Camping La Vallée Bleue

Camping La Vallée Bleue
7,9

60 reviews over Camping La Vallée Bleue in het Nederlands

Niet meer tot het sanitair is verbeterd

J.B.
12-8-2018

Verouderde camping met vies, kapot en te weinig sanitaire voorzieningen.

Geen mogelijkheid tot pin betalingen wat echt niet meer kan in deze tijd!

Redelijk.

E.J. Zevenbergen
11-8-2018

Een leuke, kleine camping waarin de basis alles aanwezig is voor een fijn verblijf. Eric is een harde werker die alles voor zijn gasten wil doen. Zwembad en restaurant zijn prima en is niets op aan te merken. Toch wil ik niet voorbijgaan aan de eerdergenoemde punten m.b.t. het sanitair en de rommel, het sanitair is al niet te royaal voor een camping met ca 50 plaatsen en dient dus ook regelmatig te worden schoongemaakt, dit gebeurde niet! Het zou overigens ook erg helpen m.b.t. het schoonhouden als (te) kleine kinderen niet zelfstandig het toilet bezoeken.

Dan de rommel, Erik is op diverse plaatsen op de camping begonnen met werkzaamheden (tuin – tegelwerk – snoeien – opruimen bouwmateriaal) maar hij maakt niets af! Dat geeft inderdaad geen opgeruimde welkome inruk.

Kun je hier doorheen kijken dan is het een leuke camping in een hele mooie omgeving.

Paradijsje aan de rivier

Marleen
7-8-2018

Fijne, kleinschalige camping met prachtige (fruit)bomen en bloeiende struiken. In de eerste week van ons verblijf werd er nog veel gesnoeid, zag er netjes uit daarna. Veel schaduwplekken, ook wel nodig met deze warmte. Wij hadden plaats 47, grote plaats met schaduw en zon aan de rand van de camping. Kids hadden het prima naar hun zin, NL, Belgische en Franse kinderen. 's Avonds speelden zij bij de trampo, daarna nog zwemmen in het zwembad. Sanitair zou schoner mogen zijn, hing er ook vanaf wanneer je ging. Eric werkt van 7.30-0.00 op de camping, ontvangt gasten, doet broodservice, snoeit, is kok in restaurant, en is bovendien zeer vriendelijk en gastvrij. Pizza's die Eric bakt, zijn heerlijk met dunne krokante bodem. Rivier heeft fijne stroomversnelling en helder water, heerlijk om in af te koelen. Ik zou de camping zeker aanraden.

Mooie rustige plek, jammer van de mati schoonmaak

Familie Stumpel
5-8-2018

Na een aangenaam verblijf in 2017 zijn wij hier - normaal doen we dit nooit - een tweede keer naar toe gegaan. Wederom hebben we een fijne vakantie gehad maar de schoonmaak van het sanitair was ondermaats! Douches schoon maar toiletten vaak vies. Duidelijk minder dan vorig jaar, toen het ook al niet heel best was. Er werd eens per dag gepoetst en dat is te weinig voor dit aantal toiletten op een dergelijk aantal gasten. Restaurant ok, prijzen vriendelijk. Fijn uitzicht op omliggende bergen, mooie routjes om te rijden. Plaats (grand confort) was voor onze grote tent, bijzettentje, aanhangwagen en auto voldoende groot. Camping is mooi aangelegd, veel zorg voor alle bomen en planten. Geen ervaring met overwoekerde plaatsen. Twee buitjes gehad dus ook geen modderplaats. Het zwembad is net groot genoeg (hoogseizoen) en aangenaam van temperatuur. Campingtarief 56 euro per nacht (5 pers. / incl. electricitreit). Volgend jaar een nieuwe stek!

Kleine rustige camping. Ranzig sanitair.

