Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Le Pont d'Espenel

• 7Wils11-08-2019

Heerlijk ontspannen zonder poespas.

Geweldige camping aan de rivier de Drome. Je kan er direct vanaf het kampeerterrein de rivier in lopen. Gezellig publiek van alle leeftijden. Verouderd sanitair. Elke vrijdag mosselen eten en op woensdag komt de pizzaboer. Verder geen eetgelegenheid op de camping. Een camping zonder luxe, maar daar is de prijs ook naar. Onze kinderen hebben het hier altijd prima naar hun zin. Bijna alle gasten komen jaarlijks terug en kennen elkaar, erg gezellig. Voor ons is het thuiskomen!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 10Rebecca Beerens22-07-2015

super fijne camoing crew

Sanitair is oud maar word goed schoongehouden. Dit is echt een familie camping iedereen kent elkaar en er hangt een hele fijne sfeer ik kom hier elk jaar met mijn hele familie en zou nergens anders heen gaan. De drome die om de camping stroomt is op sommige plaatsen 3meter diep naar mijn weten is er geen camping waar hij dieper is.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Guus Willemse03-08-2013

Buiten het hoohseizoen onze favoriet

Tijdens het hoogseizoen te veel Nederlanders, oplossing: ga buiten het hoogseizoen! De enige camping die ik langs de Drôme ken waar je goed kunt zwemmen omdat het daar diep genoeg is. Iedere dag vers brood en croisants op de camping of anders even naar Saillans om een vers croisantje te halen bij de bakker en die op het terras aan de overkant bij Café des Sports met een grand caffee in de zon te nuttigen: mijn Kockengense vrienden zouden zeggen: 'een 'bruin' leven'!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Reinier14-08-2011

Prima locatie maar rumoerig

De camping ligt op een prima locatie aan de mooie Drôme. Een van de weinige campings met een mooi, toegankelijk strandje. Wel keien, dus waterschoenen mee. De staat van het sanitair is oud en versleten en echt aan vervanging toe. Inderdaad veel NL-ers die soms al vele jaren hier komen. Brengt gezelligheid met zich mee, moet je van houden, maar 's avonds ook rumoer. Overigens wordt je als nieuwkomers zoals wij wel gelijk opgenomen en is er ook een prettige sociale controle.

En waarom zijn het toch altijd weer de Nederlandse jongeren (10 -16 jaar) die tot laat op de avond rond blijven rennen en kabaal maken. Soms tot 2-3 uur 's nachts en dat is toch echt niet nodig. We vonden de camping wat dat betreft wat minder voor onze jonge kinderen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7AvO12-08-2011

Rustige camping maar wel veel Nederlanders

De camping is mooi en ruim. Sanitair is wel oud en veel franse toiletten wat niet erg fijn is. Je kunt er nog simpel eten bestellen en er is een bar/terras bij. Camping is dus prima! Qua bezoekers komen er heel veel Nederlanders die elkaar allemaal kennen. Voor hen gezellig, maar niet voor ons. Hier kan de eigenaar natuurlijk ook weinig aan doen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Koopman24-07-2009

Tip!

Prima camping. Rust, prima sfeer, water en een prachtige omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Le Pont d'Espenel info