Camping Le Paradou

Ruben,
14-8-2018

Heel gezellige camping.

Leuke activiteiten!

Meertje ideaal voor zwemmen of bootje varen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk

Lommerse,
6-8-2018

Prima camping, mooi meertje waar gevist kan worden en gezwommen. Mooie plek super uitzicht. Vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke familie camping

Fam P,
30-7-2018

Een nette camping midden in de natuur. De camping eigenaren zijn persoonlijl erg betrokken.

Bij de camping is een mooi zwem/vismeer en er stroomt een leuk beekje langs waar de kinderen in kunnen spelen. Leuk is ook de vuurplek op elk veld.

Wij hebben genoten van onze vakantie. Als je op zoek bent naar een 5 sterren camping met strakke velden en glimmende regendouches dan moet je hier uiteraard niet zijn:)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Genoten! Natuurrijk! Relax!

Fam Knops,
29-7-2018

Heerlijke vakantie gehad. Prachtige natuur rijke camping. Ideaal voor mensen die houden van rust en natuur! Netjes en schoon sanitair.

Geweldig dat je hier bij je tent een vuurtje mag stoken ( speciaal aangelegde vuurplaatsen) Kinderen ( 4 en 6 jr) hebben zich super goed geamuseerd in de speeltuin, zwembad, in het riviertje!

Camping eigenaren Eva en Gert-Jan waren erg behulpzaam.

Kortom een camping om zeer zeker een keer te bezoeken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Meike,
26-2-2018

We hebben genoten van deze prachtige plek, mooie natuur, gezellige camping. Hoewel we al vele jaren in Frankrijk hebben gekampeerd, was dit gebied nog helemaal nieuw voor ons. De omgeving is zeer divers; prachtige bossen, mooie uitkijkpunten en vele watertjes. Onze kinderen hebben zich erg vermaakt op de camping, waar voldoende activiteiten worden georganiseerd, maar ook in de speeltuin, het zandstrand en niet te vergeten de trampolines vielen zeer in de smaak!

Minder puntje vonden we het restaurant; dit zou wel wat vernieuwing en meer gezelligheid mogen krijgen.

Wij zoeken volgend jaar weer een ander gebied op, maar voor wie hier nog niet is geweest, zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldigde camping waar we opnieuw hebben geboekt.

Pieter en Kora Brussaard,
5-2-2018

Prachtige camping met diverse meren ( zowel vis als zwem water) natuurlijke plaatsen, grote plaatsen, goed sanitair, goeie sfeer, leuk restaurant, mooi zwembad, kortom, eigenlijk geheel goed. Als er dan een minpuntje genoemd moet worden, tsja, laten we dan het betalen benoemen. Dit kan alleen maar "cash" en, dat is wellicht wat onhandig. Een hele mooie omgeving waar je uren, uren kunt wandelen in mooie ongerepte natuur, met goed aangegeven routes. De camping beheerders weten enorm veel van de omgeving en, heel leuk, gaan ook gezellig mee. Voor diegene die dit belangrijk vinden, er heerst een ontspannen Christelijke sfeer maar, zeker niet "opdringerig". Je mag meedoen maar je wordt niet vervelend aangekeken als je dit niet doet. Leuke plaatsjes in de buurt, eindelijke weer eens een echte "rommelmarkt" in St Priest... O zo de moeite waard. Al met al, we hebben voor het eerst in onze campeer carrièrre voor de 2e opeenvolgende keer geboekt en, dat is uniek voor ons maar zegt genoeg!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping met veel activiteiten

Mathilda,
4-9-2017

Prachtige, parkachtige camping met kabbelende beek en twee meren. Wij hadden een zeer ruime plek vlakbij het sanitair. Opvallend vonden wij dat het 's avonds heerlijk rustig was, terwijl er toch best wat tieners waren. Top zijn de kampvuurplaatsen op elk veld.

Geertjan en Eva werken hard en doen hun best om jou een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Ze kunnen voor je reserveren en hielpen ons ook toen de auto pech had door de garage te bellen. Ze wisten ook veel te vertellen over de omgeving.

Er werden veel en leuke activiteiten georganiseerd, zowel voor kinderen als tieners als volwassenen. Het animatieteam was aardig.

De zondagse kerkdienst vonden wij ook fijn.

Eerste winkel is op 20 minuten rijden, maar vers brood was elke ochtend te bestellen op de camping.

Het zwembad was steeds groen, maar de kinderen stoorden zich daar niet aan, dus vonden wij niet vervelend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Frans,
3-9-2017

Fijne camping in een prachtig gebied. De 2e keer voor ons. Wat een geweldig terrein met z'n meren en de beek, de rust, het uitzicht, de omgeving! Gert Jan en Eva werken hard aan hun camping en bieden ons wat we zoeken op vakantie. Wij hadden wel graag gezien op de website dat er een christelijke organisatie op de camping is; de eerste keer dat we er waren was dit een verrassing, terwijl we er liever zelf een keuze in hebben. Het restaurant kan wel een upgrade gebruiken, maar met de plannen van hen om er een Franse uitbater in te zetten, komt dat vast goed. Jammer dat het zwembad weer groen werd, er is hard gewerkt aan de bouw van de beide zwembaden. Voor mij als visser een walhalla, veel karpers en zeelt in het grote meer. Ook de kinderen hebben weer super genoten en willen volgend jaar weer. Kort om heerlijke rustige camping waar het prima vertoeven is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi gelegen camping met rust en ruimte

Fam van Ketel,
25-8-2017

Le paradou heeft ons positief verrast!

De ruimte om zelf een plek uit te zoeken (er was ruim voldoende plek) was voor ons ideaal. Lekker op een rustig plekje gestaan met uitzicht op een meer vanaf de heuvel. Voldoende te doen op de camping en recreatie activiteiten naar keuze om deel te nemen, ook voor onze kinderen. Leuk recreatieteam en vriendelijke eigenaren. Ze wisten veel over de omgeving en geven goed advies, ook bij calamiteiten. Mooie omgeving, ideaal voor wandelingen en mooie mtb routes! Voor je boodschappen(25 min) en bezoek aan een grote stad(45 min) ben je wel even onderweg. Nederlandstalige camping met de mogelijkheid op zondag een kerkdienst te bezoeken op de camping, dit vonden wij erg prettig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Was geweldig

Pieter,
25-8-2017

Heerlijk ruime plaats gelijk aan het bos.

Heerlijk rustige omgeving

Lekker wandelen in de bossen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradou in Saint-Priest-la-Prugne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.