Camping Les Chapelains

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

112 reviews over Camping Les Chapelains

• 9Liesbeth de Gier20-08-2019

Een hele fijne kleinschalige camping!

Een super fijne kleinschalige camping met persoonlijke touch door de betrokken en vriendelijke eigenaren Jean-Michel en Alice. Ik kom hier nu een aantal jaar tijdens de zomervakantie met veel plezier met mijn jonge zoon. De camping ligt aan de rivier de Drôme waar je heerlijk kan zwemmen, kanoën, in een grote zwemband je mee kan laten voeren door de stroming of gewoon kan zonnen met de voetjes in het water. Veel leuker dan aan zee vindt mijn zoon. We verbleven in een super-de-luxe design Coco-Sweet tent (daar staan er maar 2 van) compleet met buiten keuken. Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd, maar alles met smaak en kleinschalig. Op het kleine terras kan smakelijk worden ontbeten, geluncht of gedineerd. Op 15 minuten loopafstand ligt het mooie dorpje Saillans, maar in de wijde omgeving zijn er veel schitterende dorpen en mooie natuurgebieden. Het gebied de Drôme heeft veel te bieden!

• 7Eetgelegenheden

Alice&Jean-Michel, Propriétaire || Eigenaar, 21-08-2019

Bonjour Liesbeth. Heel erg bedankt voor deze zeer mooie recensie die ons hart in het hart gaat. Het is altijd een plezier om je te verwelkomen en je zoon te zien groeien en plezier te hebben met zijn vrienden. We hebben het geluk onze camping in de Drôme-vallei te runnen ... Met vriendelijke groeten

• 9Catherine Jochems20-08-2019

Graag nog een keer!!

Camping voor rustzoekers. We hebben hier echt genoten! Vlakbij de rivier; zalig om te vertoeven. We zaten in een canada-tent en deze stond naar onze mening op het allermooiste plekje van de camping; in de schaduw, uitzicht op een veldje en veel privacy. Je hoort inderdaad de weg tegenover de rivier maar dat heeft ons niet gestoord. Proper en goed onderhouden sanitair. Vriendelijke en gemoedelijke uitbaters, familiale sfeer. Ook de omgeving heeft ons verrast. Hier willen we zeker nog eens terug komen!

Alice&Jean-Michel, Propriétaire || Eigenaar, 21-08-2019

Bonjour Catherine en Dries. Bedankt voor het delen van uw ervaringen en voor uw positieve beoordeling. We hebben genoten van je hier en verwelkomen je graag nog een keer. Onze Canada Bungalow is erg populair, dus zorg ervoor dat je van tevoren boekt. Met vriendelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam Deboysere15-08-2019

Rustige toffe kleine camping

Leuke rustige kleinschalige camping. S'nachts ook stil. Vriendelijke uitbaters. Toegekomen na sluitingstijd en de uitbater onthaalde ons met een brede glimlach. Accomodatie ook aangepast aan kleine kindjes, babybadje ect. Proper sanitair. Douches hebben warm water maar is in een open gebouw, afhankelijk van welk moment op de dag je gaat kan dit wel wat fris zijn na het douchen. Hondvriendelijk. Wij stonden aan het voetbal veld, was handig voor de hond. Ondergrond afhankelijk van de plaats. Plaatjes in het midden van de caming zijn met kleine stenen, was niet zo handig voor ons met een kleine baby, maar we mochten ons zonder problemen direct verplaatsen van de campinguitbater. Andere plaatsen ondergrond met gras. Gezellig dorpje op wandelafstand (+-15min wandelen), waar je alle basis inkopen kan doen. Enig minpunt, het is niet mogelijk om met een camper onder de populieren aan het water te staan. Op de site zelf staat er van wel.

• 10Staat v/h sanitair

Alice&Jean-Michel, Propriétaire || Eigenaar, 16-08-2019

Bonjour Wim. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring in detail te delen. Het helpt ons onze service te verbeteren voor een betere klanttevredenheid. Wat betreft de informatie op de website over de gebieden waar kampeerders kunnen verblijven, is het gebied dat het dichtst bij de rivier ligt de "ramière". Het gebied "onder de populieren" bevindt zich in het bovenste gedeelte van de camping en is niet toegestaan ​​voor kampeerders. Met vriendelijkee groeten,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jeroen, Miranda en Stein12-08-2019

Volged jaar weer!!

Wij zijn voor het derde achter een volgende jaar met veel plezier 2 weken op deze camping geweest. Keinschalige camping met een aantal vaste accommodaties die verdeeld over de camping staan met in het eerste deel een camper/caravan plek en bij de rivier tussen de bossen leuke plekken voor tenten. Sanitair is prima en wordt iedere dag goed schoon gemaakt. Je kan in het eenvoudige restaurantje voor een prima prijs/kwaliteit goed eten en lekkere drankjes krijgen met uiteraard het lokale Markus bier van de tap. De omgeving biedt heel veel mogelijkheden. Lekker struinen langs de rivier, de bergen in, het knusse Saillans bezoeken of met de auto iets verder weg. Jean Michel en Alice hebben de camping 3 jaar geleden overgenomen. Na 3 seizoenen hebben ze de routine van het runnen van een camping goed te pakken en doen ze dat met zichtbaar veel plezier en uitermate behulpzaam.

