Camping La Vallée Bleue

75 reviews over Camping La Vallée Bleue

• 2019
    8Gerrit23-08-2019

Prima camping

Prima camping met ruime staplaatsen die redelijk goed gescheiden zijn door struiken en bomen. Veel schaduw op de staplaatsen. Zwembad ok, camping direct aan rivier waar je in het water kunt afkoelen. Sanitair zou beter ofwel vaker gereinigd kunnen worden. Het dorp (500m te voet) heeft een bakker, een kleine dorpssuper en bar-restaurant. Voor grotere boodschappen kun je naar Nyons rijden.

De camping lijkt een beetje een Nederlandse enclave dus als je dat leuk vindt.... Onze staplaats leek een broedplaats voor kakkerlakken wat ik nog niet eerder meegemaakt heb op een camping.

Camping is goede uitvalsbasis om het dal van de Eygues te verkennen of verder naar Avignon, Orange. Uitstekende mogelijkheden om te fietsen met vele cols tot pm 1000m en natuurlijk de Mt Ventoux.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jan van Raamsdonk29-07-2019

Als je hier aankomt heb je meteen campinggevoel.

Mooie natuur, heerlijke rivier en grote plaatsen.Je kunt er goed eten en in de omgeving kun je goed fietsen.Het enige nadeel is dat de eigenaar veel bouwmaterialen aan de rand van de camping heeft opgeslagen. Als je hier staat is het aanblik niet om vrolijk van te worden. Verder alleen maar positief.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Ilvy Mertens23-07-2019

Prachtige camping

Wij zijn voor het 4de jaar op rij naar deze camping geweest. Voor ons de ideale camping. Mooie rivier, rustige ligging, mooi zwembad. We komen hier helemaal tot rust. Sanitair werd goed onderhouden en als het al wat minder was dan lag dit aan de gasten zelf (kleine kinderen die alleen nr toilet gaan). Dorp is op loopafstand, met een bakker en kleine supermarkt. Zeker op donderdag naar de markt in Nyons gaan. De kinderen (12 en 14) willen volgend jaar terug naar deze camping , dat zegt genoeg. Eric en Corinne, doe zo voort!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Suja Jansen21-06-2019

Een klein paradijs. Ik kom daar al 20 jaar fantastisch. Maar opeens betalen voor de hond nog nooit gehad. Maar andere regels

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Christine01-09-2018

Fijne camping in mooie omgeving.

Mooie kleine camping met ruime plaatsen met veel groen en bloemen. Voordeel is dat je jonge kinderen redelijk onafhankelijk kunt laten zijn omdat het kleinschalig is. Het sanitair lijdt daar wel eens onder, maar toen wij er waren was alles keurig onderhouden. Gehoord dat er volgend jaar sanitair bij komt. Ons kind heeft veel vriendjes gevonden en leuk gespeeld in en bij de rivier, zwembad, speeltuintje met pingpongtafel en op de trampoline. Je kunt mooie wandelingen maken en fietsen is er helemaal geweldig. In Condorcet is een manege waar je mooie buitenritten maken kunt op goed verzorgde paarden. Ook met weinig ervaring kun je hier een mooie rit maken. Voor een markt, kun je twee keer per week terecht in Nyons. Er zijn in de buurt ook verschillende locale markten. Wij hebben redelijk vaak op de camping op het terras gegeten (service en eten waren goed), maar hebben in de buurt (Vinsobres, Villeperdix) ook leuke restaurants gevonden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Schoemaker28-08-2018

Echt prachtige camping met top eigenaar!

Wat een prachtige camping! Nog nooit zoveel mooie verschillende bomen en struiken gezien. Op 2 plekken op de weggetjes hing het iets over de weg, maar dat vonden wij geen probleem. Elke plek ziet er anders uit. Wij stonden op nr. 50. Zeer grote plek (grote vouwwagen en nog ruimte voor 2 verschillende plekken om te zitten). Op een paar passen verwijderd van het riviertje en als we vooraan de plek zaten hadden we prachtig uitzicht op de berg. Gelukkig geen slagboom en asfaltweggetjes. De rivier is fantastisch, met stroomversnelling, dammetjes bouwen en verdiept gedeelte waar je kunt zwemmen. Zwembad heeft heerlijk warm water, waar je s avonds ook nog lekker (in kleurig verlicht zwembad) kunt zwemmen. Maar de gastvrijheid, vriendelijkheid en relaxheid van Eric was helemaal fantastisch! Je komt helemaal tot rust. Kinderen (8,12,15) hebben ook genoten! Toiletten waren echt niet ranzig, kon iets schoner, maar zijn idd later goed gereinigd!

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Henk en Anneke27-08-2018

Camping is voor ons klein geheim paradijsje.

Prima plaatsen, lekker ruim, mooie begroeiing, lijkt wel een tuin. Plaatsen hebben bijna alle voldoende schaduw, maar wil je zo nu en dan in de zon, dan zijn die plaatsen er ook. Lekker zwembad, speelse vorm en mooi terras om ijsjes te eten of in de avond lekker te genieten van Eric's kookkunst. Ook de omgeving is prachtig, mooie wandelingen zijn te maken. Als de camping volledig bezet is, dan is het sanitair wat krap bemeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Sophie27-08-2018

Fantastisch!

Top plek! Rustige en grote plekken met veel schaduw. Bakker en supermarkt op loopafstand van de camping. Fijn zwembad waar je ook lekker kan zonnen/boekje kan lezen. Ons favoriete plekje van de camping is de beek. Sanitair is schoon en werkt allemaal goed. Het wordt minimaal een keer per dag schoongemaakt. Op de camping kan je prima eten voor een goede prijs. Eigenaren zijn erg hartelijk en attent! Kortom, een heerlijke plek voor een relaxte vakantie!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Britt en Felix18-08-2018

Super!

Heerlijke grote plaatsen met veel schaduw en privacy. Toen wij er waren was het rustig op de camping. De eigenaren hebben zich duidelijk iets aangetrokken van de kritiek op het sanitair: alles is grondig schoongemaakt en ziet er weer fris uit. Wij zijn vriendelijk ontvangen en altijd met een glimlach geholpen en hebben een hele leuk week gehad op de camping! Oja, en de pizza's zijn heerlijk :)

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3J.B.12-08-2018

Niet meer tot het sanitair is verbeterd

Verouderde camping met vies, kapot en te weinig sanitaire voorzieningen. Geen mogelijkheid tot pin betalingen wat echt niet meer kan in deze tijd!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden