Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais

Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais

8.1Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Ruoms / Sampzon (Ardèche)

8.1Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Gelegen aan een rivier in de Ardèche ligt Camping Yelloh Village Soleil Vivarais. De camping bestaat uit twee delen. Gasten mogen van de voorzieningen op beide delen gebruik maken, maar houd hier wel rekening mee wat betreft afstand. Bezoek de grotten in de omgeving, ga kanovaren op de rivier of ontdek een van de vele kastelen.

309 reviews over Camping Yelloh! Village Camping Soleil Vivarais

• 9M. van der Veer23-09-2020

Heerlijk genoten van de omgeving en het mooie weer

Zeer schone en goed onderhouden camping. Klein minpuntje water halen slecht bereikbaar vanaf ons plekje wat overigens behoorlijk groot was

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Ingrid22-09-2020

Goede camping als je vertier zoekt

Fijne zwembaden, fitness en goede kampeerplekken. Veel animatie tot 23:00 uur. Daarna rust. Weekenden zijn druk, ook buiten de camping. Winkel biedt voldoende keuze en kanoen kan vanaf de camping. Restaurant is niet bijzonder.

Gereisd met partner in september 2020

• 8Linda22-08-2020

Prima camping, goed vermaakt!

Wij waren hier de eerste twee weken van augustus! Het is een volle, compacte camping, hier moesten we wel even aan wennen. Wij verbleven in een stacaravan (6 pers, 2 badkamers, 2 toiletten, airco), die was prima! Alles caravans staan wel in het zand, vrijwel nergens op de camping is nog gras. Geen parkeerplek voor auto bij de caravan, dus deze staan allemaal op de straat, waardoor alles vol geparkeerd staat wat ten koste gaat van goede speelplek voor de kinderen. Voorzieningen op camping prima! Grote campingwinkel met goed assortiment, lekker gegeten in het restaurant, 2 zwembaden. Zwembaden leuk, wel erg druk, zonder ‘handdoek leggen’ geen plek. Omgeving leuk maar super toeristisch! Genoeg uitstapjes te doen, maar wel overal in de file... Camping ligt aan de rivier, fantastisch voor kids. Vissen vangen, zwemmen in de stroomversnelling. Je kan vanaf de camping vertrekken voor kanotocht. Kortom, heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Nicole23-07-2020

Leuke vakantie maar niet super

Prachtige camping. Vriendelijk personeel maar de animatie laat wel te wensen over. Komt misschien door de corrona maatregelen. Maar 4 avonden in de week bijna tot geen animatie. En ALLES in het frans... geen woord engels of andere taal.. beetje jammer. Nu hadden wij oudere kinderen maar voor jongere kinderen is dit echt wel lastig. De camping is in 2 delen gesplitst waardoor je echt wel een eind moet lopen om bij het andere zwembad te komen. Huisjes zijn prima. Wel blij dat we met airco hadden anders was het niet uit te houden. Sommige huisjes zijn wel aan een opknap beurt toe. Maar ja dat ik neem aan dat dat gaande het jaar wel wordt gedaan. Verder mooie camping.. wel veel muggen dus neem citronella mee. En 4g bereik is slecht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    10Kenny04-09-2019

Schitterend park, mooie stacaravans en aardig personeel.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 7Sander01-09-2019

Prima vakantie!

Het is een mooie camping in een geweldig gebied welke goed verzorgd wordt, echter wat weinig vertier bied voor jongeren tussen 11 en 18 jaar ga zeker geen spelletjes aan samen met Fransen dan trekt de leiding ten alle tijde partij voor hun taalgenoten en spreken spontaan geen Engels meer. De eetgelegenheden welke op de camping aanwezig zijn zijn vrij hoog aan de prijs.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Ivo28-07-2019

Prima

Wij hebben 12 dagen op een nieuwe premium plek gestaan. Prima ruime plek. Sanitair was schoon bij aankomst, douche en toilet gescheiden van elkaar. Zwembad aan de Jardin kant beter ( glijbanen). Entertainment meer te vinden aan de riviera kant. Animatie van zeer goed niveau! Rivier Ardeche op loopafstand alleen niet echt geschikt voor stranddagje. Wij gingen hiervoor naar Isla Cooldouce op 15 min rijden. De camping met normale staanplaatsen vonden we wat hutje mutje. Premiumplekken erg ruim. Wil je verzekerd zijn van schaduw kies dan voor premium plekken 1 tm 4. Plek 4 veruit de grootste plek.

• 8Lonneke28-07-2019

Leuk, maar wel wat verbeterpunten voor de accomod.

Camping is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. Het is een schone camping. Zwembad is een aanrader voor jonge kinderen. Wij hadden een huisje met 3 bloemen voor 4 personen van 27m2. Hier zat geen airco in en dit was echt niet te doen. Onze thermometer gaf aan dat het binnen ‘s avonds 37 graden was terwijl we alles potdicht hebben gehouden. We konden bij de receptie een airco bijhuren à €15 per nacht, maar receptie gaf aan dat het geen airco was, meer een combi van een ventilator en airco. In het huisje zaten mieren bij onze aankomst. De douche is qua temperatuur niet in te stellen. Steeds voor 1 minuut warm water en dan 3 minuten ijskoud water. Dit levert voor een gezin met jonge kinderen iedere avond strijd op om je kind te douchen als het water zo koud is.

Wij vonden het veel geld gezien de airco die in alle andere accomodaties wel aanwezig is maar niet in die van ons. De matrassen zijn prima, stevige matrassen.

• 8Eveline20-07-2019

Geweldige camping voor kinderen tot 10 jaar

Mooie, zeer schone camping. Niet massaal groot, maar wel veel voorzieningen en entertainment. Frans georiënteerd, dus niet iedereen spreekt goed Engels (ze doen wel hun best) en alles begint laat. Kinderdisco 21.00 u, restaurants open vanaf 19.00 u etc. Geweldig zwembad voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. Door het animatieteam wordt er van alles georganiseerd voor groot en klein. Vlakbij de rivier. Ook in de regio vanalles te doen: klimmen, kanoën, Pont d’arc, Haribo museum, grotte Aux Salamandre zijn allemaal echte aanraders.

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    8Erik ADO21-08-2018

Leuke camping in prachtige omgeving

Aanrader! Leuke camping voor kinderen tot een jaar of 12. Prachtige zwembad aangelegd in Les Jardins. 3 glijbanen waar de jongens van mij zich heen vermaakt hebben, alleen jammer van al die gereserveerde bedjes.. Superlekker dat je direkt aan de rivier ligt. Kunnen kinderen heerlijk spelen. Goeie caravan met fijne bedden en airco wat wij de eerste week echt nodig hadden. Prachtige omgeving met vele uitstapjes zoals Grotte d'Orgnac (aanrader ook met kleine kinderen). Chateau Montreal met Nederlandse rondleiding. Plaatjes zoals Balazuc en Vallon Pont Arc. De Lidl is vlakbij en waar ze echt alles hebben is de super-u in Ruoms. Enige wat ik jammer vond dat alle vertier in deel Riviere was. Savonds was het bij bar in Les Jardins beetje dooie boel. Meer live muziek of karaoke of dj zou wat meer leven brengen.

Voor de rest top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018