Camping La Vallée Bleue

Camping La Vallée Bleue
8,6

54 reviews over Camping La Vallée Bleue in het Nederlands

Mooie camping, prachtige ligging. In het dorp is een kleine winkel, grotere winkels op ongeveer 45 autominuten. Zwembad is mooi en zo ook de speeltuin. De rivier stond heel laag eind juli, begin augustus. Het aantal wc's is onvoldoende in het hoogseizoen. Hierdoor was het vaak vies. De eigenaar is behulpzaam en vriendelijk. In de periode dat wij er waren, waren er ook een grote groep vaste gasten. De vaste kids waren behoorlijk dominant en niet altijd even vriendelijk tegen andere kinderen. Voor ons een reden om niet terug te komen.

Vier jaar geleden ook op deze leuke, gemoedelijke, rustige en kleine camping geweest. Nog steeds:

- mooi, klein (maar groot genoeg voor deze camping) zwembad wordt ook zeer goed onderhouden.

- camping zowel schaduw- als zonplaatsen.

- voor gezinnen met kinderen ideaal: kleine kinderen kunnen weinig kanten op. Grote kinderen/pubers waren er genoeg en trokken met elkaar op.

- voornamelijk Nederlanders.

- prachtige omgeving.

- wifikwaliteit goed en gratis, maar alleen te ontvangen rond zwembad/restaurantje.

Maar… tegenvaller was deze keer het sanitair. De camping was 110% bezet (extra plaatsen gecreëerd). Dan is het sanitairgebouw met zes douches en zes toiletten echt veel te klein. Dus soms wachten, maar - vervelender - ook niet frisse toiletten. Dat had - behalve door meer sanitair bijbouwen - ook door dagelijks vaker schoonmaken van het sanitair voorkomen kunnen worden. Jammer.

Geweldige camping.

Annet Schoorlemmer
7-7-2017

Mooie ruime plaatsen met voldoende schaduw. Behulpzame en zeer vriendelijke campingeigenaren. Speelse indeling, vooral de diverse soorten bomen. Prettig zwembad. 's Ochtends heerlijk vers brood. Leuk restaurant. Wifi gratis rondom terras. Prachtige omgeving voor leuke trips. Kindvriendelijk. Lekkere fruitbromen waarvan je het rijpe fruit zo mocht eten. En niet al te groot. 55 plaatsen. We hebben hier 2,5 week gekampeerd en dat is voor ons doen lang op een camping.

Oude reviews (archief)

geweldigen een oase van rust

leida
5-8-2016

bij een probleempje onderneemt Eric direct actie - wel of niet of het hem uitkwam-

een geweldig relaxed vakantie in een schitterende omgeving

Prachtige camping!

Ilvy
22-7-2016

Wij zijn in juli 11 nachten op deze camping geweest. Wat een prachtige camping! Hele mooie plaatsen, leuk zwembad, super rivier en vooral de rust! Onze kids ( 9 +11) hebben hier de tijd van hun leven gehad. Heel veel speelkameraadjes, uren gespeeld in de rivier, enz. Ook onze hond heeft het super naar zijn zin gehad. Zeker de rivier was een aanrader, rustig erdoor wandelen zonder iemand te storen. Het sanitair is beperkt, maar wel steeds proper. Op de camping lekker brood en croissants op bestelling. In het dorpje ( 5min wandelen) vind je ook een lekker bakkertje. Er is ook een kleine supermarkt waar je eigenlijk alles kan krijgen. Ons zien ze er volgend jaar zeker terug.

Heerlijk

claire
19-6-2016

We waren in het voorseizoen op deze camping in een verhuur accommodatie.

Dat was prima in orde. Leuke sfeervolle plek en persoonlijke ontvangst. De eigenaars maken het je echt naar de zin en zijn ook steeds bezig met vernieuwing.

Vanaf de camping leuke uitstapjes naar oa Nyons en Orange. Zwembad was net gevuld, dat was nog erg koud. De rivier was leuk om te vissen.

