Vakantiehuis Havre du treize

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Havre du treize

• 2018
    10Marie Hulsbosch22-10-2018

Alles aanwezig. Rustige ligging!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10hulsbosch anne21-10-2018

Top locatie

mooie locatie, het uitzicht is fenomenaal. de ruime kamers en leefruimte zijn top. je hebt verschillende terrasjes en aan het zwembad is het rustig vertoeven. De locatie is een mooie uitvalbasis om de omgeving te verkennen. We hebben er fietstochten gemaakt, wel very heavy maar deed deugd. Iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer. En er is een ruime kinderkamer voorzien op het eerste verdiep. Gaan er zeker nog terug naartoe.

Gereisd met partner in juli 2016

• Oude reviews

10Le Roy29-01-2017

Uitstekende vakantie: unieke plek

Met een vriendengroep verbleven we een week in de villa. Ruimte zat. Alle comfort en uitstekend ge-equipeert. Een plek waar je tot rust kan komen. Grote tuin en veel parkeerruimte in de schaduw. Uitstekende vakantie gehad met mooi weer, met een prachtig verwarmd zwembad en mooie uitzichten. Uitzicht is fenomenaal zowel op de helling als aan het zwembad als en zwembad is trouwens perfect onderhouden. We genieten nog na van de fijne zomerse avonden op het avond-zonneterras met een gezellig afzakkertje!!!. Om boodschappen te doen moet je wel een stukje de berg af.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Achim18-07-2016

Tot de volgende keer!

Rustig gelegen, maar dichtbij vele bezienswaardigheden.

Mooie regio.

Ruim huis met voldoende toebehoren voor een comfortabele vakantie en voldoende privacy voor alle gasten.

Fijn verwarmd zwembad met super uitzicht op het lager gelegen dorp en de bergen.

Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9V.P24-10-2015

Een aanrader a onze vrienden, kennissen,collega's

We hebben een heel goede vakantie gehad. Onze ervaring van de villa was zeer positief. Zeer ruime woning: er is echt véél leefruimte voor twee gezinnen, elk kan een eigen plekje zoeken als hij daar behoefte aan heeft. De kinderen vonden de grote kinderkamer super. Héérlijke uitstapjes gemaakt in de omgeving: typische dorpjes bezocht, verrassend de ongerepte natuur en de rijke geschiedenis van de omgeving. We merkten wel op dat het water van het zwembad warmer was bij het begin van de vakantie dan meer naar het einde. We hadden een vermoeden dat de onderhoudsman de temperatuur had bijgeregeld. Het was wel heel proper water en het zwembad op zich was ook proper. Ondanks een defect bij een deel van de buitenverlichting ontbrak het ons 's avonds niet aan gezelligheid :een koel glas wijn op het sfeervol terras aan de slaapkamer, onder de sterrenhemel genoten we van de stilte en de natuur. Volledig ont-stressen, de perfecte vakantie om de batterijen terug op te laden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Caro11-08-2015

Het is zalig vertoeven in Havre du Treize

Bij aankomst was ik onmiddellijk aangenaam verrast door de grootte van het vakantiehuis. De grote gemeenschappelijke ruimtes en slaapkamers geven een gevoel van ruimte, rust en vakantie.
    Vooral het uitzicht aan het zwembad heeft mij kunnen bekoren. Het zwembad was zalig, het is zout water, dus geen schrik voor verkleuringen van je badpak of geblondeerde haren. Er zijn maar liefst 3 terrassen aan het vakantiehuis, zo kan je op elk moment van de dag aan de juiste kant gaan zitten, dat maakt dat je het altijd aangenaam vertoeven is in Havre du Treize. Ook de charme van de nabijgelegen dorpjes, de heldere sterrenhemel en de prachtige wijngaarden maken dat ik zo terug zou willen naar deze streek en dit vakantiehuis.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Vakantiehuis Havre du treize info