Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais

Gelegen aan een rivier in de Ardèche ligt Camping Yelloh Village Soleil Vivarais. De camping bestaat uit twee delen. Gasten mogen van de voorzieningen op beide delen gebruik maken, maar houd hier wel rekening mee wat betreft afstand. Bezoek de grotten in de omgeving, ga kanovaren op de rivier of ontdek een van de vele kastelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

248 reviews over Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais in het Nederlands

Geweldige camping voor kinderen tot 10 jaar

Eveline
20-7-2019

Mooie, zeer schone camping. Niet massaal groot, maar wel veel voorzieningen en entertainment. Frans georiënteerd, dus niet iedereen spreekt goed Engels (ze doen wel hun best) en alles begint laat. Kinderdisco 21.00 u, restaurants open vanaf 19.00 u etc. Geweldig zwembad voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Door het animatieteam wordt er van alles georganiseerd voor groot en klein. Vlakbij de rivier. Ook in de regio vanalles te doen: klimmen, kanoën, Pont d’arc, Haribo museum, grotte Aux Salamandre zijn allemaal echte aanraders.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke camping in prachtige omgeving

Erik ADO
21-8-2018

Aanrader! Leuke camping voor kinderen tot een jaar of 12. Prachtige zwembad aangelegd in Les Jardins. 3 glijbanen waar de jongens van mij zich heen vermaakt hebben, alleen jammer van al die gereserveerde bedjes.. Superlekker dat je direkt aan de rivier ligt. Kunnen kinderen heerlijk spelen. Goeie caravan met fijne bedden en airco wat wij de eerste week echt nodig hadden. Prachtige omgeving met vele uitstapjes zoals Grotte d'Orgnac (aanrader ook met kleine kinderen). Chateau Montreal met Nederlandse rondleiding. Plaatjes zoals Balazuc en Vallon Pont Arc. De Lidl is vlakbij en waar ze echt alles hebben is de super-u in Ruoms. Enige wat ik jammer vond dat alle vertier in deel Riviere was. Savonds was het bij bar in Les Jardins beetje dooie boel. Meer live muziek of karaoke of dj zou wat meer leven brengen.

Voor de rest top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Topvakantie

Lien
7-8-2018

Fantastisch! Ideale zomervakantie voor heel het gezin! Alles was top: faciliteiten, animatie, personeel, ligging en omgeving, ... Geen minpunten, hoogstens dat het druk is in het hoogseizoen, maar waar niet tijdens die periode.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Super familievakantieplek!

Veronique Vermunt
30-7-2018

Een hele mooie camping. Wij zaten in een 4* 6p stacarvan op het Les Jardins gedeelte (caravan J155). Prachtig aangelegd. Mooi groen en ruim! Zwembad super. Onze kinderen (8-6-4) hebben zich uren vermaakt op de glijbanen. 's Middags een potje waterpolo. Bij een bui of wat minder warm weer is het in het binnenbad ook goed vertoeven. Speeltuintje op loopafstand, jammer dat daar alleen geen beschutting was tegen de zon. Minidisco was erg gezellig (op het andere deel van de camping, maar met een stepje was je er zo)! Wel bijna elke avond dezelfde liedjes, beetje jammer. Shows waren ook erg leuk om naar toe te gaan. Avond-animatie was te horen vanaf onze plek maar zeker niet storend. En netjes op tijd stil (23.00).Restaurants netjes, verzorgt en lekker Omgeving prachtig! Lavendel die je vanaf de weg kan ruiken, grotten om te bezoeken, kano varen/ vissen in de Ardèche (wel prijzig), zwemmen/rots springen bij Pont-d'Arc prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Kraaknet maar geen tweede keer

Inge en Nora
28-7-2018

Wij verbleven hier een paar dagen na onze vakantie in de Provence. Heel mooi onderhouden camping, dat vind je niet snel in Frankrijk. Alles was kraaknet! Wat ons stoorde is de opdeling in 2 delen. Wij liepen wat verloren. Het is te groot om je thuis te voelen. Campingwinkel is ook voor alle andere campings in de buurt en voor ons ver stappen. Glijbanen zijn kleurrijk maar wel voor kleinere kinderen. Wij kwamen van een capfun-camping dus dochter van 11 vond het maar saai. Wat wel leuk was: de fitnesstoestellen in het binnenzwembad! Het zogezegde strand aan de Ardèche is met grote keien en het lag er vol rommel. De rivier stonk er ook, niet ingegaan. Balazuc is een mooi stadje in de buurt. Volgend jaar terug Ardèche maar niet meer hier. Camping is ideaal voor mensen met kleine kinderen die voor luxe willen betalen.