Fijne camping!

F.
16-8-2015

Fijne camping, grote plaatsen. Camping zeer verzorgd. Veel fruitbomen en bloemen, wat de camping een romantisch uiterlijk geeft. Veel bomen waar je lekker je hangmat in kan ophangen. Een camping zonder al teveel regeltjes. Heerlijk eten in het restaurantje. Een kleine camping met een prachtig zwembad (je kunt zonnebaden op kunstgras, ideaal) en rivier waar allemaal stroomversnellingen worden gebouwd om met de band van de rivier af te stromen.

Nadeel is de vele heggetjes , daardoor minder contact tussen de kampeerders. De kinderen hebben hier geen last van. Zij ontmoeten elkaar bij de trampolines, de rivier en de speeltuin. Onze kinderen van 4 en 7 konden prima alleen over de camping.

Wij hadden plek 53, een mooie grote plek. Houd er rekening mee dat je tegen een soort stortplaats van puin aan staat te kijken. Ook is het een stalling van oude caravans. Daar tegenover stond dat we wel prachtig uitzicht op de bergen hadden en geen overburen. De weg hadden we helemaal geen last van.

Hele fijne kleine camping!!

Patrick en Jessica
16-8-2015

Dit jaar voor de 5e keer bij La Vallee Bleu gekampeerd. Het blijft echt zo'n heerlijke plek. Leuk zwembad, over het algemeen vrij grote plekken, restaurantje op de camping (verwacht geen culinaire hoogstandjes en je kunt er prima eten) heerlijke rivier, geen animatie (helemaal top) en net sanitair (een extra sanitair gebouw zou wel mogen). Heel veel kinderen van 0-15 jaar dus altijd wel iemand om mee te spelen! Erik doet nergens moeilijk over en is altijd bereid je te helpen als je hulp nodig hebt. Genoeg leuke dingen in de omgeving te doen (marktjes, wandelingen, fietsroutes, bomenklimparcours, glijbanenpark etc.). Wij vinden het echt een heerlijke plek!!

Heerlijk voor kinderen!

Khyd
26-7-2014

Als passanten deze camping aangedaan en twaalf nachten gebleven. Dit kwam vooral omdat onze kinderen het er enorm naar de zin hadden. De camping ligt pal aan de rivier waar heerlijk in gezwommen en gespeeld kan worden. Er is een fijn zwembad en een leuke speeltuin. Vriendjes zijn snel gemaakt. Er is geen geplande animatie en dat vonden wij helemaal prima. Ontzettend aardige eigenaren en het eten bij het "restaurantje" is goed qua prijs/ kwaliteit. De wijn (van Mas Sylvia: erg dichtbij) vonden wij erg lekker!

Er staan prachtige bomen, planten en struiken op de camping die de camping een vrolijk aanzien geven. Abrikozen en pruimen mogen geplukt en gegeten worden.

Ik vond dat onze plek niet zo groot was en dat we wel erg dicht op onze buren stonden (hegjes). Ikzelf ben wat meer van het rustieke gebeuren en dat is deze camping niet. Het toiletgebouw voldeed kon de stroom mensen eigenlijk net niet aan in de eerste week van het hoogseizoen.

Maar al met al een hele prettige plek!

heerlijke plek...super..!!

harold oetelaar
23-5-2014

wij kwamen via de oostelijke richting over de D70 door de vallei,,,

echt super om door te kruisen maar opletten met de caravan..!

hier aangekomen ondmoet je Eric de baas hij spreekt ook een beetje NL..!!

het is hier erg gastvriedelijk..

en als je van speciale bomen houd is dit een aanrader veel biezondere bomen staan op de camping..

natuur hier is fantasties..!!!

wij waren hier in half mei 2014...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée Bleue in Sahune, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Vallée Bleue scoort een 8.56 uit 10 op basis van 58 reviews.