Camping Yelloh! Village La Plaine

Camping Yelloh! Village La Plaine
8,4

36 tips over Camping Yelloh! Village La Plaine

Jet, 23-8-2017
Bezoek de grot Aven d'Orgnac La Grotte, spring van de rotsen in La Beaume, dagje aan de rivier de Ardèche bij Vallon Pont d'Arc waar alle kano's langs varen en omgaan, markt in Ruoms, Aubenas, kanoën op de Ardèche.
Pimpampet, 23-8-2017
Als je minder last van het lawaai 's avonds wil, boek dan plek achter op de camping aan de rivier of plekken van 100 - 120.
Detina, 12-8-2017
Het plaatsje Banne, autovrij stadje waar je leuk door oude smalle staatjes naar een oude ruïne kan lopen vanwaar je een mooi uitzicht hebt op de weide omgeving

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village La Plaine voor je op een rij gezet:

wschaake, 10-7-2015
Vert Tige park bij Vallon Pont d 'Arc is helaas gesloten. Ons uiteindelijk goed vermaakt bij Adventure Camp in Grospierres. Klimparcours vanaf 5 jaar. Maar onze zoon van 4 was groot genoeg (1.10) om ook op de kinderparcours te mogen. Verder ook speelgelegenheid voor de kleintjes (baby klimbaan, trampoline enzo). Ook aan de rivier, dus je kunt ook zwemmen.
Bianca, 11-1-2015
Als je met je bootje/ligbed vanaf de camping naar de straat loopt, dan iets naar links lopen langs de grote straat en aansluitend aan de overkant van de straat (dus eigenlijk schuinoversteken naar links) de camping aldaar oploopt en vanaf daar de rivier opgaat kun je heerlijk dobberen met de stroom mee en kom je bij La Plaine weer uit, wij hebben dit erg vaak gedaan erg leuk!
Corinne, 25-8-2014
Paadjes zijn van grind dus steppen niet mogelijk, fietsen wel als je niet te hard de bocht omgaat. En je loopt niet zomaar naar een dorpje: Ruoms is 4 km.

Esther, 15-8-2014

het kan 's avonds afkoelen, neem warme kleding mee.

Ga niet naar DINO ZOO. echt een tegenvaller. Hoge entree en je bent er met een half uur klaar.

van Loon, 31-7-2014

bezoek beslist:

- stadje Ruoms, gezellig

- bois de Païolive, pak de 3e parkeerplaats, de Lestong en loop de gele route, schitterende wandeling met mooie uitzichten,

- Pont du Diable, zwemkleren

- natuurlijk Vallon Pont D 'arc

- Labeaume, leuke, karakteristieke plaats aan het water, zwemkleren

Kim, 5-11-2013
Vallon Pont d' Arc blijft een geweldig plaatsje met de marktjes. We zijn er bijna elke avond geweest.
ajoffers, 15-9-2013
berg Sampzon en pont d'arche moet je gezien hebben.