Alice&Jean-Michel, Propriétaire || Eigenaar, 16-08-2019

Bonjour Miranda en Jeroen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen en voor je vriendelijke reacties. Het is altijd een genoegen om u hier te hebben en onze klanten gelukkig te maken. Met vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Edwin en Alice11-08-2019

Geweldige tijd gehad!

Wat een fijne camping is dit! We stonden met onze tent op een heerlijke, ruime, schaduwrijke plek. Vanaf daar konden we makkelijk doorsteken naar de rivier, wat we elke dag wel even deden om te zwemmen, spelen of wandelen. Het dorpje Saillans is op loopafstand (15 minuten, maar met een peuter en kleuter een half uur ;)), en daar is regelmatig wat te beleven. De camping eigenaren waren aardig en behulpzaam. Kortom: twee weken genoten!

• 8Irma Philips04-08-2019

Mooie camping vriendelijke eigenaar, prachtig aan de rivier. Jammer dat we een kleine plek hadden waar je de weg wat hoorde. Dorpje heel leuk op loop afstand! We komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Sophie30-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben 8 nachtjes op deze camping gestaan en heel erg genoten! De rivier is lekker dichtbij. Heel mooi en schoon sanitair en een super ontvangstcomité van de eigenaren!! Ook voor de kinderen genoeg te doen.. kortom helemaal top!

• 8Familie Bron30-07-2019

Zeker nog een keer terug!

Op de 8 dagen dat we op deze camping hebben gestaan hebben we het super naar ons zin gehad. De kinderen konden heel fijn spelen in de rivier, die overigens leuke zwem plekken heeft, dus ook voor de minder veel te doen. De eigenaren zijn super gastvrij en wij voelden ons er gelijk goed bij. Er zit een goed restaurant bij met een leuke bar. Ook het sanitair is dik in orde. De camping is zeker een aanrader!

• 9Familie van Marle29-07-2019

Heerlijk!!!!!

Wat een heerlijke plek.... Kleinschalige plek, gelegen aan een mooi riviertje met voor iedereen wat wils. Kinderen worden op een hele fijne en soepele manier opgenomen in de campingsfeer. ... En de campingeigenaren zorgen voor een warm onthaal in een mooie en relaxte omgeving.

• 9Eetgelegenheden

• 9Sander28-07-2019

Fantastisch!!

Geweldige camping met hele leuke eigenaren. Leuke camping gasten en een hele fijne sfeer!

• 10Staat v/h sanitair

Alice&Jean-Michel, Propriétaire || Eigenaar, 02-08-2019

Bonjour Sander. Bedankt dat je bij ons bent gebleven en je ervaringen hebt gedeeld. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en hopen je weer te zien in onze prachtige Drôme-vallei. Met vriendelijke groeten

14 tips over Camping Les Chapelains

• Marianne, 17-01-2014

Alle plaatsen zijn mooi, de een iets groter dan de andere, maar de eigenaren doen er alles aan om iedereen een plaats naar hun zin te geven.

• Esther, 08-01-2014

Waterschoenen, luchtbedjes en banden mee voor veel waterplezier!

• Jojo, 12-08-2013

Een rondleiding bij Clarette de Die!!!

5 vragen over Camping Les Chapelains

• Marry Eenkhoorn-Wolff, 08-06-2019

fietsen

kun je vanaf de camping met een e-bike leuk fietsen?

• yvonne, 24-02-2019

Klimmen met touw of kleitensteigen/ viaferrata

Goedenmidddag Weet iemand Waar je in t gebied dit kan doen? We hebben zelf de matrialen en ervaring al mn man en zonen een 5 a 6 voor. groetjes Yvonne

• baard, 21-03-2014

is deze camping leuk voor kinderen van 3 en 7 jaar

is er wat vermaak op de camping, een speeltuintje? en is de rivier geschikt voor kleine kindjes om te spelen?

Irma, 24-03-2014

Hallo baard,

De camping is zeker geschikt voor kleintjes. Het klimtoestel stelt niet veel voor en staat bij de bar/douches. Echter de rivier biedt veel vertier. Langs de buitenbocht stroomt hij snel en wild(er) ...erg leuk voor luchtbedden en banden. Echter de binnenbocht (= kant van de camping) is zeer geschikt voor de kleinere kinderen. Je kunt daar ook erg goed "aftakkingen" bouwen met de zeer vele keien en kleine, ondiepe stroompjes realiseren voor de kleintjes... Ouders zetten een klapstoel in het water en genieten maar! Heerlijk spelen en visjes vangen, mooie stenen zoeken, stenen stapelen enz.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig