Camping La Vallée Bleue

Camping La Vallée Bleue

65 reviews over Camping La Vallée Bleue in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijne camping in mooie omgeving.

Christine
1-9-2018

Mooie kleine camping met ruime plaatsen met veel groen en bloemen. Voordeel is dat je jonge kinderen redelijk onafhankelijk kunt laten zijn omdat het kleinschalig is. Het sanitair lijdt daar wel eens onder, maar toen wij er waren was alles keurig onderhouden. Gehoord dat er volgend jaar sanitair bij komt. Ons kind heeft veel vriendjes gevonden en leuk gespeeld in en bij de rivier, zwembad, speeltuintje met pingpongtafel en op de trampoline. Je kunt mooie wandelingen maken en fietsen is er helemaal geweldig. In Condorcet is een manege waar je mooie buitenritten maken kunt op goed verzorgde paarden. Ook met weinig ervaring kun je hier een mooie rit maken. Voor een markt, kun je twee keer per week terecht in Nyons. Er zijn in de buurt ook verschillende locale markten. Wij hebben redelijk vaak op de camping op het terras gegeten (service en eten waren goed), maar hebben in de buurt (Vinsobres, Villeperdix) ook leuke restaurants gevonden.

Echt prachtige camping met top eigenaar!

Fam. Schoemaker
28-8-2018

Wat een prachtige camping! Nog nooit zoveel mooie verschillende bomen en struiken gezien. Op 2 plekken op de weggetjes hing het iets over de weg, maar dat vonden wij geen probleem. Elke plek ziet er anders uit. Wij stonden op nr. 50. Zeer grote plek (grote vouwwagen en nog ruimte voor 2 verschillende plekken om te zitten). Op een paar passen verwijderd van het riviertje en als we vooraan de plek zaten hadden we prachtig uitzicht op de berg. Gelukkig geen slagboom en asfaltweggetjes. De rivier is fantastisch, met stroomversnelling, dammetjes bouwen en verdiept gedeelte waar je kunt zwemmen. Zwembad heeft heerlijk warm water, waar je s avonds ook nog lekker (in kleurig verlicht zwembad) kunt zwemmen. Maar de gastvrijheid, vriendelijkheid en relaxheid van Eric was helemaal fantastisch! Je komt helemaal tot rust. Kinderen (8,12,15) hebben ook genoten! Toiletten waren echt niet ranzig, kon iets schoner, maar zijn idd later goed gereinigd!

Camping is voor ons klein geheim paradijsje.

Henk en Anneke
27-8-2018

Prima plaatsen, lekker ruim, mooie begroeiing, lijkt wel een tuin. Plaatsen hebben bijna alle voldoende schaduw, maar wil je zo nu en dan in de zon, dan zijn die plaatsen er ook. Lekker zwembad, speelse vorm en mooi terras om ijsjes te eten of in de avond lekker te genieten van Eric's kookkunst. Ook de omgeving is prachtig, mooie wandelingen zijn te maken. Als de camping volledig bezet is, dan is het sanitair wat krap bemeten.

Fantastisch!

Sophie
27-8-2018

Top plek! Rustige en grote plekken met veel schaduw. Bakker en supermarkt op loopafstand van de camping. Fijn zwembad waar je ook lekker kan zonnen/boekje kan lezen. Ons favoriete plekje van de camping is de beek. Sanitair is schoon en werkt allemaal goed. Het wordt minimaal een keer per dag schoongemaakt. Op de camping kan je prima eten voor een goede prijs. Eigenaren zijn erg hartelijk en attent! Kortom, een heerlijke plek voor een relaxte vakantie!!

Super!

Britt en Felix
18-8-2018

Heerlijke grote plaatsen met veel schaduw en privacy. Toen wij er waren was het rustig op de camping. De eigenaren hebben zich duidelijk iets aangetrokken van de kritiek op het sanitair: alles is grondig schoongemaakt en ziet er weer fris uit. Wij zijn vriendelijk ontvangen en altijd met een glimlach geholpen en hebben een hele leuk week gehad op de camping!

Oja, en de pizza's zijn heerlijk :)

Niet meer tot het sanitair is verbeterd

J.B.
12-8-2018

Verouderde camping met vies, kapot en te weinig sanitaire voorzieningen.

Geen mogelijkheid tot pin betalingen wat echt niet meer kan in deze tijd!

Redelijk.

