Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandaya Le soleil Vivarais

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Le soleil Vivarais voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 317 reviews
+53

7.5GoedScore uit 317 reviews
  • 7.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gelegen aan een rivier in de Ardèche ligt Camping Yelloh Village Soleil Vivarais. De camping bestaat uit twee delen. Gasten mogen van de voorzieningen op beide delen gebruik maken, maar houd hier wel rekening mee wat betreft afstand. Bezoek de grotten in de omgeving, ga kanovaren op de rivier of ontdek een van de vele kastelen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

317 Reviews over Sandaya Le soleil Vivarais

• 9Harold03-09-2022

Voor herhaling vatbaar!

We waren in de periode 15 t/m 29 augustus. We hadden een mobilhome in gedeete Les Jardins. We waren ochtends al om 08.30 uur op de camping, maar konden al wel inchecken. Om 11.30 uur was de mobilhome gereed. Deze was zeer schoon, complimenten! De plek vlakbij het zwembad was erg fijn, evenals het speeltuintje, kidsclub (geen gebruik van gemaakt) en bar/restaurant, waar ook de mini-disco werd gehouden. Het zwembad (Les Jardins) is prachtig, alleen te klein voor het hoogseizoen (komt ook door handdoekje leggen...) Het personeel is supervriendelijk en gastvrij. Het is een 5-sterren camping en voor dit niveau ook een aantal verbeterpunten: Kidsclub alleen in het Frans, zelfs niet in Engels. Onze kinderen konden het niet volgen en zijn direct afgehaakt. Kan echt niet meer! Wachttijd bij snackpuntbalie veel te lang. Geen geldwisselfaciliteit (receptie) voor gebruik wasmachine. Verder top!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Zomer 202212-08-2022

Geweldig maar eenmalig.

Nette accommodatie in een leuke setting met veel bomen. Ja dicht op elkaar maar bij de accomodaties was dat niet storend omdat ze leuk waren opgesteld. Zwembad bij het Jardin gedeelte was druk en vol. Animatie was prima maar voor onze kinderen van 5 en 6 totaal in het Frans wat het moeilijk maakte. Verder dan de kinderdisco of de glitter tattoo kwamen ze niet. Leuke omgeving. Erg genoten. Helaas hadden wij twee zaterdagen last van kneiter harde muziek aan de overkant van de rivier. Dit duurde tot twee uur in de nacht. Voor ons dus niet nog een keer.

• 8Fam. Vakantie 202211-08-2022

Prima, min-en pluspunten camping

Camping met wisselende punten. Mooie zwembaden, niet overdreven druk, altijd wel bedje te vinden na tijdje. Mooie glijbanen, lekker koud binnenbad. Animatie prima, we alles in Frans. Veel mooie shows, mascotte komt langs, minidisco en live muziek in je eigen voortent. Winkeltje prima genoeg te krijgen, altijd brood de gehele dag! Restaurant lekker eten. Minpunt is weg tussen campings en langzame service van afhaal(frietje alleen op nieuwe gedeelte). Plekjes heel wisselend, F4 past geen caravan, voortent en auto op(zeer klein) en volle zon. Sanitair prima in orde, veel schoonmaak!! Speeltuin jonge kinderen leuk en genoeg, voetbalveld onverlicht en te ver weg. Tip: aanrijden via kleine rotonde voor minder scherpe bocht voor je brug oprijdt!

• 8Van Bree10-08-2022

Heerlijke vakantie gehad

We hebben een super vakantie gehad. Wij stonden op het oude gedeelte waar het grootste gedeelte van de staanplaatsen zijn. Hier heb je nog het echte kampeer gevoel. Nieuwe gedeelte zijn alleen maar accommodaties en dat doet voor ons echt af aan dat gevoel. Voelt ook als een aparte camping door de weg. Zwembad in dat gedeelte ook hoog gehalte met handdoek leggers. In oude gedeelte (Rivera) geen last van gehad en zwembad was ook heerlijk. Fijne camping winkel en ook prima gegeten in restaurant. Wat er voor ons echt uit sprong was het niveau van de shows in de avond. Echt van professionele kwaliteit. alles is in het Frans maar dat was voor ons geen probleem. Personeel is erg vriendelijk. Sanitair voor Franse standaarden echt netjes! Veel te doen op korte afstand van de camping. Wel erg druk maar dat weet je als je naar de Ardèche gaat. Bezetting was 50/50 Frans/NL dus 1 NL sprekend lid van het animatie zou wel een aanvulling zijn.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Fam Bleeker10-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Wij waren met de tent en hadden plek M32. Ik denk qua locatie de mooiste want eigenlijk direct aan de rivier met prachtig uitzicht. Veel gezwommen in de rivier. Het sanitair is helaas niet best. Er zijn twee toiletgebouwen die wat ouder zijn en het is er eigenlijk nooit echt schoon. Ook verstoppingen kwamen regelmatig voor. Er is een nieuwer gebouw met beter sanitair maar deze sluit om 20:00 uur. We hadden veel overlast van jongeren die tot een uur of 3 's nachts bij de rivier dronken, vernielden en harde muziek draaiden. Ook is er eens per week op zaterdag een soort disco aan de overkant die tot een uur of 4 keiharde muziek draait. De aansprakelijkheidsverklaring, een dag van tevoren ontvangen die aangaf dat de camping niet aansprakelijk is voor ongevallen en ik moest tekenen omdat we anders niet mochten zwemmen vond ik zelfs schandalig. Niet voor herhaling vatbaar.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Joop de J07-08-2022

