Reviews over Saint-Priest-la-Roche

Genieten in Frankrijk

marijke,
    27-9-2012

Heerlijke BenB in een prachtige omgeving. St Pries is een typisch klein frans dorpje waar het leven traag voorbij trekt . Ontspannen dus. Lekker wandelen, mooie dorpjes in de omgeving en de Loire om te kajakken.

Heerlijk huis, prachtig zonneterras, buitenkeuken en geweldig uitzicht.

Zeer gastvrije ontvangst en uitstekend eten. Niets is teveel voor Carlo en Pauline.

Zeer vriendelijk geprijst (eigenlijk belachelijk weinig voor wat er geboden wordt!)

Kinderen zijn van harte welkom en kunnen zich prima vermaken in de tuin die geheel is afgesloten dus weg lopen kunnen ze niet.

prachtige lokatie

gerda238,
    25-8-2011

We zijn in augustus 2011 bij Carlo en Pauline geweest. Het was een waar feest. Wat zij deze mensen gastvrij en laten ze je veel van de omgeving zien. Gezellig samen inkopen doen voor de lunch en diner en dan in de middag met zijn allen dit klaar maken onder het toeziend oog van meesterkok Carlo. En dan genieten van het heerlijk culninair eten. De laatste dag avn het arrangement nemen ze mee naar een kasteel waar ook een voortreffelijk diner klaar staat in een geweldige ambiance.

Echt een aanrader om hier te vertoeven.

gerda,rob,iris,harry,jos,rob,tini en mary

Saint-Priest-la-Roche scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews