Camping Le Casque Roi

Met jonge kinderen

doe het niet

bierman
4-8-2010

ga hier niet heen. er staat klein schalige camping..... dat klopt maar de plek om je tent op te zetten is heel klein . er stonden 4 tenten op 20 m4 en dan is de rest van de camping volgepropt met mobile homes . het zwembad is oke. de camping heeft een barretje, vies en ongezellig en ligt dichtbij de weg ( niet handig met renende kinderen!!) er staat ook "350 meter van de ardech"! Ja maar je kan er daar niet in om te zwemmen. dat is 3 km verder op pas mogenlijk.

niet doen

bierman
4-8-2010

ga hier niet heen. er staat klein schalige camping..... dat klopt maar de plek om je tent op te zetten is heel klein . er stonden 4 tenten op 20 m4 en dan is de rest van de camping volgepropt met mobile homes . het zwembad is oke. de camping heeft een barretje, vies en ongezellig en ligt dichtbij de weg ( niet handig met renende kinderen!!) wij hadden gebookt maar zijn meteen weer vertrokken! doe het niet vriendelijke groet hilke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Casque Roi in Salavas (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Casque Roi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.