Mooi, maar slapeloze nachten door herrie

Mooie camping, met fijn zwembad. Staanplaatsen zeer wisselend qua grootte. Het deel Jardins is wat ruimer opgezet dan het andere deel en heeft ook het mooiste zwembad. Wij hadden een plaats met privé sanitair, auto hoefde niet op de plaats erbij. Erg ruim dus. Bar bij zwembad ook gezellig en kinderen hadden plezier in de nabijgelegen speeltuin. Maar toch komen wij hier nooit meer terug. De camping wordt door een openbare weg gescheiden. Deze weg gaat naar de rivier. Iedere nacht werden we opgeschrikt door zeer luidruchtige brommers die naar de rivier af en aan reden, een enorme herrie. Vaak tot half 4 's nachts, waardeloos geslapen dus. We waren blij dat we slechts een week geboekt hadden.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Gezin met jonge kinderen01-08-2022

Mooie plek, maar veel overlast

Mooie omgeving. Prachtige zwembaden. Veel te doen voor iedereen. Lekkere drankjes. Prima eten. Maaaaarrr… De staanplaatsen zijn niet allemaal 80 m2 terwijl dit wel zou moeten zijn. Wij hadden eigenlijk net te weinig plek voor onze (grote) vouwwagen. We hadden een prachtig plekje met direct toegang tot de Ardèche. Maar in de avond veel overlast van de jeugd die dus ook daar komt “hangen”. Met harde muziek en veel kabaal. Daarnaast is de camping gescheiden door een openbare weg. Hierdoor ook veel herrie van brommers die hier avonds af en aan rijden. Tip: als je deze camping boekt zorg dan dat je ver weg zit van de plaatsen m31 - m32. Of je moet overlast tot 3 uur snacht niet erg vinden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ingrid24-07-2022

Heerlijke camping!!

Mooie camping, met veel te doen in de omgeving. Wij zaten op het gedeelte met privé sanitair en was fantastisch!! 's avonds en s'nachts was het stil, de animatie was rond 23.00 afgelopen. Het zwembad op het nieuwe gedeelte was erg mooi maar erg druk in het hoogseizoen, het zwembad op het oude gedeelte niet, eigenlijk ook altijd een bedje gevonden. Het riviertje wat er naast ligt werd weinig gebruik van gemaakt je kon er niet zo veel mee. De avond animatie vonden wij erg leuk, vooral de shows waren fantastisch. Maar nog even een tip, onze navigatie gaf aan dat de camping boven op de berg was, ook van andere Nederlanders hoorde wij dit. Is dus niet zo!! Gevaarlijk en je mag er ook niet komen met je caravan. De camping ligt gelijk na de brug rechts!!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Krefft20-06-2022

Mooie plek, prachtig zwembad en 24/7 veel lawaai.

Een campingplaats met privé sanitair en dit van uitmuntende kwaliteit. Zeer fraaie zwembad zowel binnen als buiten. Eten drinken op de camping erg duur. Een ware soap is wel het toegangsbeleid van de camping. Ze gebruiken een hekwerk dat automatisch op kenteken moet openen en voor je binnen bent je een minuut verder en toen kwam er na het hek ook nog een slagboom bij die al na 10 minuten kapot werd gereden. Daarnaast is het een lawaaierige omgeving met in de avond veel verkeer van lawaaierige brommers en auto's die naar het openbare strandje gaan. Erg vervelend is dat de camping 24/7 open is voor alle verkeer. Het is ook niet duidelijk aangegeven met borden en of pijlen wat de uitgang is met als gevolg veel ronkende voertuigen die uiteindelijk moeten keren en de daarbij horende ergernis. Ons bezoek aan deze camping was dan ook eenmalig.

• 2Eetgelegenheden
  • 5Anthony13-09-2021

Een verblijf zonder herhaling!

Camping ligt in een fantastisch gebied maar de mensen die er dagelijks werken kunnen qua vriendelijkheid nog veel leren.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar