Camping La Vallée Bleue

Camping La Vallée Bleue
8,6

8 tips over Camping La Vallée Bleue

F., 16-8-2015

Neem mee: strakke zwembroek, parasol, strandstoeltjes voor bij rivier, waterschoentjes, opblaasband/klein rubberbootje om de stroomversnelling mee af te varen, tafeltennissetje, stevig visnetje (bamboe gaat snel kapot in stroming van de rivier). Neem handwasmiddel mee, de wasmachine wast zeker niet optimaal.

Ga een dagje naar het meertje (plan d'eau du pas des ondes).

Ga op zoek naar de gieren in de bergen, naar de markt in Nyons of de krokodillenfarm (echt heel indrukwekkend).

Khyd, 26-7-2014
Een bezoek aan Mas Sylvia, de wijnboerderij dichtbij sahune. Wij vinden de wijn en rosé erg lekker. Je mag alles proeven. De mensen zijn erg aardig.
Gerrit, 5-8-2013
Een bezoek aan Nyons is zeker de moeite waard. Ook de aasgieren bij saint-may is een waar spektakel. Een grotere koelkast is daar geen overbodige luxe. Je kunt ze op de camping huren.

familie_2, 5-8-2013
vraag om een plaats achteraan camping (bij beekje), zo ver mogelijk van (overigens niet heel drukke) weg af.
Fam de Bever, 4-8-2013
Zorg voor parasols of een schaduw doek. Zorg voor zwembanden voor in de rivier. Camping is aanrader voor jonge gezinnen.
jan beerens, 21-6-2013
Je moet echt naar remuzat. Rechts van het plein kan je heerlijk eten. Ook de provencaalse markt moet je zeker bezoeken. Donderdags en zondags in nyons !pas op de markt is om 13.00 uur afgelopen !

Marsha, 26-7-2012
- zorg voordat je naar de camping rijdt om meteen boodschappen bij Aldi/Lidl te halen. Scheelt een hoop kosten. Ook het tanken bij Le'Clerck (ligt er schuin tegenover) is stukken goedkoper
Iemand die op vakantie gaat, 19-1-2012
Leuke marktjes, en je moet ook gewoon een keer in Lyon zijn geweest!