Pension La Fontaine du Vercors

Pension
Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor La Fontaine du Vercors voor je op een rij gezet:

1 review over Pension La Fontaine du Vercors in het Nederlands

ruime kamer en badkamer. aparte ingang voor de gasten. netheid in de badkamer kon beter (zeep- en kalkresten in douche). geen airco. gelegen langs een drukke baan. ontbijt stelt niets voor: koffie of thee en stokbrood met boter en confituur en that's it. de vliegen moet je erbij nemen. bij aankomst wel lekkere verfrissende muntdrankje gekregen. vriendelijke maar nonchalante mensen. eigen parking. de dorpen in de omgeving zijn klein en zeer rustig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension La Fontaine du Vercors in Saint-Thomas-en-Royans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension La Fontaine du Vercors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.