E.J. Zevenbergen
11-8-2018

Een leuke, kleine camping waarin de basis alles aanwezig is voor een fijn verblijf. Eric is een harde werker die alles voor zijn gasten wil doen. Zwembad en restaurant zijn prima en is niets op aan te merken. Toch wil ik niet voorbijgaan aan de eerdergenoemde punten m.b.t. het sanitair en de rommel, het sanitair is al niet te royaal voor een camping met ca 50 plaatsen en dient dus ook regelmatig te worden schoongemaakt, dit gebeurde niet! Het zou overigens ook erg helpen m.b.t. het schoonhouden als (te) kleine kinderen niet zelfstandig het toilet bezoeken.

Dan de rommel, Erik is op diverse plaatsen op de camping begonnen met werkzaamheden (tuin – tegelwerk – snoeien – opruimen bouwmateriaal) maar hij maakt niets af! Dat geeft inderdaad geen opgeruimde welkome inruk.

Kun je hier doorheen kijken dan is het een leuke camping in een hele mooie omgeving.

Paradijsje aan de rivier

Marleen
7-8-2018

Fijne, kleinschalige camping met prachtige (fruit)bomen en bloeiende struiken. In de eerste week van ons verblijf werd er nog veel gesnoeid, zag er netjes uit daarna. Veel schaduwplekken, ook wel nodig met deze warmte. Wij hadden plaats 47, grote plaats met schaduw en zon aan de rand van de camping. Kids hadden het prima naar hun zin, NL, Belgische en Franse kinderen. 's Avonds speelden zij bij de trampo, daarna nog zwemmen in het zwembad. Sanitair zou schoner mogen zijn, hing er ook vanaf wanneer je ging. Eric werkt van 7.30-0.00 op de camping, ontvangt gasten, doet broodservice, snoeit, is kok in restaurant, en is bovendien zeer vriendelijk en gastvrij. Pizza's die Eric bakt, zijn heerlijk met dunne krokante bodem. Rivier heeft fijne stroomversnelling en helder water, heerlijk om in af te koelen. Ik zou de camping zeker aanraden.

Mooie rustige plek, jammer van de mati schoonmaak

Familie Stumpel
5-8-2018

Na een aangenaam verblijf in 2017 zijn wij hier - normaal doen we dit nooit - een tweede keer naar toe gegaan. Wederom hebben we een fijne vakantie gehad maar de schoonmaak van het sanitair was ondermaats! Douches schoon maar toiletten vaak vies. Duidelijk minder dan vorig jaar, toen het ook al niet heel best was. Er werd eens per dag gepoetst en dat is te weinig voor dit aantal toiletten op een dergelijk aantal gasten. Restaurant ok, prijzen vriendelijk. Fijn uitzicht op omliggende bergen, mooie routjes om te rijden. Plaats (grand confort) was voor onze grote tent, bijzettentje, aanhangwagen en auto voldoende groot. Camping is mooi aangelegd, veel zorg voor alle bomen en planten. Geen ervaring met overwoekerde plaatsen. Twee buitjes gehad dus ook geen modderplaats. Het zwembad is net groot genoeg (hoogseizoen) en aangenaam van temperatuur. Campingtarief 56 euro per nacht (5 pers. / incl. electricitreit). Volgend jaar een nieuwe stek!

Kleine rustige camping. Ranzig sanitair.

Annelies
31-7-2018

Het onderhoud op de camping is gewoonweg slecht. Struiken die de paden bijna overwoekeren, losliggende en gebroken tegels en rubbermatten. Het sanitair was voor ons de grootste afknapper. Wát smerig. Overal centimeters dik spinrag, ook op ooghoogte. Vieze witte aangekoekte strepen op alle muren. Slechts 3 toiletten waarvan 1 Frans hangtoilet) en 3 wastafels (mannen/vrouwen wel apart). Tijdens onze eerste week waren 2 toiletten dicht. Bij doortrekken nummer 3 kwam het rioolwater onder de deuren door. Afrekenen kan niet met pin. Onbegrijpelijk bij zulke bedragen. Corinne vroeg nergens naar, nog geen goede reis gewenst. Eric vooral erg druk met brood afrekenen, ijs scheppen en pizza's bakken: gezien onderhoud niet zijn hoogste prioriteit. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het ondiepe riviertje. Omgeving leent zich goed voor fietsen en wandelen. Boodschappen in Nyons, 15 min auto. Sahune heeft kleine supermarkt en bakkertje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Bleue in Sahune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.