Annelies
31-7-2018

Het onderhoud op de camping is gewoonweg slecht. Struiken die de paden bijna overwoekeren, losliggende en gebroken tegels en rubbermatten. Het sanitair was voor ons de grootste afknapper. Wát smerig. Overal centimeters dik spinrag, ook op ooghoogte. Vieze witte aangekoekte strepen op alle muren. Slechts 3 toiletten waarvan 1 Frans hangtoilet) en 3 wastafels (mannen/vrouwen wel apart). Tijdens onze eerste week waren 2 toiletten dicht. Bij doortrekken nummer 3 kwam het rioolwater onder de deuren door. Afrekenen kan niet met pin. Onbegrijpelijk bij zulke bedragen. Corinne vroeg nergens naar, nog geen goede reis gewenst. Eric vooral erg druk met brood afrekenen, ijs scheppen en pizza's bakken: gezien onderhoud niet zijn hoogste prioriteit. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het ondiepe riviertje. Omgeving leent zich goed voor fietsen en wandelen. Boodschappen in Nyons, 15 min auto. Sahune heeft kleine supermarkt en bakkertje.

grote tegenvaller

van meurs
27-6-2018

sanitair en de plaatsen waren verschrikkelijk. van de vier wc s was er maar 1 open.

de anderen waren kapot.

aankomst op de camping een grote rommel bij de entree.

op de plaatsen kwam het onkruid hoger als de struiken en door de vele regen was je plek een modderbende. Dit komt omdat de plaatsen vol ongelijke delen heeft.

al bij al een grote tegenvaller

Mooie camping, prachtige ligging. In het dorp is een kleine winkel, grotere winkels op ongeveer 45 autominuten. Zwembad is mooi en zo ook de speeltuin. De rivier stond heel laag eind juli, begin augustus. Het aantal wc's is onvoldoende in het hoogseizoen. Hierdoor was het vaak vies. De eigenaar is behulpzaam en vriendelijk. In de periode dat wij er waren, waren er ook een grote groep vaste gasten. De vaste kids waren behoorlijk dominant en niet altijd even vriendelijk tegen andere kinderen. Voor ons een reden om niet terug te komen.

Vier jaar geleden ook op deze leuke, gemoedelijke, rustige en kleine camping geweest. Nog steeds:

- mooi, klein (maar groot genoeg voor deze camping) zwembad wordt ook zeer goed onderhouden.

- camping zowel schaduw- als zonplaatsen.

- voor gezinnen met kinderen ideaal: kleine kinderen kunnen weinig kanten op. Grote kinderen/pubers waren er genoeg en trokken met elkaar op.

- voornamelijk Nederlanders.

- prachtige omgeving.

- wifikwaliteit goed en gratis, maar alleen te ontvangen rond zwembad/restaurantje.

Maar… tegenvaller was deze keer het sanitair. De camping was 110% bezet (extra plaatsen gecreëerd). Dan is het sanitairgebouw met zes douches en zes toiletten echt veel te klein. Dus soms wachten, maar - vervelender - ook niet frisse toiletten. Dat had - behalve door meer sanitair bijbouwen - ook door dagelijks vaker schoonmaken van het sanitair voorkomen kunnen worden. Jammer.

Geweldige camping.

Annet Schoorlemmer
7-7-2017

Mooie ruime plaatsen met voldoende schaduw. Behulpzame en zeer vriendelijke campingeigenaren. Speelse indeling, vooral de diverse soorten bomen. Prettig zwembad. 's Ochtends heerlijk vers brood. Leuk restaurant. Wifi gratis rondom terras. Prachtige omgeving voor leuke trips. Kindvriendelijk. Lekkere fruitbromen waarvan je het rijpe fruit zo mocht eten. En niet al te groot. 55 plaatsen. We hebben hier 2,5 week gekampeerd en dat is voor ons doen lang op een camping.

geweldigen een oase van rust

leida
5-8-2016

bij een probleempje onderneemt Eric direct actie - wel of niet of het hem uitkwam-

een geweldig relaxed vakantie in een schitterende omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Bleue in Sahune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Bleue scoort een 7.89 uit 10 op basis van 65 reviews.