig Nederlandse gasten wat voor mij een pluspunt is

• 9Michel30-07-2020

gewoon fantastisch

Wederom een mooie en rustige vakantie doorgebracht op deze mooie camping. Alles vlot geregeld en in orde met de vereiste maatregelen.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Bart16-07-2020

Rustige camping

Rustige camping met fijne plekken voor een tent. De locatie is uitstekend.

De verlichting 's avonds op bijna alle WCs is stuk en het sanitair mag regelmatiger schoongemaakt worden

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Anoniem12-07-2020

Prima vakantie

We hebben hier 2 weken op deze camping gestaan met onze tent. Toen we hier aankwamen was het erg leeg, we werden vriendelijk door het personeel geholpen en hadden de keuze uit 3 verschillende plekken. Erg ruime plekken en redelijk afgebakend. Sanitair is voor Franse begrippen goed, wel sluit deze al om 22.00 ‘s avonds. Dat is een minpunt. Wat ook tegenviel was dat je niet altijd met zowel het douchen als afwassen warm water had. Verder kon je bij het winkeltje van de camping elke ochtend verse broodjes halen en bestellen voor de volgende dag. Ook het restaurant was prima, er was genoeg keuze op de kaart. Elke plek heeft een eigen water punt wat ook zeer luxe is. 15 minuten lopen naar het gezellige plaatsje Vallon pont d’Arc. Al met al een prima vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Pezyn Cécile et Sébastien27-08-2019

Merci pour l'accueil de l'équipe du camping toujours au top ; de plus nous avions demandé à avoir un certain bungalow et ils ont accédé à notre demande un grand merci !!!! A l'année prochaine dans votre magnifique département.

• 8Sébastien DELASPRE06-08-2019

Sejour familiale au calme

Très bon séjour dans ce camping 3*. Nous avons été agréablement surpris par la qualité du mobile home et des services. Camping pas trop grand au calme. Très bien situé près de la rivière, jeux....top pour les enfants et reposant pour les parents. Le seul bemol fût la douche dans le mobile home avec aucune pression.... Nous recommanderons ce camping a bientôt

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar