Camping Les Chapelains

FrankrijkRhône - AlpsSaillans

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Les Chapelains voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 127 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 127 reviews
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

127 Reviews over Les Chapelains

• 9Miranda Snel04-12-2021

Een hele fijne plek om te zijn

Mijn beoordeling zegt al iets over hygiëne, ligging, enz. Daar komt bij dat het een kleinschalige gemoedelijke camping is met hele prettige eigenaren.

• 9Jan30-11-2021

geweldige vakantie

Mooie camping, prachtig aan de rivier. Sanitair is prima en wordt iedere dag goed schoon gemaakt. Dorpje heel leuk op loop afstand! En de campingeigenaren zorgen voor een warm onthaal in een mooie en relaxte omgeving.

• 9Fam. Seegers14-10-2021

Rustige camping met toegang aan de rivier de Drome

Rustige camping met aandacht voor de natuur en gelegen aan de rivier. Mooie plekjes voor camper, caravan of tent, met of zonder schaduw. Douche en wc zeer schoon en ook voldoende als het vol staat. Geen hele grote camping maar dat is juist de charme ervan. Misschien voor mensen met grotere kinderen wat te rustig. Met honden prima te doen, je kunt er heerlijk wandelen en de rivier is een plus. Zeer vriendelijke eigenaren spreken naast Frans, Engels, Duits ook een mondje Nederlands.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Margreeth van Dam27-09-2021

Prima camping, leuke rivier, drukke weg

Vriendelijke eigenaar, mooie ligging aan de rivier waar het heerlijk toeven is (waterschoenen mee!) Prima toiletgebouw wat goed schoongemaakt wordt. Wij waren in het naseizoen, maaltijden alleen op vrijdag en zaterdag.. Op loop afstand van Saillans, waaar prima restauarantjes zijn. Het camper/caravan gedaalte maakte op mij een volle indruk, het tentgedeelte was bijna leeg en heerlijk ruim. Echt minpunt vond ik de drukke weg, mijn man wende er snel aan maar ik bleef het horen. Veel te doen in de buurt!

• 9PraktijkStralendLicht31-08-2021

Prachtige camping voor heerlijke vakantie

Voor ons is camping Les Chapelains echt thuis komen in Frankrijk. Vriendelijke eigenaren, heerlijke kampeerplekken onder de bomen, mooie rivier, goed sanitair, een groot speelveld en goed eten. Het geluid van de weg is er, maar maakte ons verblijf niet minder aangenaam. Omgeving is prachtig, veel te zien, mooie plekjes aan de rivier en bied ook veel wandel/fiets plezier. Het dorp Saillans is gezellig met op zondag een locale specialiteiten (en toeristen) markt, kleine supermarkt en tankstation. Grote supermarkten in Crest of Die.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Miep29-08-2021

Super genoten!

Prettige schone rustige camping op een mooie locatie waar in de buurt leuke uitstapjes te doen zijn. Vriendelijke eigenaren. Wij stonden op de ramiere wat ons goed beviel,zon en schaduw. De weg hebben wij niet als hinderlijk ervaren. Lekker eten en heerlijk brood. Al met al een camping om weer terug te komen!

• 6Dhr van Geffen25-08-2021

Niet nog eens vanwege overlast doorgaande weg

Deze camping viel ons wat tegen. De tent plekken liggen weliswaar mooi onder de bomen, dichtbij de rivier, maar de doorgaande weg is goed hoorbaar. Deze loopt nl meteen aan de overkant van de rivier. Zowel langs de rivier als op de camping ervaar je hier best wel overlast van. Positief: een groot sportveld naast de camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Bianca24-08-2021

Geweldige camping in prachtige omgeving.

Leuke gezellige camping met oog voor de natuur. Schoon sanitair. Schaduw plekken voor hond. Eigenaren waren moe van seizoen maar toch aardig!Heerlijk brood! Aanrader Provençaalse avond met live muziek op de camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Fokko Rijkens23-08-2021

Helemaal tot rust gekomen

Zeer gastvrije eigenaren. In deze Corona-crisis voelt deze camping zeer veilig. Over de omgeving niets dan lof. Erg prettig is dat het prachtige oude stadje Saillans op loopafstand is, mocht je een keer geen gebruik willen maken van de overigens prima keuken van de camping! De weg aan de overkant van de Drome hoor je soms tussen het geluid van de cicaden en de rivier... De plekken voor de tenten zijn erg groot zonnig en schaduwrijk tegelijk. Kortom...ik maak iets teveel reclame...Volgend jaar zijn wij er hoop ik weer...

• 10Eetgelegenheden
  • 8Fam. Boer10-08-2021

Heerlijke vakantie gehad!

Vandaag terug gekomen van 2,5 heerlijke weken op de camping. Gastvrije eigenaren, mooie en schone stacaravan, genoten aan het riviertje en heerlijke wijntjes gedronken op ​het terras!

• 7Eetgelegenheden

Camping Les Chapelains info