Camping Le Chauvieux

8.7Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Salavas (Ardeche)

8.7Fantastisch

• 8.2Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

92 reviews over Camping Le Chauvieux

• 10Daniel van de Kamp16-09-2020

Super camping!

Prima rustig en op fiets afstand van alle leuke plekjes. Restaurant echt top, met super fijne bediening. Zeker even doen! Plaats nummer 44 gestaan, heerlijk uitzicht. Top plek.

Gereisd in september 2020

• 8Callista17-08-2020

Heerlijke vakantie op camping Le Chauvieux

Wij hebben twee weken op camping Le Chauvieux gestaan. De toiletten waren voor Franse begrippen zeer schoon en netjes. Maar dat geldt eigenlijk voor de gehele camping. Bijna de hele dag waren er activiteiten om de camping netjes te houden. De plekken zijn ruim en bijna allemaal voorzien van schaduw. Ook het restaurant voorziet in prima eten en de bediening is vriendelijk. Geen animatie en veel Franse vakantiegangers (wat wij juist leuk vinden). 's Nachts is het heerlijk rustig. Het enige minpuntje is dat de camping niet direct aan de Ardèche ligt, maar met 5 à 10 minuten lopen ben je op het publieke strand. Al met al hebben wij een fijne tijd gehad op deze camping waar wij zeker nog wel eens naar terug zouden willen keren.

• 10Erwin14-08-2020

Heerlijke camping aan de ardeche

Perfecte ligging en een zeer goede uitvalsbasis voor vele activiteiten en gezelligheid

• 8Ingrid08-08-2020

Goede rustige camping

Goede rustige camping centraal gelegen vlak bij centrum Net sanitair goede vriendelijke receptie. Incl kleine winkel en klein restaurantje.

• 8Eric03-08-2020

Prima camping

prima camping, ruime plaatsen , rustig gelegen. Weinig Nederlandse gasten wat voor mij een pluspunt is

• 9Michel30-07-2020

gewoon fantastisch

Wederom een mooie en rustige vakantie doorgebracht op deze mooie camping. Alles vlot geregeld en in orde met de vereiste maatregelen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 7Anoniem12-07-2020

Prima vakantie

We hebben hier 2 weken op deze camping gestaan met onze tent. Toen we hier aankwamen was het erg leeg, we werden vriendelijk door het personeel geholpen en hadden de keuze uit 3 verschillende plekken. Erg ruime plekken en redelijk afgebakend. Sanitair is voor Franse begrippen goed, wel sluit deze al om 22.00 ‘s avonds. Dat is een minpunt. Wat ook tegenviel was dat je niet altijd met zowel het douchen als afwassen warm water had. Verder kon je bij het winkeltje van de camping elke ochtend verse broodjes halen en bestellen voor de volgende dag. Ook het restaurant was prima, er was genoeg keuze op de kaart. Elke plek heeft een eigen water punt wat ook zeer luxe is. 15 minuten lopen naar het gezellige plaatsje Vallon pont d’Arc. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Meti28-07-2019

Rustige, gemoedelijke camping die zeer schoon is!

Wat een rustige en gemoedelijke camping. Bezoekers zijn voornamelijk Fransen en hier en daar een verdwaalde Nederlander, Belg of Duitser. Hygiëne is top! Alles keurig schoon en zelfs bij het afval is het schoon en ordelijk. Vriendelijk en hard weekend personeel. Klein zwembadje met flexibele openingstijden (bij heet weer langer). Naar Vallon pont d'Arc (dorpje) is het 20-25 minuutjes rustig lopen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

9spenninck eddy03-10-2017

top camping

rustige camping ,vriendelijk personeel ,gunstige ligging, gewoon goed.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Elze van der linden05-09-2017

schone, kleine gezellige camping

Schoon toiletgebouw, aan de Ardeche, grote plekken , na 23.00 u rustig, bewaakt,lekker stokbrood, restaurant lekker en niet duur, personeel aardig, aan de Ardeche, veel fransen, dichtbij vallon pont d arc en bezienswaardigheden, winkels enz, voor ons een erg leuke camping en niet duur

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2017