Mooie camping maar super druk in hoogseizoen

Eveline Vancoillie
28-7-2018

Mooie camping met 1 groot nadeel: nog geen enkele dag hier een ligbedje gehad aan zwembad. Zwembad te klein voor volgeboekte camping. Mensen leggen hun handdoek en verdwijnen dan voor uren en houden zo hun ligbed bezet. Ik heb er op zich geen moeite mee om op de grond te zitten maar nu ik 6 maanden zwanger ben is het niet te doen. Anders mooie camping met toffe bars en speeltuinen. Kids amuseren zich erg

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Eigenlijk het geld niet waard...

Corinne
9-5-2018

22 april tot 3 mei, 2 kinderen (10 en 12). Voor de 5e keer deze omgeving (voorheen 3x Yelloh La Plaine en 1x La Roubine). Deze camping nu gekozen vanwege binnenzwembad, maar was niet nodig: zomers weer gehad, 2 dagen regen. Pluspunten o.a.: - mooi aangelegd (Jardins ruimer dan Riviere) - goede restaurants - vriendelijk personeel - mooie zwembaden Minpunten o.a.: - geen campinggevoel door tweedeling; - soms veel parkeerplaatsen voor huisjes (J171), wat nu prima was maar niet in hoogseizoen; - sportveld "buiten" de camping, geen automatische ontmoetingsplaats voor kinderen; - zwembaden echt te klein in hoogseizoen, ook omdat; - ligt wel aan de rivier maar geen "strand"; - kampeerplekken hoger dan rivier en uitkijk op drukke weg: veel geluid; - DUUR!!! Het is net alsof de eigenaar denkt: als ik alles maar duur maak, dan wordt het vanzelf luxe. Maar voor de helft heb ik net zoveel of meer luxe om de hoek bij bijv. La Plaine.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Was wel aardig maar geen 2e keer ....

Rene
6-4-2018

De camping ziet er op papier best mooi uit en verzorgd. De plaatsen zijn wat klein om alles fijn neer te kunnen zetten en dan hebben we niet eens een hele grote vouwwagen. De plaatsen aan de rivier lijken leuk maar de weg aan de andere kant is heel druk. Naar de supermarkt toe is een kwestie van een goede timing gezien de drukte.

Prachtige camping

Winters
14-9-2017

Prachtig zwembad met half hoog hek met kinderslot, kinderen kunnen er zelf niet in/uit. De camping bestaat uit 2 delen, wij zaten op deel 2. Deze kom je met de auto op via een hek, (kenteken check) en lopend via een hek met toegangscode. Hierdoor kunnen er geen kinderen van het terrein af en ook geen ongenodigde gasten. Helaas kan je via de andere kant van de camping alleen via een slagboom er op en af, daar kunnen kinderen dus wel af. Tevens is dit de kant van de Ardesch.

De animatie vonden wij tegenvallen, de minidisco was okey maar niet bijzonder. De avond programma`s waren alleen maar in het Frans, daarom zijn wij daar niet bij aanwezig geweest. We begrepen er toch niks van.

Prachtige omgeving, leuke uitstapjes in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

mooie centrale ardechecamping maar geen 5 sterren.

fam holtus
11-9-2017

goed. restaurant. kwalitatief goede franse/engels animatie. bar. leuke zwembaden. vriendelijk personeel. lekkere pizza's op houtoven.winkel was voor de eerste voorziening oké. de parkverlichting was minimaal.alle voorzieningen op loopafstand. premium huuraccomadatie. goed, maar de staat van onderhoud begint gebreken te vertonen, sommige planken op het bordes waren los en de daarbij horende spijkers ook . Klepje van de airco was kapot. Ideaal de dubbele badkamer. De schoonmaakhygiene kan beter.bedden waren goed, alleen de 2 eenpersoonsbedden konden niet gekoppeld worden ( met een klem bijvoorbeeld ).de kastruimte voor de slaapkamer was te weinig. buiten miste we toch vaste overkapping in plaats van een zonnedoek. als het een beetje regent moet je naar binnen en dan is de leefruimte te klein.geen logische verdeling van het servies ( soms te veel of te weing ) om te koken was er maar een 2 pitskookplaat. helaas waren we ook nog een week buiten het hoogseizoen en werden de voorzieningen ingekrompen, maar nog veel beter als de andere campings in de buurt. Al met al een hele leuke vakantie gehad. Als de camping de minpuntjes oplost is dit in mijn ogen wel een 5 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais in Ruoms / Sampzon (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais